Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
12601/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tale oli noin huono tanssimaan :( hänhän oli aikoinaan Iidan kanssa cindyn opissa!

Vierailija
12602/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Monican vaatimus oli kohtuuton. Lisäksi ihan alussa Camilla oli ensimmäisenä kiinnostunut Sebastianista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12603/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Monican vaatimus oman osuuden myymisestä on kohtuuton. Miten aina kerta toisensa jälkeen määritellään ittensä rahalla? Sebastian ja Camilla teki aikoinaan paskasti, mutta se on unohdettu ja annettu anteeksi. Monica itse on hypännyt sillä välin Jirin ja Evan kanssa sängyssä. Antaisi Sebastianin olla Camillan kanssa. 

Monica ei tässä ole se pahis vaan petetty. Jirin ja Evan kanssa pelehtiminen ei tapahtunut heidän ollessa yhdessä kumpaankaan suuntaan joten siinä ei ole mitään pahaa, Camilla sen sijaan on systemaattisen tietoisesti pettänyt siskonsa luottamuksen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
12604/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä perustelu tälle juonenkäänteelle, että kaikki asuvat hotellissa? Ismon sekoaminen?

Niin kyllä sen tiedän :D tarkoitin siis miksi KÄSIKIRJOITETTU NÄIN että pihlajakatu putkiremontissa ja kaikki hotellissa. Että mitä sillä juonellisesti haetaan

Vierailija
12605/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Tale, näytti kuitenkin nauttivan olostaan lavalla<3 Tulee ihan Sepon toilailut mieleen :)

Vierailija
12606/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sarjassa on johdettu harhaan, mutta ärsyttää oikeasti, jos Jannella ei sitten olekaan minkäänlaisia transseksuaalisia tai homoseksuaalisia taipumuksia. Tälläisestähän on vihjailtu jo pitkään. Aikoinaanhan Janne pukeutui tytöksi päästäkseen tapaamaan syömishäiriöhoitolaitoksessa ollutta Iidaan, mutta eikö Janne puketunut tytöksi myös omaksi huvikseen, yritti mm. esittää Ullalle Talen tyttöystävää. Niin ja sille, joka ihmetteli, miksi ystäviinsä avoimesti suhtautunut Janne ei olisi paljastanut taipumuksiaan niin ehkä ei ole itsekään ymmärtänyt. Ehkä nähdään vielä kohtaus, jossa Janne uskoutuu alkoholin rohkaisemana Larille.

Vierailija
12607/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Monican vaatimus oman osuuden myymisestä on kohtuuton. Miten aina kerta toisensa jälkeen määritellään ittensä rahalla? Sebastian ja Camilla teki aikoinaan paskasti, mutta se on unohdettu ja annettu anteeksi. Monica itse on hypännyt sillä välin Jirin ja Evan kanssa sängyssä. Antaisi Sebastianin olla Camillan kanssa. 

Monica ei tässä ole se pahis vaan petetty. Jirin ja Evan kanssa pelehtiminen ei tapahtunut heidän ollessa yhdessä kumpaankaan suuntaan joten siinä ei ole mitään pahaa, Camilla sen sijaan on systemaattisen tietoisesti pettänyt siskonsa luottamuksen kerta toisensa jälkeen.

Eivät Monica ja Sebastiankaan olleet yhdessä kun Camilla ja Sebastian olivat sängyssä.

Vierailija
12608/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannen ensimmäisiä selviä merkkejä homoseksuaalisiin taipumuksiin; Larilla ja Jannella oli tärkeä missio käynnissä, ja Janne sovittelee mieluummin vaatteita ja tutkii naisten alusvaatteita. Homoläpät ja jopa naisellisia vivahteita omaavat huudahdukset ovat alitajuntaista, oman suuntautumisen harjoittamista.

Talen strippauskuvio sopii tähän täydellisesti; luultavasti Janne joskus eksyy strippiluolaan, näkee Talen ja se oli siinä.

