Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
11361/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

Nuori Kalle sai minut siis tajuamaan, että maailmassa on hyvännäköisiä miehiä ja saatan ehkä joskus tuntea jotakin jotakin miestä kohtaan. Sitä ennen ollut tuntenut yhtään mitään yhtään ketään kohtaan. Yritän elää aseksuaalisina sinkkuna, koska elämä on niin helpompaa, mutta jos haluan vielä joskus tapailla jotain, parisuhteen tai vastaavaa niin miehen kanssa sellaisen  kyllä haluan. En siis ole määritellyt itseäni, koska en tiedä,olenko oikeasti aseksuaali vai hetero. Toivottavasti tämä asia on nyt loppuunkäsitelty, eikä tähän tarvitse enää palata.

Aseksuaalihan tarkoittaa henkilöä, joka ei tunne seksuaalista vetovoimaa ketään eikä mitään kohtaan. Hetero voi olla vaikka olisikin aseksuaali, kuten myös homoseksuaali, muttei sanan varsinaisessa merkityksessä. Voit siis aseksuaalinakin tuntea romanttisia tunteita miehiä ja/tai naisia kohtaan, vaikket heihin seksuaalista vetovoimaa tuntisikaan.

Vierailija
11362/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähile kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän itse "photoshoppaisit" hengityksen? Mistä tiedät että Kallehullu on lesbo?

En ole keskustellut Kallehullusta mitään ja tuohon toiseen kysymyseen voin todeta, että en ole erikoistunut kuvaamiseen, mutta aika montaa asiaa pystyy mokkamaan toisenlaiseksi. Helpointa olisi ollut kuvata koko kohtaus sisätiloissa, jolloin Eliaksen hengitystä ei olisi näkynyt ollenkaan :)

Tavallisessa sarjassa sillä ei ole mitään väliä, hengittääkö kummitus. Varsinkin, kun kyseessä ei ole mikään kummitus, vaan Mörkömoottorin kuvitelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11363/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

En ole kirjoittanut tuota ilman nimimerkkiä kirjoitettua nuoren Kallen ulkonäköä kehunutta viestiä. Minä kirjoitan viestini aina nimimerkillä, enkä myöskään kirjoita tuollaista kieltä tai ylipäätään ihan tuollaisia viestejä.Tämä ei myöskään ole oikea paikka pohtia suuntautumistani. Yritän nyt joka tapauksessa ottaa vähän etäisyyttä sarjaan. Yritän mm. olla lukematta juonipaljastuksia.

Eihän kukaan väittänytkään sinun kirjoittaneen viestiä nuoresta Kallesta, vaan sen kirjoitin minä. Minä kirjoitin myös sen jälkeisen viestin, jossa viittasin sinuun ja johonkin kuukausien takaiseen viestiisi, jossa kerroit nuoren Kallen olleen ensimmäisiä, jotka saivat sinussa joitain tuntemuksia aikaan.

Joka tapauksessa pohdin, mahdatko pitää Kallea tai näyttelijää Pete Lattua yhä viehättävänä. Itse pidän nuorta Kallea erittäin karismaattisen näköisenä, nykyään en niinkään.

Vierailija
11364/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuten rekisteröidy palstalle nimimerkillä Kallehullu?

Vierailija
11365/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulla tulee tästä Kallehullusta mieleen Sykkeen Holopainen...

Vierailija
11366/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Monica tarkoitti tuolla kommentilla Jiristä "no hei, se on Nellan isä!" puhuessaan Kallen kanssa? Eihän Monicalla edes ole mitään kytköksiä Nellaan. Jos tarkoitti vain ylipäänsä Jirin vanhemmuutta, niin onhan Sebastiankin Oliverin ja Eliaksen isä.

Varmaan sitä, että teko tuntuu vielä pahemmalta Evaa kohtaan kun Jiri on jopa Evan lapsen isä (verrattuna siihen että se partneri olisi ollut vain joku satunnainen Evan vanha exä)

Vierailija
11367/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallehullu kirjoitti:

En ole kirjoittanut tuota ilman nimimerkkiä kirjoitettua nuoren Kallen ulkonäköä kehunutta viestiä. Minä kirjoitan viestini aina nimimerkillä, enkä myöskään kirjoita tuollaista kieltä tai ylipäätään ihan tuollaisia viestejä.Tämä ei myöskään ole oikea paikka pohtia suuntautumistani. Yritän nyt joka tapauksessa ottaa vähän etäisyyttä sarjaan. Yritän mm. olla lukematta juonipaljastuksia.

