Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
11101/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Pietari valitsee Evan, hän on rohkeasti pukeutuva blondi ja kova flirttailemaan. Monica taas on viileä lakinainen, jota on vaikea lähestyä.

Näinhän se taitaa mennä. Evaan on helpompi tutustua flirttailevan luonteen vuoksi. 

Monica silti toki laadukkaampi kaikin puolin. On fiksu, kaunis, ja tyylikäs. Ansaitisi vähän parempaa, kuin pettävän siskon, pettävän kämppiksen ja pettävän parhaan kaverin. :(

Fiksu, kaunis ja myynyt persettään. Onko kaikesta huolimatta tylsä elämä karman kosto?

Vierailija
11102/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin! Sannin sukunimi on nyt tosiaan Taalasmaa! OMG!

Mun mielessä pyörii vieläkin Sanni Pohjonen, mutta... Sanni Taalasmaa!

Miten Sanni pystyi järkkäämään Iljan, jonka isyys on tutkimatta, Talen nimiin jo ennen häitä?  Voiko kuka tahansa siis virallisesti määrätä kenet hyvänsä - tämän tietämättä -  lapsensa isäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin! Sannin sukunimi on nyt tosiaan Taalasmaa! OMG!

Mun mielessä pyörii vieläkin Sanni Pohjonen, mutta... Sanni Taalasmaa!

Miten Sanni pystyi järkkäämään Iljan, jonka isyys on tutkimatta, Talen nimiin jo ennen häitä?  Voiko kuka tahansa siis virallisesti määrätä kenet hyvänsä - tämän tietämättä -  lapsensa isäksi?

Koska Salkkari  maailmassa kaikki on mahdollista. Oikeassa elämässä ei tietenkään voi joutua tietämättään isäksi ja adoptioprosessiin luonnollisesti  osallistuvat molemmat vanhemmat. Eikä se hoidu ihan vain ilmoitusluontoisena asiana

Vierailija
11104/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisitte töissä Salkkari-maailmassa ja keiden kanssa ystävystyisitte?

Itse epäilen, että olisin hyvää pataa Sannin, Monican ja Sergein kanssa. Olisin myös varmaan ystävät Mariannan kanssa, joka manipuloisi minua mennen tullen :-D Alissaa varmaan pelkäisin jollain tasolla. Sama Camillan suhteen. Ullan kanssa jutustelisin niitä näitä. Antonin kanssa varmaan moikkaisin silloin tällöin. Sebastiania tuskin tuntisin. Ismoa pitäisin outona, mutta hyvänä tyyppinä. Karin läpänheittoa sietäisin kun tietäisin, että se on semmoinen...

Töissä olisin Amandassa. Camillaan suhtautuisin myös hyvin varautuneesti, mutta kunnioittavasti. Olisin tarjoilija ja aiheuttaisin hajamielisyydelläni Camillan tukkaan pari harmaata hiusta, mutta se ei haittaisi, koska olen aika tunnollinen.

Vierailija
11105/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olisitte töissä Salkkari-maailmassa ja keiden kanssa ystävystyisitte?

Itse epäilen, että olisin hyvää pataa Sannin, Monican ja Sergein kanssa. Olisin myös varmaan ystävät Mariannan kanssa, joka manipuloisi minua mennen tullen :-D Alissaa varmaan pelkäisin jollain tasolla. Sama Camillan suhteen. Ullan kanssa jutustelisin niitä näitä. Antonin kanssa varmaan moikkaisin silloin tällöin. Sebastiania tuskin tuntisin. Ismoa pitäisin outona, mutta hyvänä tyyppinä. Karin läpänheittoa sietäisin kun tietäisin, että se on semmoinen...

Töissä olisin Amandassa. Camillaan suhtautuisin myös hyvin varautuneesti, mutta kunnioittavasti. Olisin tarjoilija ja aiheuttaisin hajamielisyydelläni Camillan tukkaan pari harmaata hiusta, mutta se ei haittaisi, koska olen aika tunnollinen.

Hauska ajatusleikki :) Minäkin varmaan viihtyisin Monican seurassa. Hän ei ole samanlainen kieroilija kuin muut sarjan naiset. Olen myös lähes yhtä epäonninen miesten suhteen kuin hän, joten voisimme vuorotelle olla toistemme tukena kun joku sika pettää tai jättää :D Sanni on toinen ei-kieroilija, mutta hän on liian nuori ystäväkseni. Voisin hänen kanssaan vaihtaa muutaman sanan silloin tällöin ja auttaa vaikka Iljan hoitamisessa tarvittaessa. 

Sarjan miehistä kukaan ei vaikuta sellaiselta, jonka kanssa olisin lähemmin tekemisissä. Jiriin saattaisi tyhmyyksissäni ihastua, mutta siinä sattuisi vain minua. Karia ja Jannea en jaksaisi ollenkaan heidän juttujensa takia. Talelle voisin Sannin tavoin satunnaisesti jutella. Lari saattaisi olla ainut joka olisi pinnallista tuttavuutta läheisempi. 

Töissä olisin varmaan jossain lähikaupassa ja kuuntelisin siellä töiden ohella sujuvasti Ullan juoruilua ja milloin kenenkin kuulumisia. En kuitenkan itse ottaisi asioihin juurikaan kantaa ja pitäisin omat asiani visusti ominani   

Vierailija
11106/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kari kertoo Akille Lindan salalapsesta? Koska Kari muistaa kaveeraavansa kiristäjän kanssa? Nyt Aki tietää Camillan tilanneen Pohjosen murhan ja Lindan olevan jonkun teinitytön äiti. Sen sosiopaatin päässä höyryävässä kattilassa tuosta keittää vielä myrkyllisen liemen...

