Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
13421/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on Larias - faneille suunnattu keskustelufoorumi, täyttä huttua. Sen ylläpitäjä Siru84 tekee ihan hulluja päätöksiä, hän on ikään kuin kulttinsa johtaja. Ja sairas kultti se onkin, siellä ne sekavat ihmiset odottavat joukolla Eliaksen paluuta. Mitä ei tule. Kuulemma Siru84 poistaa kaikki viestit, joissa ei olla samaa mieltä hänen kanssaan!

xoxo,

Tedviks

Hei, Tedviks!

Olet näköjään päättänyt täällä mustamaalata Larias-foorumin ylläpitäjää. Missähän muualla olet samaa jo tehnyt? Sinä tulit Larias-foorumille sekoilemaan ja lensit sen takia ulos. Sitten tulit takaisin valehtelemaan kostomielessä (jopa myönsit sen lopulta) ja kun valheitasi kyseenalaistettiin, päätit alkaa marttyyriksi ja haukuit sanojasi epäilleet pystyyn. Eipä ollut ihme, että lensit taas pihalle käytöksesi takia. Siru84 päätti kuitenkin antaa sinulle vielä kolmannen mahdollisuuden tulla takaisin foorumille, koska hän on hyväsydäminen ja anteeksiantavainen ihminen. Mutta Siru kuitenkin muutti lopulta mielensä keskusteltuaan asiasta muiden jäsenten kanssa, koska hän tajusi, ettet sinä ansaitse enää uutta mahdollisuutta. Sinä, Tedviks, olet yksin syypää siihen, että Larias-foorumin sääntöjä on kiristetty entisestään ja erääseen keskusteluosioon on täysin pääsy evätty kaikilta uusilta jäseniltä, koska kenestäkään ei tiedä, vaikka se olisit taas sinä, ja sinua ei ymmärrettävästi sinne enää haluta pelleilemään. Sinun sanoihisi ei luota enää kukaan.

Mikäli olisit yhtään Larias-foorumin keskusteluja seurannut, olisit huomannut, että Siru84 on viime vuoden lopusta saakka ollut koko ajan sitä mieltä, ettei Elias enää elossa palaa sarjaan. Siru ei kuulu näihin mainitsemiisi ”sekaviin ihmisiin”, jotka odottavat Eliaksen paluuta, eikä kyseessä ole mikään sairas kultti. Itse asiassa Sirun kimppuun jatkuvasti hyökätään muutaman jäsenen toimesta, kun hän esittää mielipiteensä siitä, ettei Elias ole elossa. Meitä, jotka eivät usko Eliaksen palaavan elävänä, on Larias-foorumilla useampi, mutta vain Siru uskaltaa mainita asiasta ääneen ja siitä hyvästä hän joutuu jatkuvasti vähättelyn ja syytöksien kohteeksi omalla foorumillaan, koska hän on mukamas jatkuvasti niin negatiivinen ja kieltäytyy uskomasta Eliaksen olevan elossa ilman vedenpitäviä todisteita, jollaisia ei edelleenkään ole olemassa.

Olisi mukavaa, jos lopettaisit toisten mustamaalaamisen, varsinkin kun et asiasta näytä tietävän mitään. Jos haluat haukkua Sirua, tee se hänelle päin naamaa äläkä niillä internetin keskustelupalstoilla, joita Siru ei edes seuraa. Kiitos.

No nyt oli niin läpinäkyvää että :D Moi Siru!

Vierailija
13422/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Sirukin liittyi keskusteluun :D Onneksi täällä vauva.fi foorumilla osataan arvostaa mua. En sekoillut foorumilla mitään, ja kerroin vaik totuuksia.

Tedviks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13423/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Alissa voinut tietää mitä Jirille on käynyt. Jos olisi tiennyt, olisi saanut Janne-hetket jäädä. Täysin ymmärrettävää, ettei soita takaisin, jos näkee puhelun tulleen ihmiseltä, jonka kanssa on jatkuvasti vihanpidossa. Jos soitto olisi tullut sairaalan henkilökunnalta, olisi takuulla vastannut/soittanut takaisin. Eva nauttii siitä, että saa nyt nälviä Alissaa, joka ei tiennyt Jirin onnettomuudesta aiemmin.

Miksi täällä nyt on asetuttu Alissan puolelle, jonka puhelimessa miehensä lapsen äiti on tallennettu nimellä "H*ora-Eva", käyttäytyy lapsellisesti kuin mikä ja on kaikin puolin inhottava ollut myös Jiriä kohtaan? Kuvittelee olevansa kaikkitietävä, prinsessa Little Miss Perfect.

