Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Olisi ihan parasta, jos Jiri ja Monica löytäisivät onnen toisistaan. Siis sellaisen oikean pysyvän onnen. Saisivat vaikka lapsiakin. Siinäpä olisi Evalle näpäytystä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkky räksyttäjä toi Eva. Nyt vasta tajusin, kuinka lapsellinen pissis se on. Muija on kolmissakymmenissä ja omat ihmissuhteet hoitaa kaikki niin teinimäisesti... Ex-mies on jotain omaisuutta ja suuttuu ystävälleen kun vietti tämän kanssa yön, vaikka itse vikitteli ystävänsä potentiaalista miesehdokasta eikä antanut kunnon mahdollisuutta heidän edes tutustua, vaikka oli hyvin tietoinen ystävänsä kurjasta tilanteesta miesrintamalla.
Nyt ensimmäistä kertaa en ajatellut Evan olevan pelkästään itsekäs ja lapsellinen, vaan myös ilkeä. Onko tuollaisia ihmisiä todella. Kaksinaismoralismi oikein kukoistaa. Kauhean ilkeästi tiuski Monicalle, kun tämä huomautti hänen omasta törpöstä käytöksestään Pietarin suhteen, että "No teillähän oli oikeen vuosisadan rakkaustarina" kamalan mustasukkainen akka, eikö Monicalla saisi olla ketään mutta hän saa omistaa kaikki miehet? Miten miehet edes haksahtaa tuollaiseen haaskaan?
Sanni on sata kertaa pahempi pissis kuin Eva, koska on parikymppinen.
Mutta jos miettii, niin kumpi on pahempi vaihtoehto: kolmekymppinen, joka käytös vastaa pahimmassa teinikiukkuiässä olevaa, vai sitten parikymppinen joka käyttäytyy edes suhteellisen järkevästi tätä nykyä?
Ja vaikka joku parikymppinen olisikin pissis, se ei tarkoita että kaikki olisivat. Typerää yleistää pelkän iän perusteella.
Äläkää enää vastailko noihin teini/pissishullun kommentteihin, kiitos. Loppuu tuo jatkuva jankkaaminen ja saman toistelu.
Vierailija kirjoitti:
Eva tuntuu siksi niin kaksinaismoralistiselta, koska on harrastanut itsekin seksiä Monican kanssa. Eli Monica on nyt harrastanut seksiä sekä Jirin, että Evan exän kanssa. Olisin Monicana vetänyt tuon kortin kyllä riidassa esiin.
Sekä Jirin että Evan exän = Jirin kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva tuntuu siksi niin kaksinaismoralistiselta, koska on harrastanut itsekin seksiä Monican kanssa. Eli Monica on nyt harrastanut seksiä sekä Jirin, että Evan exän kanssa. Olisin Monicana vetänyt tuon kortin kyllä riidassa esiin.
Jirin exän eli Evan kanssa ja Evan exän eli Jirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan parasta, jos Jiri ja Monica löytäisivät onnen toisistaan. Siis sellaisen oikean pysyvän onnen. Saisivat vaikka lapsiakin. Siinäpä olisi Evalle näpäytystä kerrakseen.
Niin koska Alissa on aivan liian nuori Jirille. Todellisessa elämässä tuollainen ikäero ei koskaan toimisi. Mitä kolmekymppinen mies voisi muka nähdä jossain 20v kakarassa? Tuollaisessa suhteessa ei ainakaan mitään aitoja tunteita voi olla, koska ei kolmekymppisellä ja parikymppisellä ole mitään yhteistä.
Olipa kyllä hurja käänne. Luulen, että jos sitä huhua ei olisi täällä ollut niin olisin kiljaissut ääneen, kun olisin nähnyt Aaron. Silti tuo pappikäänne pääsi yllättämään. Entäpä, jos Aaro onkin oikeasti muuttunut ja on pappina ja koittaa nyt sitten sitä muutostaan kaikille todistella. Olisiko semmoista käännettä ennen ollut, että pahiksesta tullut hyvis...no Stuba ja Sege jonkun verran tietysti, mutta ei noin rajusti. Mutta luultavasti Aaro ei ole muuttunut miksikään. Marianna ja Aaro ja ehkä kevään aikana vielä Seireeni yhtäaikaa sarjassa...huhhuh...Camillahan on kiltti tyttö nykymittapuulla... ohhoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jirin exän eli Evan kanssa ja Evan exän eli Jirin kanssa.
