Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
11781/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastianin päivä: herää, mene töihin, sano kohtaamillesi ihmisille jotain älytöntä, huuda jollekin,  ja huomenna sama.

Ja käske Oliverin mennä huoneeseensa.

Vierailija
11782/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)

Heiskasta olen sanonut Megavisa-Heiskaseksi, koska tulee mieleen miltä Jukka-Pekka Palo näytti Megavisa-aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11783/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)

Heiskasta olen sanonut Megavisa-Heiskaseksi, koska tulee mieleen miltä Jukka-Pekka Palo näytti Megavisa-aikoinaan.

Niin no, eihän sillä vesikampausta ole, mutta jos olisi, niin olisi täydellinen kopio.

Vierailija
11784/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinasta käytin ennen vanhaan nimeä Porkkanapää. Eliasta kutsun Brysselin Suklaapojaksi. Kristiina on Letti, Sanni on Äiti Teresa, Ulla on Lähiömummo, Camilla on Viinikumi tai Lohtupano, Sebastiania kutsun Jumalautaksi tai Tissiposkeksi, Gunnar on Gentlemanni tai nykyään Mr. Alzheimer, Jiristä käytän toistaiseksi nimeä Tukkajumala ja Kalle on Sairaalan DJ. Aikoinaan Tanja oli Hykertelijä ja Nooraa kutsuin usein Hessuksi.

Vierailija
11785/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinasta käytin ennen vanhaan nimeä Porkkanapää. Eliasta kutsun Brysselin Suklaapojaksi. Kristiina on Letti, Sanni on Äiti Teresa, Ulla on Lähiömummo, Camilla on Viinikumi tai Lohtupano, Sebastiania kutsun Jumalautaksi tai Tissiposkeksi, Gunnar on Gentlemanni tai nykyään Mr. Alzheimer, Jiristä käytän toistaiseksi nimeä Tukkajumala ja Kalle on Sairaalan DJ. Aikoinaan Tanja oli Hykertelijä ja Nooraa kutsuin usein Hessuksi.

Miksi Hessuksi?

Vierailija
11786/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mulle tulee DahliaOrvokista mieleen muumien jääkuningatar? :D

Vierailija
11787/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Talen kommentti siitä, miten sisäfilepihvi voi maksaa 30 euroa oli selvä viittaus tähän Ismon klassiseen repliikkiin: "30 euroo! Sillähän sais jo kokolihapihvin!" Tuo on Ismo-remixeissä todella käytetty repliikki, ja Emil on sen verran nuori että varmasti katsoi Ismo-remixejä YouTubesta silloin ku ne oli kova juttu (eli about 2006-2008) :D

Mihin jaksoon viittaat Talen kommentilla? Johonkin tämän/viime viikon Amanda-kohtaukseen? Miten nuoren Emilin Ismo-remixien katsomiset liittyy sarjassa sanottuun vuorosanaan, joka on käsikirjoittajien kirjoittama.

Näyttelijöiden heitot saattaa olla osa ihan omia keksimiä

No ei tosiaan ole. Näyttelijät saippuasarjoissa saavat aika vapaasti muotoilla repliikit omaan suuhun sopiviksi, mutta eivät he nyt sentään saa alkaa keksiä repliikkejä ja turhia lisäkkeitä.

Siitähän tuossa kohtauksessa oli kyse, muotoilee kirjoitetun repliikin niin että siinä on viittaus vanhaan Ismoon. Eiköhän Salkkarit ole sen verran rento työympäristö että juonen kannalta merkityksettömiä repliikkejä saa muotoilla, ainakin jos ehdottaa asiaa ohjaajalle. 

Lisäksi esimerkiksi Jarkko Nyman on puhunut, että Salkkarien näyttelijöillä on kohtauksien ja repliikkien suhteen paljon vapauksia, he saavat vaikuttaa dialogiin todella paljon, ja he myös tekevät käsikirjoittajien kanssa yhteistyötä sen suhteen millaista kuvaa hahmosta halutaan rakentaa. 

Noin btw, muistaisin juuri Talen näyttelijän kertoneen että esimerkiksi juurikin se "young man, cash man" oli näyttelijän oma heitto kuvatessa, joka päätettiin sitten jättää lopulliseen jaksoon.

Vierailija
11788/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hessuksi?

Molemmilla tumma tukka ja huomattavan usein (talvella) pipon alla, ja hulmahtelee kävellessä.

Vierailija
11789/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kaunis mutta häijy?

Vierailija
11790/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kaunis mutta häijy?

Sori, tarkoitin siis jäärouvaa! Mut niin, lähinnä kun kuvittelen jäärouvan hahmon oikeaksi ihmiseksi niin se olisi just Dahlian oloinen. Jotenkin ne "taakse pöyhityt" vaaleat hiukset, kylmät kasvot, olemus ja ääni sopii yhteen :D

Vierailija
11791/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebastianin päivä: herää, mene töihin, sano kohtaamillesi ihmisille jotain älytöntä, huuda jollekin,  ja huomenna sama.

Ja käske Oliverin mennä huoneeseensa.

Jonkun kanssa on myös pantava, sillä Sebastian on seksihullu

Vierailija
11792/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva on niin tyhmä.

Vierailija
11793/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä muita ärsyttää kun Dahlia lausuu Gunnarin nimen "Gynnar"? Arrrgh!

Vierailija
11794/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kalle on paska!

Vierailija
11795/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jakson nimi ois voinu olla "Kallella on tuntematon potilas".

Vierailija
11796/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa salkkareissa joskus suomenruotsalaisia.

Vierailija
11797/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa riidellä, tuu kotiin ja tuo kukkapuska tullessas ;)" Alissa pliis itsehän se mokas....

Vierailija
11798/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa salkkareissa joskus suomenruotsalaisia.

Eikös Mustavaarat sellaisia ole? Tai ainakin Dahlia. Puhetyyli kuulostaa siltä (esim. "Gynnar"). Ruotsalaisvaikutteisia myös tyttöjen nimet.

Vierailija
11799/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras opetus noille mammoille😂 Yö kaksin putkassa!

Vierailija
11800/27326 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras opetus noille mammoille😂 Yö kaksin putkassa!

DAALIA EI OLE MIKÄÄN MAMMA!

Ketju on lukittu.