Vierailija
13424/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli niin läpinäkyvää että :D Moi Siru!

Suosittelen käymään optikolla. Siru ei osaa kielioppisääntöjä.

Vierailija
13425/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha Sirukin liittyi keskusteluun :D Onneksi täällä vauva.fi foorumilla osataan arvostaa mua. En sekoillut foorumilla mitään, ja kerroin vaik totuuksia.

Tedviks

Valitettavasti olet itse myöntänyt siellä valehdelleesi, koska halusit kostaa pois lentämisesi. Säälin heitä, jotka sinua arvostavat, sillä olet pelkkä foorumi-trolli.

Vierailija
13426/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taitaa ottaa typerän viihdeohjelman vähän turhan vakavasti.

Vierailija
13427/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taitaa ottaa typerän viihdeohjelman vähän turhan vakavasti.

Ei taida, vaan ottaa. Sovittaisiinko, että sini-lätinät lopetetaan nyt vielä suht hyvän sään aikana? Ei sitten tarvitse kohta lukea sivutolkulla tuota samaa paskaa. Täällä voitaisiin keskittyä itse asiaan eli sarjan tapahtumiin

Vierailija
13428/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonomistaja olin joku vuosi takaperin, talon omistin niin komian ku linnan

Mutta Lapuanliikkeet ja muilutusretket veivät minun taloni hinnan

Vierailija
13429/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on törkeää syyttää jotakuta henkisesti epävapaaksi pelkästään foorumikäyttäytymisen takia, vaikka kuinka sekopäältä vaikuttaisi. Niitä ihmisiä ruudun toisella puolella ette kuitenkaan tunne.

Vierailija
13430/27326 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet mtvsalatutelämät instagramissa uusimman kuvan? Hahhah, Viinikumi! Alan käyttää Viinikumin siskosta tuota lempinimeä Pehmeä Vaahto.

Vierailija
13431/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, mitä täällä taas tapahtuu ja mikä vittu on Larias foorumi ja ketä kiinnostaa? Tää on oikeesti hämmentävimpiä keskusteluja netissä. Miten voi tv-sarjakeskusteluun eksyä näin paljo trolleja ja häiriöitä? Sais joku antaa bannia ja niin pirusti..

Vierailija
13432/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Lopettakaa tän ketjun pilaaminen.

Ketä muuten ärsyttää Eva jotenkin hirveesti?

Luulee olevansa tärkein ihminen Jirin elämässä, vaikka oikeasti seukkasiva tyyliin 13 vuotta sitten ja Eva pimitti lapsen melkein kymmenen vuotta, vai paljonkos Nella oli kun tulivat sarjaan? Hetken yrittivät kokeilla toimisiko heidän juttu, mutta ei toiminut, vaan Jiri valitsi Alissan jota oikeasti rakastaa.

Minusta Eva voisi pysyä vähän taka-alalla ja antaa lasten ja Alissan olla Jirin luona, mitä hittoa se itse siellä koko ajan pyörii?

Vierailija
13433/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Demittäjät ja Larias-foorumilaiset hoitakoon välienselvittelynsä omilla palstoillaan. Meitä kiinnostaa ohjelman tapahtumat, ei mitkään fanifoorumien riidat.

Vierailija
13434/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksesta puheenollen luin jostain lööpistä (is?) kun "eliasta" haastateltiin jossa sanoi olevan mahdollista sarjaan takaisin paluu.

Lukiko siitä kukaan muu täällä?

Vierailija
13435/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Alissa voinut tietää mitä Jirille on käynyt. Jos olisi tiennyt, olisi saanut Janne-hetket jäädä. Täysin ymmärrettävää, ettei soita takaisin, jos näkee puhelun tulleen ihmiseltä, jonka kanssa on jatkuvasti vihanpidossa. Jos soitto olisi tullut sairaalan henkilökunnalta, olisi takuulla vastannut/soittanut takaisin. Eva nauttii siitä, että saa nyt nälviä Alissaa, joka ei tiennyt Jirin onnettomuudesta aiemmin.

Miksi täällä nyt on asetuttu Alissan puolelle, jonka puhelimessa miehensä lapsen äiti on tallennettu nimellä "H*ora-Eva", käyttäytyy lapsellisesti kuin mikä ja on kaikin puolin inhottava ollut myös Jiriä kohtaan? Kuvittelee olevansa kaikkitietävä, prinsessa Little Miss Perfect.

