Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
13701/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aina kun salkkaritähdet vierailevat jossain ohjelmissa niin siellä on nuo samat naamat (tai ainakin Oona Kare jota ei kyllä jaksa kukaan) esim.

Hän on niin "rempseä" ja ehkä itse ilmoittautuu ensimmäisenä vapaaehtoiseksi, jos tulee jotain esilläolojuttuja? Oona vaikutti aika rasittavalta siinä tänne linkatussa ylex-videopätkässä kulisseista. Vai olikohan vain huppelissa 18-vuotisskumpasta.

En yhtään ihmettelisi. Vaikuttaa huomionkipeältä. Olen tavannut livenä ja silloinkin oli teennäinen ilopilleri, nauroi kaikille ja kaikelle.

Oon kans nähnyt livenä ja huhhuh! Oli kyllä anteeksi nyt vaan todella ärsyttävän oloinen ihminen. Nauroi, sekoili ja esitti kokoajan jotain (myös snapchatissa aika paljon sekoiluja yms) Ihmettelen myös tätä, että miksi Marianna saa tuollaista hypetystä aina kaikkine erikoisjaksoineen ja vierailuineen. Kohta varmaan Mariannasta halutaan tehdä oma spin off sarja.

Vierailija
13702/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aina kun salkkaritähdet vierailevat jossain ohjelmissa niin siellä on nuo samat naamat (tai ainakin Oona Kare jota ei kyllä jaksa kukaan) esim.

Samaa mieltä. Yleensä peruskööri on ollut Oona Kare, Ronny Roslöf ja Petteri Paavola. Itseä kiinnostaisi nähdä:

Irina Vartiaa (joka onkin nyt ollut Esko Koveron kanssa Yle Kioskissa!)

Johanna Puhakkaa (vaikuttaa kivalta tyypiltä, youtubettaakin nykyään)

Pete Lattua

Hemmo Karjaa

Ja vanhempiakin näyttelijöitä tietysti, mutta ymmärrän etteivät välttämättä jaksa kuten vaikka Maija-Liisa Peuhu.

Oona Kareesta mennyt maku sekä "hersyvänä näyttelijänä" että hahmona. Jotenkin puhkikulutettu kaikissa ohjelmissa vierailuillaan sun muilla. Hyvä että hahmo näillä näkymin on poistumassa, kun ei ole kuvauksissa ollut joulun jälkeen.

Olis kyllä kiva nähdä uusiakin tyyppejä vieraina näissä muissa ohjelmissa. Lisäksi noi mitä mainitsit niin kiinnostais nähdä Jarkko Nyman! Harvoin on Jarkko missään esillä tai sitten nuorisosta Kerttu Rissanen voisi olla kiinnostava. Tero on myös ollut aika paljon vieraana, mutta Tero nyt ei minua ainakaan haittaa.

Jarkko Nyman ja Sami Uotila olivat Tartu mikissä pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on niin "rempseä" ja ehkä itse ilmoittautuu ensimmäisenä vapaaehtoiseksi, jos tulee jotain esilläolojuttuja? Oona vaikutti aika rasittavalta siinä tänne linkatussa ylex-videopätkässä kulisseista. Vai olikohan vain huppelissa 18-vuotisskumpasta.

En yhtään ihmettelisi. Vaikuttaa huomionkipeältä. Olen tavannut livenä ja silloinkin oli teennäinen ilopilleri, nauroi kaikille ja kaikelle.

Oon kans nähnyt livenä ja huhhuh! Oli kyllä anteeksi nyt vaan todella ärsyttävän oloinen ihminen. Nauroi, sekoili ja esitti kokoajan jotain (myös snapchatissa aika paljon sekoiluja yms) Ihmettelen myös tätä, että miksi Marianna saa tuollaista hypetystä aina kaikkine erikoisjaksoineen ja vierailuineen. Kohta varmaan Mariannasta halutaan tehdä oma spin off sarja.

Kun täällä monet tuntuvat tavanneen ko. näyttelijän livenä niin voisiko joku vähän avata, mikä siitä tekee ärsyttävän? Millä lailla on sekoillut?

Vierailija
13704/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä taisi muutama päivä sitten sanoa, että Sebastian petti Isabellaa silloin kun tämä oli psykoosissa niin eipä pettänyt, koska Sebastian ja Isabella eivät olleet silloin edes yhdessä.