Mistä alapeukut?

Eri

Vierailija
12609/27326 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä paljastuksissa luki, että Janne saa tietää Pietarin olevan Helsingissä ja haluaa tavata hänet. Pietari on siis ollut ulkomailla tai asunut toisella paikkakunnalla. Edelleen semmonen fiilis ettei Jannen perhe ole niin täydellinen kuin annetaan olettaa. Eli vanhemmat ulkomailla töissä ja iso huvila.

Vierailija
12610/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko siihen, että Marianna olisi viel poistunut kuvauksista. Syitä tähän ovat ne, että kuvauksethan vasta alkoivat joululoman jälkeen tällä viikolla. Toinen syy on se, että Oona on nyt lähiaikoina käynyt 2x leikkaamassa hiuksiaan ja toisella kerralla mainitsi, että sopii hänen roolihahmolensakin salatuissa elämissä eli oli saanut luvan leikata hiuksiaan. Kolmas syy on se, että tällä hetkellä kuvataan huhtikuun jaksoja ja melko oletettavaa on, että Marianna on sarjassa ihan kevätkauden loppuun saakka.

Voi olla myös mahdollista, että häntä nähdään ruudussa vielä ensi syksynäkin. Luvassa voi olla esimerkiksi kuulusteluita, kohtauksia vankilassa ja oikeudenkäynti. 

Toinen asia johon kommentoin on tuo, että, kun joku ihmetteli, kun Lari puolusti Mariannaa kevään trailerissa niin siihen voi olla syynä se, että Lari uskoo nyt myöhemmin keväällä, että Marianna ei ajanutkaan Eliaksen yli. Olen nyt jälkikäteen tajunnut semmoisen seikan, että kun Elias puhuu kevään trailerissa mm. että vanhoja tuttujahan tässä ollaan niin miksi hän sanoisi näin Mariannalle? Eihän Marianna ole vain mikään "tuttu" hänhän on ollut lähes perheenjäsen, kun asui kuitenkin melko kauan samassa asunnossa Eliaksen, Oliverin ja Sebastianin kanssa. Onko kenelläkään käynyt mielessä, että Elias puhuisi tuossa Raakelille? Raakelhan on vanha tuttu Eliakselle. Eliashan mm. kolkkasi Raakelin lapiolla ja sitoi tämän kun Raakel oli siellä meren rannassa hukuttamassa Sergeitä. Raakelhan lupasi kostaa. Siinähän olisi kosto, kun tappoi Eliaksen. Näin vei Sebastianin elämästä ehkä tärkeimmän asian ja Sergeinkin elämästä yhden tärkeimmistä. Samalla tuhoaa Mariannan lopullisesti, kun kaikki loppujen lopuksi luulee Mariannan aiheuttaneen Eliaksen kuoleman, myös Marianna itse. Näin saa vietyä Mariannalta tämän tärkeimmän ihmisen eli Sergein, joka vihaisi Mariannaa loppu elämänsä. "Näin ne elämän tärkeimmät asiat otetaan joskus pois. Katso, tämän hetken sä muistat loppuikäsi."

Kannattaa muistaa, että Salkkareissa usein totuus on muuttunut matkan aikana ja kaikki ei ole aina niin kuin ensin näyttäisi. Uskon yhä edelleen siihen, että Raakelilla on jotain tekemistä näiden Mariannan hulluuksien kanssa. Luin somesta, että Raakel oli nyt viime marraskuussa näkynyt kuvauksissakin ulkona Sergein kanssa tappelemassa. Marraskuun jaksot tulevat tv:stä helmikuun lopusta maaliskuun loppuun :)

Vierailija
12611/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähile kirjoitti:

Itse en usko siihen, että Marianna olisi viel poistunut kuvauksista. Syitä tähän ovat ne, että kuvauksethan vasta alkoivat joululoman jälkeen tällä viikolla. Toinen syy on se, että Oona on nyt lähiaikoina käynyt 2x leikkaamassa hiuksiaan ja toisella kerralla mainitsi, että sopii hänen roolihahmolensakin salatuissa elämissä eli oli saanut luvan leikata hiuksiaan. Kolmas syy on se, että tällä hetkellä kuvataan huhtikuun jaksoja ja melko oletettavaa on, että Marianna on sarjassa ihan kevätkauden loppuun saakka.

