Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee sarjassa ---, kukaan ei puhu kestään sukulaisesta
Ihan viime aikoina on mainittu Seppo, Helena, Saku Salin ja Kukka-Maariakin käväisi sarjassa. Lassellekin soitettiin. Sitten tietty se, että Iidan äidin piti tulla juhliin.
Toki olisi minustakin mukava jos vanhoja hahmoja mainittaisiin enemmän, tai vaikka soitettaisiin tai että he jopa käväisisivät sarjassa pikaisesti yhden jakson ajan, niinkuin Kukka-Maaria.
Larikin mainitsi pitkästä aikaa isänsä, vaikka mies onkin Larille kuin kuollut.
Tuleekohan Nellallekin vielä jotain mielenterveysongelmia ? Kärsii yksinäisyydestä ja ahdistuksesta ja saadakseen huomiota tekee vielä jotakin typerä.
Syksyn aikana on tulossa Wikipedian mukaan vielä useita k-12-jaksoja. Mitä ihmettä oikein vielä tapahtuu jo tiedossa olevan lisäksi ? Ainakin lisää huumeiden käyttöä. Syksyn lopulla tulee jakso "Lähdetään joukolla kuivumaan". Ehkä useampi sarjan hahmo tajuaa vihdoin lähteä päihdevieroitukseen.
Kertoka sitten kun tämä tapahtuu. En huomaa sitä vaikka joka syksy se tulee vastaan. Jälkeenpäin kyllä huomaan missä jaksoss se kohta on, mutta olis kiva tietää se sillä hetkellä.
Kallehullu kirjoitti:
Karihan on aina ennen inhonnut Kallea. No, bissen voimaa ei pidä aliarvioida. Tuosta putkiremontista tuli mieleen oma putkiremontti, vaikka sen alusta on jo yli 4 vuotta.
Niin no, melkeinpä jokaisen kotiin on tehty putkiremontti jos asuu vanhemmassa kerrostalossa että sinäänsä et mikään erityinen lumihiutale ole :-D
Vierailija kirjoitti:
Kallehullu kirjoitti:
Karihan on aina ennen inhonnut Kallea. No, bissen voimaa ei pidä aliarvioida. Tuosta putkiremontista tuli mieleen oma putkiremontti, vaikka sen alusta on jo yli 4 vuotta.
Niin no, melkeinpä jokaisen kotiin on tehty putkiremontti jos asuu vanhemmassa kerrostalossa että sinäänsä et mikään erityinen lumihiutale ole :-D
Ja henkilökohtaista kokemustako sarjaan liittyen ei saa olla, jos on mahdollista että sellainen on jollain muulla?
Joo, mäkin yllätyin kun Gunnarin puhelimessa oli muitakin nimiä. Yleensä kaikilla on pelkät Severi Sieviset ja kumppanit siellä :D
Miksei Elias tajunnyt kuvata peilin läpi Martsan sepustuksia.. Toivottavasti menee nyt suoraan Sebun ja Segen puheille, eikä kohtaa Mariannaa tässä välissä, muuten käy kalpaten..
Kallehullu kirjoitti:
Tuleekohan Nellallekin vielä jotain mielenterveysongelmia ? Kärsii yksinäisyydestä ja ahdistuksesta ja saadakseen huomiota tekee vielä jotakin typerä.
miten nellan sydän jaksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten hän näki sieltä peilin läpi kun peileissähän on se läpinäkymätön takalevy?
Puoliläpäisevä peili ja valaistusero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mariannan pitää siittää se uusi lapsi Sebastianin kanssa? Tyytyisi nyt vaan Sergeihin, kun se on saatavilla niin ei tarvitsisi tainnutustabujen kanssa sekoilla. Salkkarit tietäen lapsi ei kuitenkaan näytä yhtään kummaltakaan vanhemmaltaan ja dna-testikin vaan jää tekemättä (kuten Iljan tapauksessa luotetaan Sannin ja Larin känni-iltamuisteloihin), joten kukaan ei saa tietää, kuka oikea isä on.
Mä itseasiassa odotin että Marianna muutti Sergein kanssa yhteen just siks että vois yrittää Sergein avulla tulla raskaaks, mutta näköjään ei.
Mä myös! Olin ihan varma että Mariannan tarkoitus oli vietellä Sergei ja hankkiutua raskaaksi, mutta sehän olis ollut ihan liian suoraviivaista tähän sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.
Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D
Miten niin omituisia?
Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.
ei siinä ole toista hametta päällä, se on jo monta vuotta muodissa ollut maksihame.
Olen kyllä samaa mieltä noista omituisista vaatteista. Kauluspaitoja, joissa todella erikoisia kuvioita / kuvia, vihreät, kireät nahkahousut, koppakuoriaiskoruja...
Isoegoisen on pakko käyttää maksihametta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mariannan pitää siittää se uusi lapsi Sebastianin kanssa? Tyytyisi nyt vaan Sergeihin, kun se on saatavilla niin ei tarvitsisi tainnutustabujen kanssa sekoilla. Salkkarit tietäen lapsi ei kuitenkaan näytä yhtään kummaltakaan vanhemmaltaan ja dna-testikin vaan jää tekemättä (kuten Iljan tapauksessa luotetaan Sannin ja Larin känni-iltamuisteloihin), joten kukaan ei saa tietää, kuka oikea isä on.
Mä itseasiassa odotin että Marianna muutti Sergein kanssa yhteen just siks että vois yrittää Sergein avulla tulla raskaaks, mutta näköjään ei.
Mä myös! Olin ihan varma että Mariannan tarkoitus oli vietellä Sergei ja hankkiutua raskaaksi, mutta sehän olis ollut ihan liian suoraviivaista tähän sarjaan.
Voi teitä mammoja.
Mariannahan muutti Sergein luokse koska hänellä ei ollut muita vaihtoehtoja kun Sepastian oli lähes raivon partaalla Martsan sekoiluihin.
Itselleni tämä oli koko ajan selvää. Katsotteko te edes tätä sarjaa?
Camillan näyttelijä eilisessä Roban jaksossa. Rooli kuin Camilla. Tuo näyttelijä esittää myös bimboa sihteeriä Radio Suomen Tohtori Raimossa.
Kallehullu kirjoitti:
Camillan näyttelijä eilisessä Roban jaksossa. Rooli kuin Camilla. Tuo näyttelijä esittää myös bimboa sihteeriä Radio Suomen Tohtori Raimossa.
Vieläkin on muistissa Sebastianin näyttelijän huima roolisuoritus Roban 2.kaudella.
Larilla ja Eliaksella oli viime viikolla ensimmäinen riita yhteenpaluun jälkeen Mariannasta. Aika kauan pysyivät riitelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Larilla ja Eliaksella oli viime viikolla ensimmäinen riita yhteenpaluun jälkeen Mariannasta. Aika kauan pysyivät riitelemättä.
Eikä ollut.
Onko Salkkareissa vielä käsitelty viiltelyä? Jotenkin se mun mielestä ''sopisi'' Violalle, sais ainakin vihdoin jotain omaa juonikuviota ja draamaa siihenkin rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Kallehullu kirjoitti:
Vieläkin on muistissa Sebastianin näyttelijän huima roolisuoritus Roban 2.kaudella.
:D