Eihän kukaan väittänytkään sinun kirjoittaneen viestiä nuoresta Kallesta, vaan sen kirjoitin minä. Minä kirjoitin myös sen jälkeisen viestin, jossa viittasin sinuun ja johonkin kuukausien takaiseen viestiisi, jossa kerroit nuoren Kallen olleen ensimmäisiä, jotka saivat sinussa joitain tuntemuksia aikaan.

Joka tapauksessa pohdin, mahdatko pitää Kallea tai näyttelijää Pete Lattua yhä viehättävänä. Itse pidän nuorta Kallea erittäin karismaattisen näköisenä, nykyään en niinkään.

En pidä viehättävänä. Ei ole oikein minun tyylinen ihminen, ei roolihahmo, eikä näyttelijä. Hyvä näyttelijä minusta tosin on, liian hyvä tälläiseen sarjaan. Toivottavasti vielä joskus näyttelee jossakin laadukkaammassa sarjassa, tyyliin Roba tai Syke.

Vierailija
11368/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuten rekisteröidy palstalle nimimerkillä Kallehullu?

Mitä vähemmän tietoja ja rekisteröitymisiä (varsinkaan turhia) missään sen parempi. Minusta on jo nykyisellään liikaa tietoa ties missä. En ole mitenkään vainoharhainen, mutta silti turhaa tiedonantamista on mm. tietoturvasyistä syytä välttää.

Vierailija
11369/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu, vaikka et juonipaljastuksia luekaan, joudun paljastamaan että ensi viikolla Kalle taistelee viinanhimonsa kanssa. Noniin, paljastettu.

Vierailija
11370/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paljastit, kun toinen ei halunnut?

Vierailija
11371/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän myöhässä, mutta ihanaa kun salkkarit ovat palanneet ruutuun! Ja ennakkomahdollisuuden poisto on mielestäni hyvä, koska ennen oli aina suuri kiusaus katsoa. Nää ekat jaksot ollut vähän tylsiä, mutta toivottavasti pian alkaa tapahtua jotain jännää.

Vierailija
11372/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt pystyi päättelemään siitä yhdestä jakson nimestä. Ja tuotahan nyt tapahtuu koko ajan. Ei ollut mikään yllätys tai suuri paljastus kun trailerissakin on tuohon liittyvä kohta. Tosin löysin Iltapulusta yhden jakson kuvan, jossa näyttää olevan töissä. Eikö saakaan potkuja vai onkohan joku vanha kuva ?

Vierailija
11373/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Stålberg bloggasi peruuntuneesta teatteriproduktiosta surkutellen työttömyyttään sekä pitkää aukkoa kalenterissaan. Marko Äijöhän voisi tulla apuun ja palkata Kirsin Salkkareihin puoleksi vuodeksi.

Minua harmittaa vieläkin se, että Isabellan hahmo pilattiin epäuskottavalla Pirjo-käänteellä. Hahmo ansaitsisi uuden mahdollisuuden tai ainakin paremman päätöksen tarinalleen :) Tahtoisin myös nähdä Isben koston Camillalle (vaikka Camilla onkin nykyisin inhimillisempi hahmo, kiitos Gunnarin mukaantulon).

Vierailija
11374/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä katsonut kahta ensimmäistä jaksoa kun ajattelin katsoa koko viikon jaksot kerralla. Joku täällä kirjoitti, että Kalle olisi ollut mustasukkainen jostakin siis selvästi jostakin muusta kuin Larista. Onko tavannut vihdoin jonkun ?

Vierailija
11375/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Monica tarkoitti tuolla kommentilla Jiristä "no hei, se on Nellan isä!" puhuessaan Kallen kanssa? Eihän Monicalla edes ole mitään kytköksiä Nellaan. Jos tarkoitti vain ylipäänsä Jirin vanhemmuutta, niin onhan Sebastiankin Oliverin ja Eliaksen isä.

Varmaan sitä, että teko tuntuu vielä pahemmalta Evaa kohtaan kun Jiri on jopa Evan lapsen isä (verrattuna siihen että se partneri olisi ollut vain joku satunnainen Evan vanha exä)

Ja samaan aikaan Eva itse vie Monican potentiaalisen elämän miehen.

