Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Saku Pääkkönen tulee takaisin! Varmaa tietoa
Miten henkilö, jota sarjassa ei ole ollut voi tulla takaisin?
Nyt kun Severi ja Viola "alkoivat olee" niin onks tää Alissa ja Severi juttu kokonaan unohdettu? Ois ollu hyvä ja uudenlainen juonenkäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten henkilö, jota sarjassa ei ole ollut voi tulla takaisin?
Taitaa tarkoittaa Saku Salinia, jota näytteli Jasper Pääkkönen..? :D
Minkä ikäsinä ajattelette salkkarihahmot? Tehkää lista! Mä näin:
Ulla 70v
Gunnar 73v
Dahlia 72v
Ismo 61v
Kari 41v
Aki 46v
Linda 36v
Monica 34v
Camilla 36v
Sebastian 38v
Sergei 35v
Kalle 36v
Marianna 26v
Eva 31v
Pietari 30v
Anton 27v
Jiri 29v
Alissa 24v
Janne 20v
Tale 20v
Sanni 20v
Iida 20v
Lari 21v
Severi 14v
Viola 16v
Nella 13v
Oliver 8v
Ilja 2v
Toivottavasti listalta ei puuttunu kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkky räksyttäjä toi Eva. Nyt vasta tajusin, kuinka lapsellinen pissis se on. Muija on kolmissakymmenissä ja omat ihmissuhteet hoitaa kaikki niin teinimäisesti... Ex-mies on jotain omaisuutta ja suuttuu ystävälleen kun vietti tämän kanssa yön, vaikka itse vikitteli ystävänsä potentiaalista miesehdokasta eikä antanut kunnon mahdollisuutta heidän edes tutustua, vaikka oli hyvin tietoinen ystävänsä kurjasta tilanteesta miesrintamalla.
Nyt ensimmäistä kertaa en ajatellut Evan olevan pelkästään itsekäs ja lapsellinen, vaan myös ilkeä. Onko tuollaisia ihmisiä todella. Kaksinaismoralismi oikein kukoistaa. Kauhean ilkeästi tiuski Monicalle, kun tämä huomautti hänen omasta törpöstä käytöksestään Pietarin suhteen, että "No teillähän oli oikeen vuosisadan rakkaustarina" kamalan mustasukkainen akka, eikö Monicalla saisi olla ketään mutta hän saa omistaa kaikki miehet? Miten miehet edes haksahtaa tuollaiseen haaskaan?
Samaa mieltä. Alussa tykkäsin Evasta kun ilmestyi Pihlajakadulle, oli tosi mukava. Kun alkoi riitelemään Jirin kanssa niin alkoi ärsyttämään kun vikisee ja mäkättää joka asiasta :D
Monicaa on tallottu nyt niin paljon että ansaitsi jo onnen, ehkä Jirin kanssa aloittavat suhteen mutta siitäkös Eva pimahtaisi lopullisesti.
Tässä mun veikkauksia! Laitan ihan mielenkiinnosta ja vertailun vuoksi tämän - merkin perään näyttelijöiden oikeat iät.:)
Ulla 70v - 75
Gunnar 75v - 69
Dahlia 70v - 68
Ismo 58v - 58
Kari 40v - 49
Aki 45v - 45/46 s. 1971
Linda 35v - 31
Monica 33v - 37/38 s. 1980
Camilla 37v -43
Sebastian 40v - 41
Sergei 35v - 38/39 s. 1978
Kalle 35v - 37
Marianna 27v - 26/27 s. 1990
Eva 28v - 31
Pietari 29v
Anton 25v - 21
Jiri 30v - 28
Alissa 24v - 24
Janne 20v - 23
Tale 20v - 21
Sanni 20v - 20
Iida 20v - Rosa 24/25, Pinjasta ei tietoa
Lari 21v - 27
Severi 14v - 14
Viola 16v - 14
Nella 13v - 13
Oliver 8v -
Ilja 2v -
Vierailija kirjoitti:
Ulla 70v
Gunnar 73v
Dahlia 72v
Ismo 61v
Kari 41v
Aki 46v
Linda 36v
Monica 34v
Camilla 36v
Sebastian 38v
Sergei 35v
Kalle 36v
Marianna 26v
Eva 31v
Pietari 30v
Anton 27v
Jiri 29v
Alissa 24v
Janne 20v
Tale 20v
Sanni 20v
Iida 20v
Lari 21v
Severi 14v
Viola 16v
Nella 13v
Oliver 8v
Ilja 2vToivottavasti listalta ei puuttunu kukaan.