Vierailija
13705/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona Kare päivitti snapchattiin kuvan jossa luki "replojen lukua" liittyykö salkkareihin vai onko putoukseenkin jotkut replat?

Vierailija
13706/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona Kare päivitti snapchattiin kuvan jossa luki "replojen lukua" liittyykö salkkareihin vai onko putoukseenkin jotkut replat?

Ja eilen päivitti että oli joku audition jonnekin.

Vierailija
13707/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä taisi muutama päivä sitten sanoa, että Sebastian petti Isabellaa silloin kun tämä oli psykoosissa niin eipä pettänyt, koska Sebastian ja Isabella eivät olleet silloin edes yhdessä.

Missä tällainen viesti? Mennyt ihan ohi.

Vierailija
13708/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä monet tuntuvat tavanneen ko. näyttelijän livenä niin voisiko joku vähän avata, mikä siitä tekee ärsyttävän? Millä lailla on sekoillut?

En ole koskaan jutellut Oonan kanssa tai tavannut mitenkään henkilökohtaisesti, mutta etäämmältä katellut ja tätä on jotenkin vaikea selittää, mutta ainakin omasta mielestä jatkuva räkänauru turhille asioille kovaan ääneen on todella ärsyttävää ja siitä sekoilusta... en tiedä voiko tätä sanoa sekoiluksi, mutta sellanen "yritän olla cool" asenne Oonalla oli ja jotain se heilu kadulla ja nauroi kokoajan (anteeks mun huonot selitykset). Vaikutti aika lapselliselta kuitenkin.

Vierailija
13709/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tällainen viesti? Mennyt ihan ohi.

En jaksa mennä etsimään sitä viestiä, mutta täällä puhuttiin siitä, että Sebastianin ja Camillan suhteessa jännittävää on ainoastaan se, kenen kanssa Sebastian tulee pettämään Camillaa, koska hänellä on tapana pettää jokaista naistaan. Vastasin, että Sebastian ei ole koskaan pettänyt Isabellaa ja joku sitten sanoi, että Sebastian petti Isabellaa kun hän oli psykoosissa (viesti sisälsi kylläkin kirjoitusvirheitä).

Vierailija
13710/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Kalle ajoi kännissä Eliaksen yli ja on nyt paykpssissa, kuten Savella ajettuaan Mariaan yli.

Mikä paykpssissa ja Savella???!!

Veikkaisin, että psykoosissa ja Isabella. Mikähän muuten siinä viestin oikolukemisessa ennen lähetä-napin painamista on niin vaikeaa. Älypuhelimella kirjoittaessa ainakin itse tuijotan jo kirjoittamisen aikana, että mitä tekstiä näytölle oikein suollan.

Jaa tää viesti joka on tässä viestissä lainattuna? Ei tässä kyllä pettämisestä ole puhetta, mutta en muista lukeneeni psykoosista yhtään mitään (paitsi juurikin tää viesti) ainakaan muutamaan kuukauteen.

Vierailija
13711/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa viestissä puhuttiin pettämisestä?

Vierailija
13712/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiskatsoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiskatsoja kirjoitti:

Sarjan alkuaikoina, taisi olla vuosi 2000 Kallen näyttelijä oli vieraana Nelosella esitetyssä Ruben Stillerin lauantai-illan talk showssa ja nolasi kyllä itsensä. Tuon ohjelman nimi taisi olla R-studio tai jotain vastaavaa. En tiedä, onko pätkää Youtubessa. Jotenkin tämä on jäänyt mieleen.

Millä lailla nolasi itsensä?

Ainakin kiroili, eikä vastannut kunnolla esitettyihin kysymyksiin. Tuo oli siis suora lähetys.

Olin joskus pitkä aika sitten työharjoittelussa Salatuissa, ja jotenkin särähti korvaan todella pahasti jatkuva kiroilu. Oli siis näköjään jo ihan alkuaikoina noin. Teini-ikäiseltä Latulta voikin odottaa kiroilua (tosin suorassa lähetyksessä aika junttia) mutta sitten kun äijä alkaa lähennellä neljääkymmentä niin jatkuva kiroilu työpaikalla on kyllä asiatonta. Mutta ei ilmeisesti tuolla duunissa, kun kiroilu oli tuotannon, muun tiimin ja näyttelijöiden osalta aika arkipäiväistä.