Aki ei ole sosiopaatti.

Vierailija
11107/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tuon isona kuvan kanssa ilmestyvän lukemista haittaavan uutiskirjemainoksen saa pois ?

Vierailija
11108/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Salkkarit siirtyy joulutauolle ja milloin jatkuu?

Vierailija
11109/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin töissä Kallen sairaalassa tutkimuspuolella. Naapureistani tykkäisin viettää eniten aikaa Monican ja Kallen kanssa. Sekä välillä myös Sergein, Sebastianin, Karin, Larin, Iidan, Jannen, Talen, Jirin, Ismon ja Ullan kanssa. En välttämättä haluaisi hengata Evan, Mariannan, Camillan, Lindan enkä Alissan kanssa. En usko, että ihastuisin kehenkään. Akin kanssa ehkä vähän flirttailisin.

Vierailija
11110/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Salkkarit siirtyy joulutauolle ja milloin jatkuu?

Syyskauden viimeinen jakso tulee pe 16.12. ja kevätkausi starttaa 9.1. :n)

Vierailija
11111/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Lindaa. On muka NIIIN kova muija mutta eihän tuo ole osannut ratkaista vielä yhtäkään rikosta. Ja sit käy vaan vähän väliä paljastamassa asianomistajille:"Valitettavasti mulla ei ole mitään kerrottavaa."

Ja suoraan sanoi Sebastianille ettei voi saada kiinni Eliaksen yliajajaa kun Lari ei muista millainen auto.

Miten olisi kamerat, lehtiin juttu " Näitkö mustaa tai sinistä (mitä värejä Lari nyt sanoikaan" autoa sillä ja sillä kadulla klo xxx" jne..

Aina joku näkee jotain.

Vierailija
11112/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tuon isona kuvan kanssa ilmestyvän lukemista haittaavan uutiskirjemainoksen saa pois ?

Vaihdoin toiseen selaimeen ja mainos ei enää vaivaa.

Vierailija
11113/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Linda on niin kamala akka! Vinkuu joka asiasta. Kari ansaitsisi paljon parempaa.

Vierailija
11114/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Monica voisi alkaa deittailla sitä toista poliisia, Lindan miespuolista työkaveria? Sehän on ihan mukavan näköinen mies :)

Vierailija
11115/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu, pysy lujana!

Vierailija
11116/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit tuota Evaa. Niin rasittava ja kiero. Eva Pietarille: "Ai et vai ole tehnyt mitään väärää kun sovit treffit kahden naisen kanssa?" Paraskin puhuja, kun itse täyty alkaa vehkeilemään juuri sen miehen kanssa, josta paras ystävä oli puhunut, ja sitten vielä valehdella asiasta päin naamaa.

Ja Linda.. Mitä ihmettä se raivoaa Karille jos vettä ei tule?! :D Lindasta on tullut yksi inhokeistani Talen ja Jannen huijaamisen ja kiristämisen vuoksi. Toivon niin paljon että se jää vielä kiinni kaikesta!

Vierailija
11117/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton jakso huomenna! 😂👌👌.

Vierailija
11118/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelleköhän Marianna jää kiinni ensimmäisenä? Larilla ainakin varmaan jo epäilyksiä Eliakselle tarkoitetun viestin takia?

Vierailija
11119/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelleköhän Marianna jää kiinni ensimmäisenä? Larilla ainakin varmaan jo epäilyksiä Eliakselle tarkoitetun viestin takia?

Ihan sama kelle, mutta sais jo jäädä kiinni. Montako kuukautta raskauskin on jo kestänyt ja mahaa ei vaan näy...

Vierailija
11120/27326 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

~Varoitus. Kommentti sisältää spoilereita~

Mä jo itsekin ehdin hetkeksi unohtaa missä Kalle asuu ja arvuuttelin meneekö se hivelemään Laria vaiko Ullaa. Mutta olikin eri osoite. Miksi Tallukka oli vain hiljaa paikallaan. Kari olisi samassa tilanteessa tirvaissut saman tien nenään :D

"Kerro terveisiä Jeesukselle!" Nauratti kun ulos heitetty Jiri huojui portaita alas ja maassa istui Kalle popsimassa kaatuneita makkaraperunoita. Pete Lattu muuten ansaitsisi jonkinlaisen tunnustuksen näyttelijäntaidoistaan. Oikeasti Salkkarit-kaartin parhaimpia näyttelijöitä.

Harmi, jos Jirtsa ja Monica sekstaili, koska Eva vetää pultit eikä Monica voi enää syyttää Evaa Pietari-vehkeilystä.

Näin perjantain jaksossa (Karin ja Ismon puhuessa putkirempasta) ensimmäisen kerran sen green screenin. Hirveän epäaidon näköinen. Animoidut tippuvat lehdet(?) ja väreilevät äärirajat hahmoilla. Toivon todella, että jatkossa kuvaavat mielummin jossain muualla tai lavasteen edessä, mutta ei please noita green screenejä enää. Ne vie naurettavuudellaan huomion juonesta pois :(

Janne ja kissavideot :))

Erikoista, että Gunnar jäi vielä kylpylään ja Ulla palasi kotiin yksin.

Mitenköhän tämä putkiremppa ja vesivahinko tulee muuttamaan tulevia kulisseja sitten kun kaikki on valmista?

Ketju on lukittu.