Voi olla myös mahdollista, että häntä nähdään ruudussa vielä ensi syksynäkin. Luvassa voi olla esimerkiksi kuulusteluita, kohtauksia vankilassa ja oikeudenkäynti. 

Toinen asia johon kommentoin on tuo, että, kun joku ihmetteli, kun Lari puolusti Mariannaa kevään trailerissa niin siihen voi olla syynä se, että Lari uskoo nyt myöhemmin keväällä, että Marianna ei ajanutkaan Eliaksen yli. Olen nyt jälkikäteen tajunnut semmoisen seikan, että kun Elias puhuu kevään trailerissa mm. että vanhoja tuttujahan tässä ollaan niin miksi hän sanoisi näin Mariannalle? Eihän Marianna ole vain mikään "tuttu" hänhän on ollut lähes perheenjäsen, kun asui kuitenkin melko kauan samassa asunnossa Eliaksen, Oliverin ja Sebastianin kanssa. Onko kenelläkään käynyt mielessä, että Elias puhuisi tuossa Raakelille? Raakelhan on vanha tuttu Eliakselle. Eliashan mm. kolkkasi Raakelin lapiolla ja sitoi tämän kun Raakel oli siellä meren rannassa hukuttamassa Sergeitä. Raakelhan lupasi kostaa. Siinähän olisi kosto, kun tappoi Eliaksen. Näin vei Sebastianin elämästä ehkä tärkeimmän asian ja Sergeinkin elämästä yhden tärkeimmistä. Samalla tuhoaa Mariannan lopullisesti, kun kaikki loppujen lopuksi luulee Mariannan aiheuttaneen Eliaksen kuoleman, myös Marianna itse. Näin saa vietyä Mariannalta tämän tärkeimmän ihmisen eli Sergein, joka vihaisi Mariannaa loppu elämänsä. "Näin ne elämän tärkeimmät asiat otetaan joskus pois. Katso, tämän hetken sä muistat loppuikäsi."

Kannattaa muistaa, että Salkkareissa usein totuus on muuttunut matkan aikana ja kaikki ei ole aina niin kuin ensin näyttäisi. Uskon yhä edelleen siihen, että Raakelilla on jotain tekemistä näiden Mariannan hulluuksien kanssa. Luin somesta, että Raakel oli nyt viime marraskuussa näkynyt kuvauksissakin ulkona Sergein kanssa tappelemassa. Marraskuun jaksot tulevat tv:stä helmikuun lopusta maaliskuun loppuun :)

Mutta Elias KUOLI! Kaikki näki sen ruumiin joten ei se mitenkään voi olla elossa ja mun käsittääkseni Elias tulee keväällä vain Mariannan harhoihin.

Vierailija
12612/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana?? Taidat tarkoittaa MARIANNAA... En kyllä itsekään pidä kyseisestä hahmosta, mutta kyllä Oona ihan nätti on :)

Vierailija
12613/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäähile kirjoitti:

Mutta Elias KUOLI! Kaikki näki sen ruumiin joten ei se mitenkään voi olla elossa ja mun käsittääkseni Elias tulee keväällä vain Mariannan harhoihin.

Empä väittänytkään nyt, että Elias olisi elossa. Myös Raakelin on mahdollista nähdä harhoja :)

Vierailija
12614/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttäny tuo Taalasmaiden asunto. Kun oon ajatellu et se on kolmio mut parhaimmillaan siellä asu Hellu, Ulla, Iida, Tale ja Sanni, ja Kari.

