Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Lari kertoi epäilyistään juuri Moosen takahuoneessa? Mariannahan kaikesta päätellen näkee sinne.
Vierailija kirjoitti:
Toi Larin vuotava haava on tosiaan unohdettu aika hyvin, jos sillä nyt oli ees tarkoitus olla mitään isoa merkitystä :D
Luulen, että Oona Kare on lopettanut kuvaukset salkkareissa! Seuraan Oonaa snapchatissä ja ennen hän postaili sinne useasti videoita studiolta ja kuvauksista, mutta pitkään aikaan ei oo laittanu sinne mitään salkkareihin liittyvää. Pressipäivänä Oona oli kyllä mukana, mutta saattoi olla hämäystä kuten Petteri Paavolankin kohdalla syyspressissä. Oonahan tosiaan myös uudisti pari viikkoa sitten hiuksensa ja yleensähän nuo hiusten muutokset tehdään studiolla, mutta nyt Oona tais käydä ihan tavallisella kampaajalla laittamassa hiuksensa. Ite oon aika innoissani, jos Marianna vihdoin häipyy sarjasta, koska en ole ikinä tykännyt hahmosta ja viimeisen puolenvuoden aikana on ollut Mariannan kohdalla vain tuota samaa toistoa hulluksi tulemisesta, joka ottaa todella paljon pattiin.
Ei Oona itse mitään ole lopettanut, vaan sai potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Talenkin pitäs mennä inttiin? Mihin hävisi ammatinvalinnat?
Tai Jannen ja Larin. Tyhmää ettei salkkareissa oo enää normaaleja asioita. Nikonkin aikoina näistä puhuttiin paljon.
Lääkäri on kirjoittanut kaikille vapautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jossain päin ketjua, että Pietarista ja Iidasta voisi tulla pari. Sehän olisi ällöttävää. Iida joku 20-vuotias kakara ja Pietari kolmekymppinen aikuinen mies. Ei yhtään uskottavaa.
Todellisessa elämässä kolmekymppinen aikuinen mies ei edes vilkaisisi parikymppiseen pentuun päinkään. Suhde tuollaisella ikäerolla ei ole mahdollinen tai ainakaan siinä ei ole aitoja tunteita mukana. Varsinkaan miehen puolelta.
Etkö sä voisi jo pikkuhiljaa jättää tämän palstan jos ainut asia, mitä tänne kirjotat on se, kuinka pissislissulapsia parikymppiset on.
Voi olla, että sun siskokulta on tälläkin hetkellä tekemässä tarjousta Sebastianille😂😂😂
No mistä Kalle arvaskin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Larin vuotava haava on tosiaan unohdettu aika hyvin, jos sillä nyt oli ees tarkoitus olla mitään isoa merkitystä :D
Luulen, että Oona Kare on lopettanut kuvaukset salkkareissa! Seuraan Oonaa snapchatissä ja ennen hän postaili sinne useasti videoita studiolta ja kuvauksista, mutta pitkään aikaan ei oo laittanu sinne mitään salkkareihin liittyvää. Pressipäivänä Oona oli kyllä mukana, mutta saattoi olla hämäystä kuten Petteri Paavolankin kohdalla syyspressissä. Oonahan tosiaan myös uudisti pari viikkoa sitten hiuksensa ja yleensähän nuo hiusten muutokset tehdään studiolla, mutta nyt Oona tais käydä ihan tavallisella kampaajalla laittamassa hiuksensa. Ite oon aika innoissani, jos Marianna vihdoin häipyy sarjasta, koska en ole ikinä tykännyt hahmosta ja viimeisen puolenvuoden aikana on ollut Mariannan kohdalla vain tuota samaa toistoa hulluksi tulemisesta, joka ottaa todella paljon pattiin.
Ei Oona itse mitään ole lopettanut, vaan sai potkut.
Tuskin. Hahmo kirjoitettiin vain ulos, mutta eihän ne potkut ole silloin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys äskeiseen, että onneksi nyt kuitenkin Sebastian ja Lari on tajunnut Mariannan sekoamisen ja Lari arveli jo Mariannan tappaneen Eliaksen! Sergeikin on tainnut huomata jotain, mutta ei viitsi ehkä myöntää itselleen, että oma tyttöystävä sekoaa taas. Outoa, että Lari suojelee rakkaansa murhaajaa siinä videopätkällä, kun luulis kuitenkin et sillon tää Eliaksen murhakin on selvinnyt, kun Sergei oli niin kiihtynyt.
Mä laitoin jo edellispäivä tänne viestin, että tais Lari just tänään hokata viestien lähettäjäksi Mariannan. Eipä porukka uskonut.
Hemmetti voisiko Monicalle jo tapahtua jotain kivaakin?! Miksi tuottaja sortaa Monicaa?!
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti voisiko Monicalle jo tapahtua jotain kivaakin?! Miksi tuottaja sortaa Monicaa?!
Monica on uusi Ismo. Aina kaikki menee lopulta pieleen, vaikka luulee että valoa alkaa jo näkyä
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi Kallea sorretaan vielä pahemmin ?
Janne Mariannan pikkareista: "Ei muuten pahat"
Lari katsoo merkitsevästi...
"Niin no ei tietenkään sun makuun"
Janne :DD
Tää huoneen tutkiminen ei voi päättyä hyvin. Mikään Jannen idea ei koskaan pääty
Vierailija kirjoitti:
Vakoiluhommia. JES!
Aina parasta kun Janne asialla
Joku mainitsi jossain päin ketjua, että Pietarista ja Iidasta voisi tulla pari. Sehän olisi ällöttävää. Iida joku 20-vuotias kakara ja Pietari kolmekymppinen aikuinen mies. Ei yhtään uskottavaa.
Todellisessa elämässä kolmekymppinen aikuinen mies ei edes vilkaisisi parikymppiseen pentuun päinkään. Suhde tuollaisella ikäerolla ei ole mahdollinen tai ainakaan siinä ei ole aitoja tunteita mukana. Varsinkaan miehen puolelta.