Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mitä Kalle ja Monica moralisoi? Itsehän ne oli into piukassa strippiklubin asiakkaina.
Salkkarit 24/7 olisi mielenkiintoinen! Reaaliajassa voisi seurata haluamansa asunnon tapahtumia yms. Miksiköhän tätä ei ole vielä tehty?
Kenen asunnon tapahtumia katsoisitte mieluiten livenä?
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit 24/7 olisi mielenkiintoinen! Reaaliajassa voisi seurata haluamansa asunnon tapahtumia yms. Miksiköhän tätä ei ole vielä tehty?
Kenen asunnon tapahtumia katsoisitte mieluiten livenä?
Siis katsottaisiinko siinä kuvauksia ja muuta tuotantoa, vai pyörisikö näyttelijät kameran edessä vetämässä roolia 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Aargh, en kestä tuota Evan päänaukomista Monicalle. Evahan se ensin petti Monican. Ja on aiemmin pettänyt myös Heidiä Jirin kanssa.
Ihme keimailua se Pietarin edessä notkuilu.
Ensin oltiin niin huolissaan Jiristä ja nyt sitten kuljeskeli kadulla ilman huolen häivää.
Eva on kyllä ärsyttävä akka!
Sain niin paljon mielihyvää kun Monica sano Evalle päin naamaa Pietarin strippiklubista.
Mutta nyt siis Marianna tietää Sergein juonittelusta, mutta ei tiedä Sergein tietävän hänen valheistaan? (Venytetty) juoni tiivistyy!
Vierailija kirjoitti:
Sain niin paljon mielihyvää kun Monica sano Evalle päin naamaa Pietarin strippiklubista.
Samoin!
Muutenkin tuo Evan ja Pietarin suhde on epäaidon oloinen. Suhteessa ei ole mitään syvyyttä, vaan pelkkää suutelua. Epäaidon näköistä.
Evakin vois jo alkaa etsiä töitä eikä vain lirkutella miehille. Nyt kun Nellan isä on sokeutunut ja ainakin hetkellisesti työkyvytön pitäisi Evan ryhdistäytyä jo Nellankin takia. Eikös Sievisten kämppä ole Pihlajakatu 23:n suurimpia? Vaikka Lasse antaa vuokrasta alennusta, kyllä se varmaan silti kallis on. Sossutuilla, asumistuella, lapsilisillä ja Jirin elatusmaksuillakin Eva ja Nella elää?
elatusmaksuillakin=elatusmaksuillako t.13935
Miksi Marianna kokee, että hänellä on oikeus laittaa Sergei maksamaan teoistaan? Marianna itse on huijannut paljon pidempään ja pahemmin; on valehdellut systemaattisesti raskaudesta ja keskenmenosta, on yrittänyt tuhota Camillan ja Sebastianin suhteen lavastamalla Camillan Sebastianin lapsen keskenmenon aiheuttajaksi, raiskannut Sebastianin ja tappanut raskaushuijauksesta jyvälle päässeen Eliaksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marianna kokee, että hänellä on oikeus laittaa Sergei maksamaan teoistaan? Marianna itse on huijannut paljon pidempään ja pahemmin; on valehdellut systemaattisesti raskaudesta ja keskenmenosta, on yrittänyt tuhota Camillan ja Sebastianin suhteen lavastamalla Camillan Sebastianin lapsen keskenmenon aiheuttajaksi, raiskannut Sebastianin ja tappanut raskaushuijauksesta jyvälle päässeen Eliaksen.
Koska Marianna on HULLU! Todellisuudentaju mennyt. Jotkut täällä pohtivat, miksi Marianna tekee noin koska itse on tehnyt paljon pahempaa; ei mikään oikeuta Mariannan tekoja. Mikään ei oikeuttanut raskaudesta valehtelua, Eliaksen tappoa, Sebastianin raiskausta tai koko Pihliksen kidnappaamista salaluolaan, mutta Marianna teki ne asiat koska on täysi sekopää.
Onneksi tiedossa on kuitenkin kiinnijääminen ennen päätösjaksoa, ja poistuminen sarjastakin ennen kauden loppumista, koska Karetta ei ole kuvauksissa ollut joulun jälkeen.
Miksi Kalle ja Monika käyttäytyy kuin se olisi maailman hirvein asia että Pietari omistaa strippibaarin? En nyt ymmärrä, mitä pahaa siinä on :D Baari ku baari? En mä ite asiakkaaksi menisi mutta en mä tajua mitä pahaa jos muut menee?
Samaa ihmettelin! Monica itse ollut seuralaispalvelussa ja Kalle muistaakseni sai vanhemmalta mieheltä esim. uudet kuulokkeet seksiä vastaan alkuvuosina. Eikä pitänyt sitä mitenkään erikoisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kalle ja Monika käyttäytyy kuin se olisi maailman hirvein asia että Pietari omistaa strippibaarin? En nyt ymmärrä, mitä pahaa siinä on :D Baari ku baari? En mä ite asiakkaaksi menisi mutta en mä tajua mitä pahaa jos muut menee?
Eivät kai Kalle ja Monica sitä mitenkään kauhistelleet, mutta ettekö itse muka järkyttyisi edes vähän jos näkisitte jonkun tuttavanne, jonka oletitte olevan "sesesteisissä" töissä, yhtäkkiä puolialastomana strippaamassa. Varsinkin kun Kalle oli juuri kysellyt Talen varastohommien perään.
Monicakin lähinnä naureskeli Pietarille että onkin vähän erikoisempi duunipaikka. Ja jos tuollaiset ammatit ja sivubisnekset täytyy pimittää läheisiltä (Sanni ja Eva), niin kyllähän sekin jo kertoo ettei niitä hommia tekevienkään mielestä se ole sellaista mikä on soveliasta.
Miksi Eva jauhaa petollisista eksistä? Ei siinä ole mitään petollista, jos EKSÄ menee sänkyyn jonkun toisen kanssa, vaikka oliskin sitten ystävä. Eva oli jo varastanut Monican Tinder-deitin ja hytkyi tämän edessä onnellisena, niin miksi se kuuluisi Evalle mitä eksä ja ystävä tekevät keskenään? Mikä siitä tekee petollista?
Marianna on ollut sarjassa kolme vuotta ja koko taival on pitänyt sisällä alusta alkaen huijaamista, lavastamista, toisen satuttamista, kidnappausta jne. Mielisairaala hoidon jälkeen oli kiva seurata tervettä Mariannaa. Tämä uusintakierros alkaa jo väsyttämään. En näe Mariannalle enää muuta loppua kuin poistuminen sarjasta ja veikkaan sen tapahtuman veteen joutumisen myötä. Joko Sergei ja Sebastian kostaa tai Marianna päätyy itsemurhaan harhojan takia. Lopputuloksena kuolee tai joutuu lopun iäksi muualle päin mielisairaalaan ja poistuu sen myötä.
Flirttailiko Pietari Talelle ? Ainakin sellaisen vaikutelman tilanteesta sai kun laittoi kätensä Talen olkapäälle ja sanoi,että kehuja on tullut erityisesti miehiltä. Pietarin biseksuaalisuudesta on ollut selkeitä vihjeitä. Eihän sillä mitään väliä ole, mutta olisi kuitenkin hyvä,että sarjassa sanottaisiin miten asia on, että tätäkään asiaa ei tarvitsisi enää pohtia.
Mutta selvästi tämän kuvion jälkeen Marianna poistuu, siksi kiinnostavaa nähdä mitä tapahtuu