Mitä järkeä tuossa lauseessa oli?
Aloin tässä pohtimaan, että ketkä nykypihlajakatulaisista tuntevat Aaron pidemmältä ajalta. Eikö Karillakin ollut historiaa Aaron kanssa kun Karin lapsen äitiä Katjaa Aaro piinasi. Sitten Ulla ja Ismo tuntevat tietenkin Aaron.
Vierailija kirjoitti:
Aloin tässä pohtimaan, että ketkä nykypihlajakatulaisista tuntevat Aaron pidemmältä ajalta. Eikö Karillakin ollut historiaa Aaron kanssa kun Karin lapsen äitiä Katjaa Aaro piinasi. Sitten Ulla ja Ismo tuntevat tietenkin Aaron.
On! Mitä helvettiä selität.
Vierailija kirjoitti:
Noiden lisäksi Jiri luonnollisesti tuntee, samoin Severi. Ja oliko niin että Evakin oli jotenkin hänen kanssaan tekemisissä?
Olen miettinyt tota Evaa, siis mitä hän tällä hetkellä tekee ja millä elää? Ei käsittääkseni töitä, asustelee majatalossa. Ihme juttu :D
Voisko tää pliis olla viimenen kerta ku Aaro tulee takasin. Alkaa olee vähän puhkikaluttu hahmo jo.
Mä muuten luulen että Eva on oikeasti mustasukkanen Monicasta :D
Hetkinen nyt. Miten niin Severi on muka Lindan serkku? Jos heillä on yhteinen isä eikö se tee heistä (puoli)sisaruksia?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tota Evaa, siis mitä hän tällä hetkellä tekee ja millä elää? Ei käsittääkseni töitä, asustelee majatalossa. Ihme juttu :D
Salkkareissa ei paljon realiteetit paina, joten helposti työtön yh äiti elelee majatalossa hörppien viiniä harvase päivä. Asuuhan siellä kaksi työtöntä ylioppilastakin, joilla niin ikään on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen nyt. Miten niin Severi on muka Lindan serkku? Jos heillä on yhteinen isä eikö se tee heistä (puoli)sisaruksia?
Mutta kun heillä ei ole yhteistä isää. Niin kuin täällä on monesti jo todettu, Severin isä on Eero. Hän vain luulee, että se on Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viola ja severi olis sisko ja veli! Ei serkkuja. Koska iha varmaan aaroeero on on violan isä. Siks Linda ei oo siitä kertonu.
Tarkoitat kai siskopuoli ja velipuoli. Niillähän on kuitenkin eri äiti, vaikka isä olisikin sama.
Offtopic mutta en oo ikinä ymmärtänyt tota ajatustapaa. Mulla ja mun veljellä on eri äidit mutta mun veli on mulle silti ihan kokonainen eikä puolikas veli ja aivan yhtä rakas mitä olisi vaikka olisikin samat äidit :)
Vierailija kirjoitti:
Jirin näyttelijä näyttää tässä kuvassa ihan joltain lähiökebappilan pyörittäjä-Ahmedilta :D http://static.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/salkut_10_503_tw.jpg
Tuli kans mieleen että Jiri goes turvapaikanhakija :-DDD
Mun mielestä Aaron katseessa ja hymyssä oli jotain lämminhenkistä. Ei näyttänyt ollenkaan niin pahalta hullunkatseelta, kun yleensä. Voisiko hän oikeasti olla pappi ja tullut uskoon. Toisaalta Aaro antautui viimeisessä kohtauksessa edellisellä kerralla itse poliisille. Hänellä oli mahdollisuus karata kauas pois, mutta päättikin kävellä poliisilaitokselle. Tämä voisi tukea tätä teoriaa. Tämmöistä tarinaa ei ole sarjassa vielä nähty.
Oli miten oli, mutta jotain uutta käännettä sarja kaipaakin. Tämän päivän jaksoa odotellessa!
Jirin näyttelijä näyttää tässä kuvassa ihan joltain lähiökebappilan pyörittäjä-Ahmedilta :D http://static.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/salkut_10_503_tw.jpg