Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9041/27326 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tylsää että Seppo on unohdettu kokonaan. Tale olisi voinut vaikka harmitella kun vaari ei päässyt juhliin, mutta lähetti kuitenkin onnittelukortin.

Totta! Olisi kiva, jos hahmot puhuisivat joskus sukulaisistaan tai vanhoista tutuistaan. Esim. Kalle voisi vaikka puhua Sakun kanssa puhelimessa. He kuitenkin olivat ystäviä lapsuudesta asti. Ja Seppo tai Elina soitella Talen kanssa jne. Ei tarvitsisi mitään ihmeempää juoikuviota liittyä näihin, mutta muuten vaan olisivat joskus johonki yhteydessä. Se toisi sellaista pysyvyyden tunnetta, että sarja on edelleen sama

Vierailija
9042/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettelis vaik Marianna ostais tekovatsan, tosin ei varmaa mee enää Sebulle läpi. Ja sit varastaa vauvan vastasyntyneiden osastolta. Ei ois mikää ihme. Varmaan nyt jo tilannu netistä etukäteen valmiiksi positiivisia raskaustestejä, onhan niitä myynnissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään, ettei Rosa Rusanen enää palaa Salkkareihin, jos tauko venyy ja venyy. Mutta toivon olevani väärässä.

Eilisissä Lintsi-kuvissa oli muutamia outoja kasvoja. Olivatkohan uusia näyttelijöitä vai joitain sarjan työntekijöitä kulisseista (yksi mies ainakin taisi olla valomies).

Vierailija
9044/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, ettei Rosa Rusanen enää palaa Salkkareihin, jos tauko venyy ja venyy. Mutta toivon olevani väärässä.

Eilisissä Lintsi-kuvissa oli muutamia outoja kasvoja. Olivatkohan uusia näyttelijöitä vai joitain sarjan työntekijöitä kulisseista (yksi mies ainakin taisi olla valomies).

Ketäs näyttelijöitä lintsillä oli kuvaamassa Pinjan lisäksi?

Vierailija
9045/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kuvaamassa ollut vaan vapaa-ajalla / viettämässä virkistyspäivää. Mukana oli mm. Tero (Sege), Pinja (Iida), Johanna (Alissa), Oona (Martsa), Janne (Anton), Jarkko (Stuba), Tiia (Eva), Kerttu (Sanni), Irina (Monica), valomies, puvustaja ja muita, joita en tunnistanut.

Vierailija
9046/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöitä olivat

Vierailija
9047/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virkistyspäivä, ei kuvaukset. Idiootti!

Vierailija
9048/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuviot on ihan paskaa tällä hetkellä. Toivottavasti se on Elias joka poistuu/kuolee lopullisesti. Jotenkin diggaan Larista, mutta sen vinku-intiaani Eliaksen kanssa sekin on järin raivostuttava. 

Pakko katsoo äännettömällä jos katsoo, kun ei kestä kuunella ketään. Eli pitäs varmaan luovuttaa kokonaan.

Ei tekis yhtään pahaa jos Ismo poistuis edes hetkeksi sarjasta. Oksettava. 

Mikäköhän sillä oikeella Iidalla on? Onko jotain vakavampaa, kun se polvi. Anyway. Toivottavasti  

paranee. 

Tälle kommentille ei voi kuin nauraa. Parasta pitkään aikaan. Ei voi katsoa kuin äänettämällä :DDDD Ja silti pitää katsoa.  En kanssa tykkää Ismosta, ja Elias on piipittäjä. Olen samaa mieltä, ohjelma on huono ja silti vain itsekin katson pari, kolme kertaa viikossa :(

Vierailija
9049/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö Tale vielä mustasukkaisuuksissaan tappaa Larin ?

Vierailija
9050/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale ärsyttää kyllä koko ajan enemmän. Milloin tilanne räjähtää käsiin ? MIksi Tale syyttää tilanteesta vain Laria, eikä Sannia ? Ei se kenen kanssa Sanni on mennyt sänkyyn kuulu Talelle, eikä Tale omista Sannin kehoa.  Jos tilanne rassaa kerran Talea niin paljon niin miksi ei ole ehdottanut Sannille yhteistä biologista lasta.

Vierailija
9051/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse edustaa haukkumanimeäsi, kun et edes vaivautunut lukemaan ketjua loppuun ennen kuin hyökkäsit kysyjän kimppuun. Hänen kysymykseensä oli jo vastattu. Tosin paljon ystävällisemmin, ehkä siksi meni sinulta ohi ;)

Vierailija
9052/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta muutama päivä sitten jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

Vierailija
9053/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jiri se on aina yhtä kireä kuin viulunkieli.

Kerrankin se on Jiri. Alissan kiukuttelua ja "mä saan aina kaiken mitä haluun"-asennetta on nähty jo tarpeeksi. Vihdoinkin se on Jiri, joka on vihainen Alissalle, ja syystä.

Vierailija
9054/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse edustaa haukkumanimeäsi, kun et edes vaivautunut lukemaan ketjua loppuun ennen kuin hyökkäsit kysyjän kimppuun. Hänen kysymykseensä oli jo vastattu. Tosin paljon ystävällisemmin, ehkä siksi meni sinulta ohi ;)

Kyllä luin ketjun loppuun. Vastannut henkilö ei itsekään ollut varma, olivatko vain vapaa-ajan vai virkistyspäivän vietossa. Niinpä oikaisin asian kunnolla.