Ja mihin Oliver on kadonnu? Unohtuko se pihlajakadulle? 😂

Vierailija
12615/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähile kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäähile kirjoitti:

Empä väittänytkään nyt, että Elias olisi elossa. Myös Raakelin on mahdollista nähdä harhoja :)

Miks Raakelin näkis harhoja Eliaksesta XD

Vierailija
12616/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ihmetyttäny tuo Taalasmaiden asunto. Kun oon ajatellu et se on kolmio mut parhaimmillaan siellä asu Hellu, Ulla, Iida, Tale ja Sanni, ja Kari.

Ja mihin Oliver on kadonnu? Unohtuko se pihlajakadulle? 😂

Ja keittiön ikkunasta pitäis oikeesti olla näkymä rappukäytävään tai Taalasmaiden viereiseen asuntoon.

Vierailija
12617/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Linda tuntuu ottavan Larin epäilykset hyvin kevyesti. Mariannalla on takana vähintään kaksi mielisairaala jaksoa, ottanut ihmisiä panttivangeiksi ja muuten vainonnut. Silti poliisille riittää, että selvitetään ettei ollut autoa vuokralla ja prepaid liittymää ei voi jäljittää. Mikä alibi Mariannalla on? Luulisi, että pyytäisi edes uudelleen kuultavaksi.

Vierailija
12618/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Linda tuntuu ottavan Larin epäilykset hyvin kevyesti. Mariannalla on takana vähintään kaksi mielisairaala jaksoa, ottanut ihmisiä panttivangeiksi ja muuten vainonnut. Silti poliisille riittää, että selvitetään ettei ollut autoa vuokralla ja prepaid liittymää ei voi jäljittää. Mikä alibi Mariannalla on? Luulisi, että pyytäisi edes uudelleen kuultavaksi.

Tämä. Mariannaa ei tunnuta koskaan syyttävän mistään asiasta ja nytkin hieman outoa kun Larilla oli hyvät perusteet syyttää Mariannaa Eliaksen murhasta, mutta ei tietenkään Mariannaa oteta edes poliisikuulusteluihin varmuuden vuoksi. Oikeastihan tollanen sekopää ois ehdottomasti otettu poliisin kuultavaksi.

Vierailija
12619/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi- ja lääkärikuviot nyt ovat sarjassa suorastaan säälittäviä. Poliisi eli Linda ei saa yhtäkään rikosta ratkaistuksi, vaan omaisten täytyy itse päätellä ja löytää lapsen kidnappaaja, ja mitään ilmoitusta ei oteta vakavasti.

Sitten Kalle lääkärinä hoitaa jokaisen mahdollisen asian paitsi silloin, jos Kallen laitettaessa hoitamaan Martsa voisi jäädä kiinni.

Vierailija
12620/27326 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi- ja lääkärikuviot nyt ovat sarjassa suorastaan säälittäviä. Poliisi eli Linda ei saa yhtäkään rikosta ratkaistuksi, vaan omaisten täytyy itse päätellä ja löytää lapsen kidnappaaja, ja mitään ilmoitusta ei oteta vakavasti.

Sitten Kalle lääkärinä hoitaa jokaisen mahdollisen asian paitsi silloin, jos Kallen laitettaessa hoitamaan Martsa voisi jäädä kiinni.

Ja sillon kun Ismolla oli syöpä ja se haluttiin salata Kallelta niin eipä tietenkään helsingin ainoa lääkäri ollut hoitamassa. Poliiseista sarjassa saa kyllä tosiaan sellaisen kuvan, etteivät hoida koskaan mitään rikoksia vaan se on aina omaisten tehtävä. Onko oikeastikin muka noin? Lindakin on tehnyt uransa aikana monia petoksia, mutta ei jää koskaan kiinni. Onko tää Lindan ja Camillan yhteinen menneisyys selvinnyt vieläkään? Anttikin taisi muuten tehdä muutamia rikkomuksia urallaan.

Ketju on lukittu.