Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Haha Sirukin liittyi keskusteluun :D Onneksi täällä vauva.fi foorumilla osataan arvostaa mua. En sekoillut foorumilla mitään, ja kerroin vaik totuuksia.
Tedviks
Vierailija kirjoitti:
Ei Alissa voinut tietää mitä Jirille on käynyt. Jos olisi tiennyt, olisi saanut Janne-hetket jäädä. Täysin ymmärrettävää, ettei soita takaisin, jos näkee puhelun tulleen ihmiseltä, jonka kanssa on jatkuvasti vihanpidossa. Jos soitto olisi tullut sairaalan henkilökunnalta, olisi takuulla vastannut/soittanut takaisin. Eva nauttii siitä, että saa nyt nälviä Alissaa, joka ei tiennyt Jirin onnettomuudesta aiemmin.
Miksi täällä nyt on asetuttu Alissan puolelle, jonka puhelimessa miehensä lapsen äiti on tallennettu nimellä "H*ora-Eva", käyttäytyy lapsellisesti kuin mikä ja on kaikin puolin inhottava ollut myös Jiriä kohtaan? Kuvittelee olevansa kaikkitietävä, prinsessa Little Miss Perfect.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli niin läpinäkyvää että :D Moi Siru!
Suosittelen käymään optikolla. Siru ei osaa kielioppisääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Haha Sirukin liittyi keskusteluun :D Onneksi täällä vauva.fi foorumilla osataan arvostaa mua. En sekoillut foorumilla mitään, ja kerroin vaik totuuksia.
Tedviks
Valitettavasti olet itse myöntänyt siellä valehdelleesi, koska halusit kostaa pois lentämisesi. Säälin heitä, jotka sinua arvostavat, sillä olet pelkkä foorumi-trolli.
Jotkut taitaa ottaa typerän viihdeohjelman vähän turhan vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut taitaa ottaa typerän viihdeohjelman vähän turhan vakavasti.
Ei taida, vaan ottaa. Sovittaisiinko, että sini-lätinät lopetetaan nyt vielä suht hyvän sään aikana? Ei sitten tarvitse kohta lukea sivutolkulla tuota samaa paskaa. Täällä voitaisiin keskittyä itse asiaan eli sarjan tapahtumiin
Talonomistaja olin joku vuosi takaperin, talon omistin niin komian ku linnan
Mutta Lapuanliikkeet ja muilutusretket veivät minun taloni hinnan
Mielestäni on törkeää syyttää jotakuta henkisesti epävapaaksi pelkästään foorumikäyttäytymisen takia, vaikka kuinka sekopäältä vaikuttaisi. Niitä ihmisiä ruudun toisella puolella ette kuitenkaan tunne.
Oletteko katsoneet mtvsalatutelämät instagramissa uusimman kuvan? Hahhah, Viinikumi! Alan käyttää Viinikumin siskosta tuota lempinimeä Pehmeä Vaahto.
Ei jumalauta, mitä täällä taas tapahtuu ja mikä vittu on Larias foorumi ja ketä kiinnostaa? Tää on oikeesti hämmentävimpiä keskusteluja netissä. Miten voi tv-sarjakeskusteluun eksyä näin paljo trolleja ja häiriöitä? Sais joku antaa bannia ja niin pirusti..
Oikeesti! Lopettakaa tän ketjun pilaaminen.
Ketä muuten ärsyttää Eva jotenkin hirveesti?
Luulee olevansa tärkein ihminen Jirin elämässä, vaikka oikeasti seukkasiva tyyliin 13 vuotta sitten ja Eva pimitti lapsen melkein kymmenen vuotta, vai paljonkos Nella oli kun tulivat sarjaan? Hetken yrittivät kokeilla toimisiko heidän juttu, mutta ei toiminut, vaan Jiri valitsi Alissan jota oikeasti rakastaa.
Minusta Eva voisi pysyä vähän taka-alalla ja antaa lasten ja Alissan olla Jirin luona, mitä hittoa se itse siellä koko ajan pyörii?
Juurikin näin. Demittäjät ja Larias-foorumilaiset hoitakoon välienselvittelynsä omilla palstoillaan. Meitä kiinnostaa ohjelman tapahtumat, ei mitkään fanifoorumien riidat.
Eliaksesta puheenollen luin jostain lööpistä (is?) kun "eliasta" haastateltiin jossa sanoi olevan mahdollista sarjaan takaisin paluu.
Lukiko siitä kukaan muu täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Alissa voinut tietää mitä Jirille on käynyt. Jos olisi tiennyt, olisi saanut Janne-hetket jäädä. Täysin ymmärrettävää, ettei soita takaisin, jos näkee puhelun tulleen ihmiseltä, jonka kanssa on jatkuvasti vihanpidossa. Jos soitto olisi tullut sairaalan henkilökunnalta, olisi takuulla vastannut/soittanut takaisin. Eva nauttii siitä, että saa nyt nälviä Alissaa, joka ei tiennyt Jirin onnettomuudesta aiemmin.