Vierailija
9055/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvatko Talen kotileikit vielä kauankin ? Kukaan ei pakota Talea leikkimään isää, mutta joku pakkomielle Talella tuosta on.  Joka tapauksessa itse en oikein jaksa tuota, enkä oikein ymmärrä, mikä tuossa on tarkoituksena. Ei vaikuta kovin normaalilta. Vai onko niin kuin olen jo pitkään ajatellut, että Tale ei voi saada omia lapsia ?

Vierailija
9056/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tale ärsyttää kyllä koko ajan enemmän. Milloin tilanne räjähtää käsiin ? MIksi Tale syyttää tilanteesta vain Laria, eikä Sannia ? Ei se kenen kanssa Sanni on mennyt sänkyyn kuulu Talelle, eikä Tale omista Sannin kehoa.  Jos tilanne rassaa kerran Talea niin paljon niin miksi ei ole ehdottanut Sannille yhteistä biologista lasta.

Huoh. Tästä samasta asiasta jankkaus vaan jatkuu. Eihän Tale ole moneen jaksoon maininnut Larista mitään ja suhtautunut ihan neutraalisti koko asiaan. Sitä paitsi huomisen jaksossa se on Lari, joka raivoaa Talelle ja Sannille Iljasta.

"Ei Tale omista Sannin kehoa" ja milloin Tale on väittänyt omistavansa sen? Onko sinusta ihan ok mennä pettämään tai käymään tietyn henkiön koko kaveripiiri läpi sillä perusteella, ettei omista toisen kehoa? Ilmeisesti samaistut Sanniin aika lailla, kyllä lortto lorton tunnistaa.

Vierailija
9057/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö mainosti Youtubessa myyvänsä Salattujen elämien tuotantokausia ihmisille. Hän sanoi omistavansa kaikki jaksot eli vuodesta 1999 aina tähän vuoteen saakka. Se tuntui ihan uskottavalta siksi, koska hänen kanavallaan oli runsaasti videoita Salattujen elämien vanhoista jaksoista. Kävin myös hänen kanssaan neuvottelua siitä, millä hinnalla hän myisi minulle, ja halusin häneltä kausien 1999-2009 jaksot. Olin häneen yhteydessä sekä sähköpostilla että tekstiviesteillä. Hän sanoi lähettävänsä minulle ulkoisen kovalevyn postissa. Tässä oli kuitenkin se ongelma, että hän sanoi, että maksu suoritetaan Paypalin kautta, ja en ole sitä käyttänyt koskaan. Hän sanoi sitten, että voisin maksaa myös Paysafecardilla, jota en ollut myöskään käyttänyt ennen, ja piti myös kysyä häneltä ohjeet siihen, kun en ollut silloin tietokoneen ääressä. Niinpä menin R-kioskille ja naputtelin hänelle tekstiviestillä PIN-koodit ja hän sanoi sitten, että laittaa minulle postissa tulemaan sen, mutta mitään ei ole kuulunut ja siitä on jo kaksi viikkoa. Siis mikäli tämä on huijausta niin epäilin sitä kyllä jo alusta lähtien, kun puhuin tästä ihmisten kanssa. Toisaalta minua kyllä ihmetyttää, että vähän aikaa sitten Youtubessa oli satoja Salattujen elämien 2000-luvun alkupuolen jaksoja, ja sain käsityksen, että näiden jakaja olisi ostanut niitä tältä samalta henkilöltä ja jakanut niitä sitten Youtubessa, ja siellä vielä sanottiin, että Fremantlemedia oli antanut luvan niiden julkaisemiseen. Jaksoja kuitenkin alkoi pikkuhiljaa poistua sieltä, ja nyt tämä kanava, jossa ne olivat, on suljettu. Mutta muutama päivä sitten jonkin toisen kanavan käyttäjä kertoi ostaneensa kaikki Salattujen elämien jaksot tältä, jonka kanssa olin yhteydessä. Oli kuulemma käynyt itse hakemassa ne häneltä.

https://www.youtube.com/channel/UCHL_ZkmHRr6QN5I4fyJ3ZBQ

Tämä, joka sanoi myyvänsä minulle, ei ole enää vastannut minulle mitään, kun olen ollut häneen yhteydessä sähköpostilla. Haluaisin asiallisia vastauksia tähän enkä mitään naljailua. Epäilin kyllä tätä huijaukseksi, mutta olisi vaivannut enemmän, jos en olisi saanut siitä varmuutta. Eikä tämä nyt maailmaa kaada. Rahaa minulla kyllä riittää.

Kuka jaksaa katella typerintä saippuaoopperaa mitä on tehty ja yleensäkään saippua oopperaa ala kaniit ja rohkeat hyi mitä sarjoja en kattele.Ei niitä myöskään youtubesta saa levitellä ne menee näkyviin kanavilla tv ja ehkä dvd-levyillä.

Vierailija
9058/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutunnarissa Lari ja Elias näyttää ihan sellaisilta JibJab-virtuaalikorttien hahmoilta (esim. joulukortit, joissa musiikin tahtiin tanssiville tontuille voi lisätä valokuvasta kavereiden kasvot). Samanlaiset synkronoidut liikkeet kestohymyineen :D

Vierailija
9059/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaan voisi ilmestyä aseksuaali. Tätä aihetta ei ole sarjassa käsitelty.

Vierailija
9060/27326 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti marianna jää jo nyt kiinni, eikä omista mitään positiivisia raskaustestejä kaapissa. En jaksaisi mitään ylipitkitettyjä psykoosikuvioita enää uudelleen...

Ketju on lukittu.