Ei täällä ole kollektiivisesti asetettu kenenkään puolelle, vaan jokaisella keskustelijalla saa olla oma mielipide asiasta.

Minista sekä Alissassa että Evassa on ärsyttäviä piirteitä, mutta Evassa niitä on enemmän. Vaikka Alissa onkin lapsellinen ja hemmoteltu, symppaan häntä hitusen verran enemmän kuin Evaa. Eva käyttäytyy useissa tilanteissa paljon Alissaa lapsellisemmin, vaikka pitäisi olla ikänsä puolesta kypsempi käytökseltään. Plus en tykkää Evan maneereista (tenimäinen kikatus, flirttailu kaikille, raivonpuuskat, puhetapa ja ääni).

Tämäkin oli siis vain yhden ihmisen mielipide, EI koko ketjun kanta. Eikä minua haittaa, vaikka joku ajattelee toisin, tämähän on pelkkä tv-sarja :)

Vierailija
13436/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meikä lähtee enkä tuu enää takas ku menee pilalle koko ketju. Eka joku lavastefriikki valtaa tän ja nyt joku ihme random jota ihmiset inhoaa ja siitä pitää jaapata täällä. Puhuisitte mielummi p*skaa vaikka sorsanmetsästyksestä, seki ois mielenkiintosempaa.

Vierailija
13437/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha.infossa oli joskus joku sekopää trolli siru81 tms, onko sama ku tää? Mitäs kivaa tänne seuraavaksi eksyy?

Vierailija
13438/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru84 kirjoitti:

Mulle vinkattiin että täällä haukuttais mua ja mun foorumia, joten päätin tulla katsomaan mitä täällä on sanottu. Mä en ole täällä kirjoittanut tuota pitkää viestiä jota Tedviks ja kumppanit sanoivat mun kirjoittamaksi. En ole sellainen joka kirjoittaa anonyymisti, vaan seison kyllä sanojeni takana ja kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni.

Tedviks sai tosiaan lähtöpassit foorumilta huonon käytöksen takia ja valehtelun sekä kiusaamisen vuoksi. Hän palasi takaisin eri ip-osoitteella ja janosi päästä yhteen tiettyyn osioon foorumilla jossa harrasti tätä kiusaamista. Se on kiva että olet niin katkeroitunut että sun pitää haukkua mua ja foorumia täällä kun en täällä ikinä käy edes. Onneksi mulla on niin ihania jäseniä foorumillani että ne kyllä ilmoittaa jos jossain mustamaalataan Larias-foorumia. En jaksa enempää asiasta jauhaa kun siitä on jauhettu jo ihan tarpeeksikin. Sä Tedviks samalla annoit ilmaista mainosta mun foorumille ;)

Ilmaista mainosta se sun roskafoorumis tarviikin. Maksettuun sulla ei ole varaa.

Vierailija
13439/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen kuuluis saada potkut. Juoruilee aina naapureille jos joku tuttu on sairaalassa ja kertoo kaikki diagnoosit tosi tarkkaan yms. Vaitiolovelvollisuuden rikkomista!

Vierailija
13440/27326 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru84 kirjoitti:

Mulle vinkattiin että täällä haukuttais mua ja mun foorumia, joten päätin tulla katsomaan mitä täällä on sanottu. Mä en ole täällä kirjoittanut tuota pitkää viestiä jota Tedviks ja kumppanit sanoivat mun kirjoittamaksi. En ole sellainen joka kirjoittaa anonyymisti, vaan seison kyllä sanojeni takana ja kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni.

Tedviks sai tosiaan lähtöpassit foorumilta huonon käytöksen takia ja valehtelun sekä kiusaamisen vuoksi. Hän palasi takaisin eri ip-osoitteella ja janosi päästä yhteen tiettyyn osioon foorumilla jossa harrasti tätä kiusaamista. Se on kiva että olet niin katkeroitunut että sun pitää haukkua mua ja foorumia täällä kun en täällä ikinä käy edes. Onneksi mulla on niin ihania jäseniä foorumillani että ne kyllä ilmoittaa jos jossain mustamaalataan Larias-foorumia. En jaksa enempää asiasta jauhaa kun siitä on jauhettu jo ihan tarpeeksikin. Sä Tedviks samalla annoit ilmaista mainosta mun foorumille ;)

Ketä vittu kiinnostaa sä ja sun Larias-foorumis, Larias-buumi meni jo 3 vuotta sitten. Herää elämään, paskantärkeilijä.

Ketju on lukittu.