Miksi täällä nyt on asetuttu Alissan puolelle, jonka puhelimessa miehensä lapsen äiti on tallennettu nimellä "H*ora-Eva", käyttäytyy lapsellisesti kuin mikä ja on kaikin puolin inhottava ollut myös Jiriä kohtaan? Kuvittelee olevansa kaikkitietävä, prinsessa Little Miss Perfect.
Ei täällä ole kollektiivisesti asetettu kenenkään puolelle, vaan jokaisella keskustelijalla saa olla oma mielipide asiasta.
Minista sekä Alissassa että Evassa on ärsyttäviä piirteitä, mutta Evassa niitä on enemmän. Vaikka Alissa onkin lapsellinen ja hemmoteltu, symppaan häntä hitusen verran enemmän kuin Evaa. Eva käyttäytyy useissa tilanteissa paljon Alissaa lapsellisemmin, vaikka pitäisi olla ikänsä puolesta kypsempi käytökseltään. Plus en tykkää Evan maneereista (tenimäinen kikatus, flirttailu kaikille, raivonpuuskat, puhetapa ja ääni).
Tämäkin oli siis vain yhden ihmisen mielipide, EI koko ketjun kanta. Eikä minua haittaa, vaikka joku ajattelee toisin, tämähän on pelkkä tv-sarja :)
Joo meikä lähtee enkä tuu enää takas ku menee pilalle koko ketju. Eka joku lavastefriikki valtaa tän ja nyt joku ihme random jota ihmiset inhoaa ja siitä pitää jaapata täällä. Puhuisitte mielummi p*skaa vaikka sorsanmetsästyksestä, seki ois mielenkiintosempaa.
Murha.infossa oli joskus joku sekopää trolli siru81 tms, onko sama ku tää? Mitäs kivaa tänne seuraavaksi eksyy?
Siru84 kirjoitti:
Mulle vinkattiin että täällä haukuttais mua ja mun foorumia, joten päätin tulla katsomaan mitä täällä on sanottu. Mä en ole täällä kirjoittanut tuota pitkää viestiä jota Tedviks ja kumppanit sanoivat mun kirjoittamaksi. En ole sellainen joka kirjoittaa anonyymisti, vaan seison kyllä sanojeni takana ja kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni.
Tedviks sai tosiaan lähtöpassit foorumilta huonon käytöksen takia ja valehtelun sekä kiusaamisen vuoksi. Hän palasi takaisin eri ip-osoitteella ja janosi päästä yhteen tiettyyn osioon foorumilla jossa harrasti tätä kiusaamista. Se on kiva että olet niin katkeroitunut että sun pitää haukkua mua ja foorumia täällä kun en täällä ikinä käy edes. Onneksi mulla on niin ihania jäseniä foorumillani että ne kyllä ilmoittaa jos jossain mustamaalataan Larias-foorumia. En jaksa enempää asiasta jauhaa kun siitä on jauhettu jo ihan tarpeeksikin. Sä Tedviks samalla annoit ilmaista mainosta mun foorumille ;)
Ilmaista mainosta se sun roskafoorumis tarviikin. Maksettuun sulla ei ole varaa.
Kallen kuuluis saada potkut. Juoruilee aina naapureille jos joku tuttu on sairaalassa ja kertoo kaikki diagnoosit tosi tarkkaan yms. Vaitiolovelvollisuuden rikkomista!
Siru84 kirjoitti:
Mulle vinkattiin että täällä haukuttais mua ja mun foorumia, joten päätin tulla katsomaan mitä täällä on sanottu. Mä en ole täällä kirjoittanut tuota pitkää viestiä jota Tedviks ja kumppanit sanoivat mun kirjoittamaksi. En ole sellainen joka kirjoittaa anonyymisti, vaan seison kyllä sanojeni takana ja kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni.
Tedviks sai tosiaan lähtöpassit foorumilta huonon käytöksen takia ja valehtelun sekä kiusaamisen vuoksi. Hän palasi takaisin eri ip-osoitteella ja janosi päästä yhteen tiettyyn osioon foorumilla jossa harrasti tätä kiusaamista. Se on kiva että olet niin katkeroitunut että sun pitää haukkua mua ja foorumia täällä kun en täällä ikinä käy edes. Onneksi mulla on niin ihania jäseniä foorumillani että ne kyllä ilmoittaa jos jossain mustamaalataan Larias-foorumia. En jaksa enempää asiasta jauhaa kun siitä on jauhettu jo ihan tarpeeksikin. Sä Tedviks samalla annoit ilmaista mainosta mun foorumille ;)
Ketä vittu kiinnostaa sä ja sun Larias-foorumis, Larias-buumi meni jo 3 vuotta sitten. Herää elämään, paskantärkeilijä.
No nyt oli niin läpinäkyvää että :D Moi Siru!