Muuten suunnilleen samoissa (tarkkoja ikiä en jaksa kaikille miettiä), mutta Jirille noin 5 vuotta lisää ikää sinun arvioosi. Peruste 29-13=16. Ei Jiri sentään alaikäisenä reissaillut ympäri maailmaa ja tullut isäksi.
Nythän Lindan on pakko kertoa Violalle että on tämän äiti kun seurustelee Severin kanssa. Severihän on Violan eno?
Edelleen odottelen että katsojille kerrottaisi mitä Iidan ja Joonatanin reissulla oikeasti tapahtui, miksi Iida oli pitkään niin ahdistunut asiasta javaa mitä Iidan ja Alissan välillä tapahtui. Ärsyttäviä tollaset kuviot mitkä ei koskaan selviä.
Vierailija kirjoitti:
Anton oli tulikuuma tuossa puvussa. Itse olisin Lindana mielummin mennyt Antonin kanssa naimisiin, ja jättänyt Karin siihen alttarille.
Mutta se olisi laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Nythän Lindan on pakko kertoa Violalle että on tämän äiti kun seurustelee Severin kanssa. Severihän on Violan eno?
Miten niin eno? Serkkuja ovat kuten Lindankin kanssa.
Eero on Severin isä, veli Aaro on Violan isä -> serkut
Vierailija kirjoitti:
Ulla 70v
Gunnar 73v
Dahlia 72v
Ismo 61v
Kari 41v
Aki 46v
Linda 36v
Monica 34v
Camilla 36v
Sebastian 38v
Sergei 35v
Kalle 36v
Marianna 26v
Eva 31v
Pietari 30v
Anton 27v
Jiri 29v
Alissa 24v
Janne 20v
Tale 20v
Sanni 20v
Iida 20v
Lari 21v
Severi 14v
Viola 16v
Nella 13v
Oliver 8v
Ilja 2vToivottavasti listalta ei puuttunu kukaan.
Mielestäni Ulla ja Ismo sekä Seppo ovat suunnilleen saman ikäisiä, ei ainakaan 10 vuotta ikäeroa. Monicalla ja Camillalla uskon olevan enemmän ikäeroa, ainakin 5 vuotta. Anton ei ole noin paljon muita teinejä vanhempi, mutta ehkä pari vuotta. Alissa on saman ikäinen muiden kanssa. Lasten iät täsmäävät, sillä Viola on Severiä ainakin pari vuotta vanhempi.
Joku muuten täällä sanoi että miten 36v Kalle voi olla ylilääkäri, miksi ei voisi?
VIolan sössötyksestä ja hiljaisesta puheesta ei saa mitään selvää.
Kallehullu kirjoitti:
Siksikö Kalle vetääkin ken ties elämänsä pahimmat kännit , kevään televisiomainoksen trailerissa olevat kun hämmentyy uusista ennenkokemattomista tunteistaan ? Mutta itse olen ajatellut Monican ja Kallen saavan tavalla tai toisella yhteisen biologisen lapsen, josta tuleekin todellinen supernero, lääkäri,juristi, insinööri, Nobel-voittaja, maailmanrauhan edistäjä, johtava suomalainen poliitikko Kristian Matias Mustavaara, mutta en ole ajatellut noiden välille muuta. Voisiko lapsi lopulta pelastaa molemmat alkoholilta ?
Tai sitten vain kaikessa yksinkertaisuudessaan yrittää iskeä Laria, mutta joutuu Laria ei kiinnosta.
Onko Nora Rinne jo noin vanha :o luulin nuoremmaksi ja Monica on myös nuoremman näköinen.
Roope Puhakka on ruma ja miten sen kulmat loppuu kesken :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eno? Serkkuja ovat kuten Lindankin kanssa.
Eero on Severin isä, veli Aaro on Violan isä -> serkut
Olen elänyt siinä uskossa että Aaro on Severin isä, kiitos tästä, valaistuin!