Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikäerojankkaaja/teinivihaaja paljasti silloin kirjautumispakon aikana (ei malttanut pysyä poissa) todellisen luonteensa, sillä hän väitteli samalla nimimerkillä itsensä kanssa sekä ikäeroa vastaan että ikäeron puolesta. Ei hoksannut, että nimimerkki paljasti trollauksen. Eli on sekaisin kuin seinäkello.
Todellisuudessa tässä on kyse aivan toisesta asiasta. Tämä henkilö vainoaa ihmisiä keskustelupalstalla, luultavasti myös tarkkailee heidän liikkeitään. Spämmää noita juttujaan vain pelotellakseen heitä. Siitä tässä on kyse. Kyseinen henkilö kehittää pakkomielteitä nettituttavuuksiinsa ja on sairaalloisen mustasukkainen, jopa narsistinen.
Sitten tämä henkilö kopioi ja tallentaa näiden henkilöidem viestejä ja spämmii niitä pitkin päiviä keskusteluihin, joissa tietää näiden toisten vierailevan. Näin saa näille ihmisille aikaiseksi tunteen, että heitä tarkkaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mutta tässä ikäerohullun sekoilussa ei todellisuudessa ole kyse siitä, mistä hän jankuttaa, vaan jostain ihan muusta. Tunnen tämän henkilön, ja hän kopioi muiden viestejä tänne, jotka ovat vaikka kuinka pitkän ajan takaa. Tallentelee viestejä jotka yllyttävät häntä noissa puheissaan ja copy pastaa niitä uudelleen ja uudelleen.
Mutta tässä ei ole kyse tuosta aiheesta, vaan jostain aivan muusta.
Tämä henkilö on myös tuo joka linkkaili tänne juonipaljastukset, lempinimihullu ja niin edelleen. Mutta todellisuudessa kyse on muusta, eikö hän lopeta ennen kuin hänet on saatu kiinni.
Tuo voi hyvinkin pitää paikkansa, koska lempinimihullussa oli paljon samoja piirteitä (joskaan ei ollut niin aggressiivinen). Ja nythän lempinimihullua ei ole enää näkynyt, koska hänellä on tämä ikäerojankkaus-moodi niin vahvasti päällä.
Tosi pelottavaa, jos tunnet tämän henkilön tosielämässä. Vaikuttaa erittäin raskaalta ihmiseltä. En ole koskaan millään keskustelupalstalla kohdannut noin sinnikästä ja pitkäaikaista trollia.
En myöskään ymmärrä, miksei ylläpito puutu hänen kirjoitteluun, vaikka niin moni ilmiantaa kaikki hänen häirikköviestinsä.
Mä olin se joka linkkasi ne paljastukset. Oli pakko tulla sanomaa tälleen ihan nimimerkillä kun alko ärsyttämään yhdistäminen ikähulluun! Meitä kaikkia varmasti ottaa päähän ne jatkuvat toistamiset.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tämä henkilö kopioi ja tallentaa näiden henkilöidem viestejä ja spämmii niitä pitkin päiviä keskusteluihin, joissa tietää näiden toisten vierailevan. Näin saa näille ihmisille aikaiseksi tunteen, että heitä tarkkaillaan.
Mutta eihän anonyymipalstalla kukaan taviskeskustelija voi varmuudella tietää kuka käy missäkin ketjussa, jos ei siitä itse sivumennen mainitse. Vai stalkkaako hän vain niitä, joilla on rekisteröity nimimerkki? Vai onko Ikäerohullu undercover-moderaattori, jolla viiraa päästä? :D
Käyttäjä3948 kirjoitti:
Mä olin se joka linkkasi ne paljastukset. Oli pakko tulla sanomaa tälleen ihan nimimerkillä kun alko ärsyttämään yhdistäminen ikähulluun! Meitä kaikkia varmasti ottaa päähän ne jatkuvat toistamiset.
Juu, sattumalta satuit sitten juuri nyt palstalle? Kyllä kaikki tietää kuka sä olet, sen fanitilin linkkaaja (ja omistaja). Ja ikäerohullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän anonyymipalstalla kukaan taviskeskustelija voi varmuudella tietää kuka käy missäkin ketjussa, jos ei siitä itse sivumennen mainitse. Vai stalkkaako hän vain niitä, joilla on rekisteröity nimimerkki? Vai onko Ikäerohullu undercover-moderaattori, jolla viiraa päästä? :D
Tällä käyttäjällä 3948 onkin spesiaalivehkeet tätä lystiä varten, ja tarkkailee ihmisten liikkeitä keskustelupalstoilla ja miksei ihan arkielämässäkin. Istuu päivät pitkät katselemassa muiden touhuja hämärässä huoneessa, ja koulutkin jääneet kesken.
