Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Studiolla ei tuota keittiötä kyllä ole, koska olen ollut siellä useamman viikon työharjoittelussa ja tutustuin paikkoihin aika perusteellisesti. Siellä on kahvihuone kaikille jossa mikroja, hella ja uunikin varmaan, mutta ne ruoat jotka sarjaa varten tehdään, tehdään ihan sellaisessa pienessä kopissa alakerrassa jossa lavasteetkin on.
Vierailija kirjoitti:
Seireenihän on Alissan äiti.
Niinhän siitä on alusta asti puhuttu, mutta vielä sitä ei sarjassa todennettu.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla myös liisa salo. Kun akihan pakeni sillon jonnekkin ulkomaille ja liisa asui aiemmin ulkomailla. Ja luulen että liisa palaa pian sarjaan
Ei Liisa sopisi Alissan äidiksi. Eikä oikein Akillekaan, vaikka juonittelun ja rikostaustan puolesta kyllä. Liisa on varmaan pidempikin kuin Aki, eikä jotenkin Akin tyyppiä vaikka onkin kaunis ja hyvin säilynyt narttu.
Vierailija kirjoitti:
Studiolla ei tuota keittiötä kyllä ole, koska olen ollut siellä useamman viikon työharjoittelussa ja tutustuin paikkoihin aika perusteellisesti. Siellä on kahvihuone kaikille jossa mikroja, hella ja uunikin varmaan, mutta ne ruoat jotka sarjaa varten tehdään, tehdään ihan sellaisessa pienessä kopissa alakerrassa jossa lavasteetkin on.
Ajot Sherlock! Oot varmaan maailmanhistorian ensimmäinen joka tietää.
Mistä lähtien joku kaukainen satama on ollut Camillan ja Sebastianin "se vanha pakkka"? Mariannakin sen tiesi ihan itsestäänselvyytenä.
Varsin naiselliset kynset Karilla!
Hirveän paljon ulkokohtauksia, paitsi ilta-aikaan. Muut kohtaukset sitten korjaamolla, Moosessa, Amandassa tai kuulusteluhuoneessa. No, voihan siinä varioida! Jos muuten asunnot ovat tulossa kuntoon, kun Kallekin aikoo ostaa sen, niin mikä on putkiremonttikuvion motiivi? Kaikkien hahmojen valtava rahapula, jonka Ismo on aiheuttanut? Sitä ei ole muuten näkynyt joulutauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku arvuutteli sitä, onko keittiö jossain siellä toimistolla, niin päätinpä oikaista asian. Oliko vielä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Seppo häihin?
Missä niin sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Varsin naiselliset kynset Karilla!
Kynset :DDDDDD
Kivasti marianna alkoi vuotaa. Toivottavasti keskari paljastuu muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku arvuutteli sitä, onko keittiö jossain siellä toimistolla, niin päätinpä oikaista asian. Oliko vielä jotain?
Huhhuh! Kyse oli keittiön juonellisesta sijainnista. Jokaiselle oli varmaan itsestään selvää, että tuossa käytettiin jotain muuta kuvauspaikkaa?
Ei saatana ku on vaikee ketju.
Lindan isäkuvio vaikuttaa todella mielenkiintoiselta! Lindan reaktio mietityttää. Tästä saadaan varmasti yksi todella hyvä juoni lisää. Juonikuviot ovat viimeaikoina pistäneet parastaan.
Ensimmäistä kertaa ihmeteltiin, eikö Mariannan maha kasva ollenkaan.
Alkoiko Mariannalla siis menkat vai saiko taas keskenmenon? Mitenköhän aikoo vastedes feikata raskautensa.
Sebastianin vuorosanat Camillalle oli jotenkin epäuskottavan ylikorostetut, haluttiin korostaa sitä että Sebastian ei vieläkään usko Mariannasta mitään.
Toivottavasti Camilla pystyy juonimaan jotenkin Mariannaa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh! Kyse oli keittiön juonellisesta sijainnista. Jokaiselle oli varmaan itsestään selvää, että tuossa käytettiin jotain muuta kuvauspaikkaa?
Itse ymmärsin kysymyksen niin, että tarkoitettiin toimistolla studiota. Ja ei se ole mitenkään itsestäänselvää, kyllähän Taalasbiilikin sijaitsee Konalan studion kaduilla, jossain siinä lähettyvillä. Hyvinhän keittiö voisi olla studion oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärsin kysymyksen niin, että tarkoitettiin toimistolla studiota. Ja ei se ole mitenkään itsestäänselvää, kyllähän Taalasbiilikin sijaitsee Konalan studion kaduilla, jossain siinä lähettyvillä. Hyvinhän keittiö voisi olla studion oma.
Toimisto=studio? Niinkö?
Etätöitä tekevä työntekijä ei olekaan kotitoimistossa, vaan kotistudiossa?
Astetta parempi kampaamo ei olekaan enää hiusstudio, vaan hiustoimisto?
Kynätelineet, muovitaskut jne. ovat varmaan studiotarvikkeita?
Työvoimatoimisto on nykyään Työvoimastudio? "Waauu!!"
Olisitko sittenkin väärässä?
Vaikka reaalimaailma ja salkkarit eivät kohtaa talouspoliittisissa ja lainopillisissa asioissa, niin silti sielu huutaa, kun Tale ja Sanni eivät saa asumis- ja toimeentulotukea. Tosin, jos Tale sekaantuu yritystoimintaan, niin nämä avut siirtyvätkin siihen salkkaritodellisuuteen, eli silloin niitä ei tosiaankaan saa.