Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.
Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D
Miten niin omituisia?
Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.
ei siinä ole toista hametta päällä, se on jo monta vuotta muodissa ollut maksihame.
Olen kyllä samaa mieltä noista omituisista vaatteista. Kauluspaitoja, joissa todella erikoisia kuvioita / kuvia, vihreät, kireät nahkahousut, koppakuoriaiskoruja...
Isoegoisen on pakko käyttää maksihametta.
Mistähän Alissan vaatekappaleesta täällä pervoillaan seuraavaksi?
Larin yliajaja on joko a) Marianna, b) Mariannan palkkaama Seireeni, c) joku täysin tuntematon tai d) humalassa hurjastellut Kalle. D-vaihtoehtoon en usko.
Missahan Marianna oli Eliaksen kuoleman aikaan? Ilmeisesti ei kertonut Sebulle mitaan keskenmenosta vaan koko juttutuokio jai lyhyeksi. Meniko Martsa suoraan Sergein asunnolle valmistautumaan kihlajaisjuhliin lahtoa vai kaviko siina valissa pienella ajelulla?
Veikkaan, etta noista tapahtumista naytetaan myohemmin takautuma sitten kun yliajajaa aletaan paljastella katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut, että Linda tai joku muu piliisi olisi tullut kertomaan suru-uutiset Vuorelan residenssiin, eikä Larin olisi tarvinut. Miksei Larille tarjottu mitään kriisiapua? Ja missä välissä ehti pestä veret pois kasvoilta?
Kyyneleet huuhtoi veren pois...
Nämä viime kohtaukset oli kyllä hyvin vedetty Larin näyttelijältä. Itse asiassa parhaita kohtauksia Ronnylta! Välittyi aito suru :(
Nyt meni kyllä tunteisiin, oli surulliset kohtaukset tänään ja huomenna. Marianna salkkarityyliin olisi varmaan liian itsestäänselvä yliajajaksi ja mistä olisi yhtäkkiä autonkin repässyt? Toisaalta mikäpä olisi salkkareissa mahdotonta. Mutta olisiko sitten muka ollut vaan joku random rattijuoppo, en oikein usko siihenkään.
Enpä olisi arvannut että Eliaksen kuolema surettaa palstamammojakin. Ihanaa!
Meidän suomalaisten ei pitäisi keskittyä valittamiseen yms. Lähdön hetkellä siitä tulee kuitenkin turhaa.
Sorry, mutta miten Lari aikoo jatkaa tästä eteenpäin? Ilman Eliasta hänelle ei jää juuri mitään tekemistä. Hän on muutenkin ollut minusta ikuinen sivuhahmo, eikö teistäkin? Vaikka hän onkin ollut sarjassa ihan kohtalaisen ajanjakson niin ei hän tunnu kovin merkittävältä. Lari olisi saanut kuolla Eliaksen sijaan.
Tuntuu että Lari palaa taas jossain vaiheessa Kallen kanssa yhteen.
Katselin tulevien jaksojen nimiä ja ainakaan niistä ei löytynyt viittauksia siihen palaavaan hahmoon. Mukavinta olisi ehkä Helenan paluu, hänellä nyt on sukulaisiakin (Sebastian, Sergei, Oliver) Pihlajakadulla ja olisi syytä palata pojanpoikansa hautajaisiin. Isabellan paluuseen en jotenkin usko sen Pirjo-jutun takia, pilasi jotenkin koko hahmon se typerä juonenkäänne. Joku täällä ehdotti palaajaksi Cindyä, olisi nyt ihan ymmärrettävää että tulisi biologisen poikansa hautajaisiin, mutta olisiko hänellä nyt mitään muuta syytä palata takaisin?
Siinä kuolemakohtauksessa odotin, että Lari olisi laittanut sormuksen Eliaksen sormeen sen tahdon-sanan jälkeen, muttei niin käynytkään. Olisi sopinut hyvin tilanteeseen.
Cindy palaa sarjaan. Yhden jakson nimi on "Sebastianin elämä ei ole ihanaa". Eliaksen ja Cindyn lempileffa oli "Elämä on ihanaa".
Jarrut vingahti, joten ei välttämättä tahallinen yliajo.
Cindyhän tulee sarjaan jo ensi viikolla, mutta eräässä Iltalehden jutussa tuottaja vihjaili "vuodenvaihteessa palaavasta kuumasta hahmosta." Ehkä sitten joku hieman suositumpi hahmo palaa takaisin.
Miten Cindy on Äijön mielestä kuuma ( l. kohuttu/vihattu/rakastettu) hahmo? Ei ole erityisen tunteita herättävä minusta. Jääköhän Cindy pitkäksikin aikaa..? Toivottavasti ei. Kuolettavan tylsä hahmo. Toivottavasti on luopunut niistä 60-luvun tärkätyistä kypäräkampauksistaan.
Valepukuinen Helena olisi ollut kivempi hautajaisvieras. Hänen näyttelijä olisi varmasti osannut eläytyä suruun, ikävään ja epätoivoon paremmin ja olisi ollut tärkeämpi lohduttaja Sebastianille.
Ehtikö Elias käyttää kaikki Cindyn hänelle jättämät rikosrahat? Osa ainakin kului Brysselin bisneskoulun maksuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö nyt oikein, että Gunnar luulee Dahliaa Ullaksi ja tarkoitus oli kosia Ullaa?
Joo luultavasti juuri näin! Oisko ens viikolla sitten Gunnarin ja Dahlian häät? ;)
Mä taas käsitin että kosi Dahliaa siksi, että oli tuttu ihminen. Siis ei muistanut olevansa Ullan kanssa, vaan muisti menneisyydestä Dahlian.
Olisi kivempaa, jos ip-lehdet kirjoittaisivat hahmojen paluusta vasta sen jälkeen kun ne on näkynyt ensimmäistä kertaa sarjan (ennakko-)jaksossa, eikä aikaisemmin. Olisi mukavempaa, jos voisi joskus itsekin yllättyä. Martina Aitolehden paluukin uutisoitiin jo kauan ennen kuin Seireeni on edes näkynyt toistamiseen ruudussa.
Kenen fyrkat ne vei Cindy ja tämä Liisa2. Joonatanin, Lassen vai Ismon?
Jos Kalle on yliajaja eli ajanut kännissä Eliaksen yli,minun on ilmeisesti lopetettava sarjan katsominen. Elias oli minulle kyllä aika yhdentekevä hahmo.
9932: Todella kaukaa haettua ja epätodennäköistä.