On kyllä pelottavaa, että joskus on ollut tekemisissä tuollaisen hullun kanssa. Ties mitä vielä keksii!
Käyttäjä3948 kirjoitti:
Älä valehtele.
Näim ohiksena, tuon edellisel sivun käyttäjä oli myös kertonut täällä jonkun paljastuksen joskus, ja samaan aikaan tieto oli myös tuolla fanitilillä. Eli eiköhän kyseessä ole tuon fanitilin adminaattori.
Nyt kun tuo hullu blokattiin niin siirtyi taas keskustelemaan rekisteröityneenä :D ei pääse eroon sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänet blokataan, hän käyttää oikoteitä millä kiertää blokkaus. Ainoa keino olisi nettivinkki poliisille.
Ei kai nettipoliisi ota tällaista Salkkarit-ketjun spammausta kovinkaan vakavasti, koska ei ole käsittääkseni mikään rikos? Se on vain äärettömän ärsyttävää käytöstä.
Jos joku tietää saman henkilön syyllistyneen johonkin vakavampaa, kuten vainoamiseen tai uhkailuun, niin sitten toki vinkkiä poliisille, jotta sadaan tyyppi kuriin.
Arvelinkin, että hänet on välillä täältä av:lta bannattu, mutta osaa ilmeisesti kiertää estot, koska tauot eivät ole vuorokautta pidempiä.
Kunpa tyypin voisi hiljentää/estää edes niin, ettei itse näkisi sen viestejä tässä ketjussa.
Käyttäjä3948 kirjoitti:
Ärsyttäähän se, kun jää kiinni.
3948:n viestihistoria ainakin näyttäisi melko "normaalilta", eli ei vaikuta olevan se pakkomielteinen teinihullu? Tosin voihan sillä olla useita rekattuja nimimerkkejä eri tarkoituksiin.
Mutta jos on eri, niin en pidä pahana sitä, että linkkaa tänne paljastukset omalle ig-tililleen. Aika harmitonta kuitenkin, kun vertaa esim. ikäerohulluun. Ja lisäksi siitä oli hyötyäkin, koska en ollut itse vielä nähnyt juuri noita paljastuksia :)
Osaa esittää tarvittaessa normaalia ja tulla puolustelemaan itseään kun joku osaakin laskea 1+1, mutta todellisuus on muuta, silkkaa hulluutta. On vainonnut muita nyt jo yli kolme vuotta.
Onhan se nyt ihan selvää, että noiden tilien yp:t käy täällä lukemassa. Muistan itse kanssa lukeneeni joltain tililtä noita samoja tyhmiä nimiä hahmoille kuten "monsuuni" jne mitkä on ketjussa pyöri yhteen aikaan.
Käyttäjä6804 on myös ikäerojankkaaja. Ei ole tosin elokuun jälkeen käyttänyt tuota tiliä. Eli hänellä on niitä siis useampia.
Kiitos modelle, joka poisti ikäerohullun tämänpäiväiset viestit 🥀 Harmi vain, että se jatkunee taas myöhemmin...
Onko tämä sama henkilö myös joidenkin muiden ketjussa esiintyneiden "hullujen" alterego? Eli ainakin siis teinihullu ja lempinihullu on sama, mutta onko vielä muita? Mietin vain, koska nämä hullut vuorottelee, esiintyen kausittain..
Kallehullu on kuitenkin eri, samoin lavastehullu.
Olisko jotain, että ette huomioi MILLÄÄN tavalla näitä jotka tahallaan haluaa ärsyttää?
3948:n viesteistä melkein kaikki on laitettu klo 23 jälkeen eli oisko nimimerkki yökommentointa varten tehty? Harva kommentoi päivillä nimimerkillä ja nythän ei enää voi ees yöllä kommentoida.:)
Tämä ikäerojankkaaja/teinivihaaja paljasti silloin kirjautumispakon aikana (ei malttanut pysyä poissa) todellisen luonteensa, sillä hän väitteli samalla nimimerkillä itsensä kanssa sekä ikäeroa vastaan että ikäeron puolesta. Ei hoksannut, että nimimerkki paljasti trollauksen. Eli on sekaisin kuin seinäkello.