Jatkuva veen hokeminen, vaikka itsekin olin nuori tuolloin, pisti korvaan todella pahasti mutta ilmeisesti ihan normaalia tuolla. Sinänsä aika huonoa esimerkkiä näyttivät myös pienemmille lapsinäyttelijöille, kun heidänkin seurassaan se kiroilu ei lakannut. Tuskin kukaan täällä mistään perkeleestä tai helvetistä järkyttyy, mutta jos joka lauseeseen sisältyy vittu niin aika wt-vaikutelma tulee.

Tässä videossa kohdassa 1:33 kuuluu ainakin vittua.

Vierailija
13713/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan jutellut Oonan kanssa tai tavannut mitenkään henkilökohtaisesti, mutta etäämmältä katellut ja tätä on jotenkin vaikea selittää, mutta ainakin omasta mielestä jatkuva räkänauru turhille asioille kovaan ääneen on todella ärsyttävää ja siitä sekoilusta... en tiedä voiko tätä sanoa sekoiluksi, mutta sellanen "yritän olla cool" asenne Oonalla oli ja jotain se heilu kadulla ja nauroi kokoajan (anteeks mun huonot selitykset). Vaikutti aika lapselliselta kuitenkin.

Tässäkin selvää huomionhakua.

https://www.seiska.fi/Uutiset/VIDEO-Salkkari-tahden-villi-kannitanssi/1…

Vierailija
13714/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin näyttelijä on aika huono

Vierailija
13715/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mariannan rahalla tietojen saaminen meni liian pitkälle. En tykkää!

Vierailija
13716/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Lattu on kaikenlisäksi isä niin ihmettelen tuota kiroilua.

Vierailija
13717/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiskatsoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiskatsoja kirjoitti:

Sarjan alkuaikoina, taisi olla vuosi 2000 Kallen näyttelijä oli vieraana Nelosella esitetyssä Ruben Stillerin lauantai-illan talk showssa ja nolasi kyllä itsensä. Tuon ohjelman nimi taisi olla R-studio tai jotain vastaavaa. En tiedä, onko pätkää Youtubessa. Jotenkin tämä on jäänyt mieleen.

Millä lailla nolasi itsensä?

Ainakin kiroili, eikä vastannut kunnolla esitettyihin kysymyksiin. Tuo oli siis suora lähetys.

Olin joskus pitkä aika sitten työharjoittelussa Salatuissa, ja jotenkin särähti korvaan todella pahasti jatkuva kiroilu. Oli siis näköjään jo ihan alkuaikoina noin. Teini-ikäiseltä Latulta voikin odottaa kiroilua (tosin suorassa lähetyksessä aika junttia) mutta sitten kun äijä alkaa lähennellä neljääkymmentä niin jatkuva kiroilu työpaikalla on kyllä asiatonta. Mutta ei ilmeisesti tuolla duunissa, kun kiroilu oli tuotannon, muun tiimin ja näyttelijöiden osalta aika arkipäiväistä.

Jatkuva veen hokeminen, vaikka itsekin olin nuori tuolloin, pisti korvaan todella pahasti mutta ilmeisesti ihan normaalia tuolla. Sinänsä aika huonoa esimerkkiä näyttivät myös pienemmille lapsinäyttelijöille, kun heidänkin seurassaan se kiroilu ei lakannut. Tuskin kukaan täällä mistään perkeleestä tai helvetistä järkyttyy, mutta jos joka lauseeseen sisältyy vittu niin aika wt-vaikutelma tulee.

Tässä videossa kohdassa 1:33 kuuluu ainakin vittua.

Jep, nähty on.

Vierailija
13718/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Mariannan rahalla tietojen saaminen meni liian pitkälle. En tykkää!

Mikä kuvio tämä oli?

Vierailija
13719/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni aika tyypillistä liikaa humalassa olevien nuorten riehumista.

Vierailija
13720/27326 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni aika tyypillistä liikaa humalassa olevien nuorten riehumista.

Teineiltä varmaan ymmärtäisikin, mutta muija on lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä.

Ketju on lukittu.