Koko ajan muuten näytetään Monicaa tunnontuskissaan mutta Jiri sentään seurusteli Alissan kanssa samaan aikaan, eli petti Alissaa. Olihan se oikein sille kakaralle, mutta mitähän tämä tuumaisi jos saisi tietää että poikkiksensa on ollut sängyssä ex-äitipuolensa kanssa.

Vierailija
11376/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi Stålberg bloggasi peruuntuneesta teatteriproduktiosta surkutellen työttömyyttään sekä pitkää aukkoa kalenterissaan. Marko Äijöhän voisi tulla apuun ja palkata Kirsin Salkkareihin puoleksi vuodeksi.

Minua harmittaa vieläkin se, että Isabellan hahmo pilattiin epäuskottavalla Pirjo-käänteellä. Hahmo ansaitsisi uuden mahdollisuuden tai ainakin paremman päätöksen tarinalleen :) Tahtoisin myös nähdä Isben koston Camillalle (vaikka Camilla onkin nykyisin inhimillisempi hahmo, kiitos Gunnarin mukaantulon).

Tämä tuli itsellenikin mieleen kun luin uutisen. Kosto Camillalle olisi hyvä, mutta olisi myös kiinnostavaa nähdä miten suhtautuisi Mariannaan, ja toivoisin että vanhana kieroilijana saisi tämän sarjasta pois.

Vierailija
11377/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

En ole vielä katsonut kahta ensimmäistä jaksoa kun ajattelin katsoa koko viikon jaksot kerralla. Joku täällä kirjoitti, että Kalle olisi ollut mustasukkainen jostakin siis selvästi jostakin muusta kuin Larista. Onko tavannut vihdoin jonkun ?

Kun Monica ja Kalle kävelivät kadulla ja juttelivat, ja kun Monica mainitsi että on osittain sopinut Sebastianin kanssa, Kalle jotenkin vähän kiivaasti sanoi että miksi sopi ja eihän haikaile enää hänen peräänsä. Tahtoisin Kallelle naisrakkautta koska miesten kanssa on nyt mennyt huonosti, ja koska jo kerran oli Katariinan kanssa niin tuli mieleen että ovatkohan käsikirjoittajat kehitelleet jotain Kallen ja Monican välille. Molemmat hyvin urakeskeisiä ja tykkäävät laadukkaista alkoholijuomista, vaikka Monican pitäisikin ohjata Kalle takaisin kaidalle tielle senkin suhteen.

Vierailija
11378/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi todella typerää, jos koko nuoruutensa homofobiaa vastaan taistellut ja aiheen pinnallalle mediassa nostanut hahmo löytäisikin onnellisen parisuhteen naisen kanssa. Kalle on Suomen saippuasarjahistorian ikonisin homoseksuaalihahmo, eikä sitä tulisi muuttaa biseksuaaliksi/heteroksi. Kallen pikasuhde Katariinan kanssa oli virhe ja suhdehan kaatui siihen, että Kallella oli vaikeuksia suoriutua seksistä naisen kanssa. Ei tuntenut aitoa seksuaalista vetovoimaa Katariinaa kohtaan. Toivon Monican ja Kallen pysyvän vain hyvinä ystävinä. Mustasukkaisuuttahan voi tuntea myös ystävyyssuhteessa, nimittäin huomiosta.

Vierailija
11379/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli itsellenikin mieleen kun luin uutisen. Kosto Camillalle olisi hyvä, mutta olisi myös kiinnostavaa nähdä miten suhtautuisi Mariannaan, ja toivoisin että vanhana kieroilijana saisi tämän sarjasta pois.

Mariannan kukistus vaatisi kyllä jonkun kyvykkään kieroilijan väliintulemisen. Harmi, ettei Letti silloin uskaltanut paljastaa Akille kuka oli häneen kohdistuneen kieroilun ja potkujen junailun takana. Akihan vaati päästä laittamaan tekijän tilille. Letti kuitenkin keskittyi vain Kallen syyttämiseen potkuista, eikä yrittänyt kostaa Mariannalle.

Vierailija
11380/27326 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

Kai kuitenkin tiedostat, että täällä puhutaan jakson tapahtumista reaaliajassa? Eli sinua ei ilmeisesti haittaa spoilaantua viikon aikaisista tapahtumista, vaikket ole vielä niitä itse nähnyt.

Ketju on lukittu.