Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
1741/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menispä Lasse ja Eva sänkyyn!

Vierailija
1742/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:55"]Menispä Lasse ja Eva sänkyyn!
[/quote]

Hei hele...toivottavasti evät mene! Kiva ois varmaan Nellalle tajuta, äiti ja ukki panee! Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER HUOMISEN JAKSO!

Mitä tossa tapahtu ku Aki ja se omituinen mies puhu jostain et "Mara alkaa käymää omapäiseksi" ja soi jännä musa ja Joonatan oli et ei helvetti :D Kuka on Mara ja kuka se mies oli vai onko mulla mennyt jotain ohi?

Vierailija
1744/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:53"]No itsekin olen jo katsonut tämän päivän jakson ja tiedän kuka on salakuvaamisen taustalla, mutta en silti koe asiakseni tulla sitä tänne paljastelemaan ja pilaamaan toisten iloa spekuloida ja arvuutella. Usein katsojien teoriat on paljon hauskempia kuin käsikirjoittajien tuotokset. Esim. se Helena-ehdotus olisi ollut oikeasti mielenkiintoisempi ratkaisu tähänkin mysteeriin. :)
[/quote] Valitettavasti iso osa av-mammoista katsoo jaksot nykyään ennakkoon, joten kyllä täällä saa ihan vapaasti jutella siinä tahdissa missä kukin sarjaa seuraa. Sama asia kuin että joku ei olisi katsonut viikkoon, avaisi keskustelun jossa keskustellaan viikon tapahtuneista ja tulee sitten inisemään, ettei saa paljastaa.

Ja kyllä, mielestäni minulla on täysi oikeus oikaista av-mammoja, jos arvuutukset menevät täällä ihan minne sattuu ja varma tieto on tiedossa.

Vierailija
1745/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:53"]No itsekin olen jo katsonut tämän päivän jakson ja tiedän kuka on salakuvaamisen taustalla, mutta en silti koe asiakseni tulla sitä tänne paljastelemaan ja pilaamaan toisten iloa spekuloida ja arvuutella. Usein katsojien teoriat on paljon hauskempia kuin käsikirjoittajien tuotokset. Esim. se Helena-ehdotus olisi ollut oikeasti mielenkiintoisempi ratkaisu tähänkin mysteeriin. :)
[/quote] Mene sitten itse käsikirjoittajatiimiin jos faktat ottaa noin koville.

Vierailija
1746/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:34"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:21"]Voisko Lari olla Sannin lapsen isä?
[/quote]

Mitä ihmettä :D
[/quote]

No silloin siellä Moosessa, kun Sanni vei ne rahat. Jospa pani myös kännissä ollutta Laria?
[/quote]

Lari on homo. Ja se on aika monesti tehty selväksi, että Janne on se oikea isä. Mutta olispa kyllä hyvä käänne :D
[/quote]

Mutta jos Lari oli todella kännissä, eikä tajunnut mitään. Sanni siis käytti seksuaalisesti hyväkseen.
[/quote]

No miten se olis sitten käytännössä mahdollista?
[/quote]

Miksi alapeukut? Miten lari homo kiihottuu ja laukeaa sanniin, vaikka olisi kuinka kännissä? Sitä en ymmärrä.
[/quote]

Ajattelemalla eliasta :)))) niinhän se halusi iidaakin silloin aikoinaan kun oli ensin väkisin pussannut ellua
[/quote]

Voisko tämän skenaarion jo kuopata? :D Menee jo vähän yli. Isä ei voi olla muu kuin Janne, koska Sanni ja Tale harrasti seksiä niin paljon myöhemmin. Sanni&Lari-seksuaalinen hyväksikäyttökuvio on aika mauton ehdotus. Pisteet kuitenkin vilkkaasta mielikuvituksesta!
[/quote] Minusta Lari on aivan yhtä todennäköinen isäehdokas kuin Tale ja Jannekin. Janne alkaa itse asiassa tuntua jo aika epätodennäköiseltä, sillä sitä on vaan koko ajan todettu ja sivuutettu muut vaihtoehdot. Kai käsikirjoittajat nyt sen verran juonikuvioita keksivät ettei tämä näin tylsäksi jää!

Vierailija
1747/27326 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:13"]SPOILER HUOMISEN JAKSO!

Mitä tossa tapahtu ku Aki ja se omituinen mies puhu jostain et "Mara alkaa käymää omapäiseksi" ja soi jännä musa ja Joonatan oli et ei helvetti :D Kuka on Mara ja kuka se mies oli vai onko mulla mennyt jotain ohi?
[/quote] Joonatan joutuu Akin vaatimuksesta hakkaamaan sen Maran. Joka oli muuton Maro.

Vierailija
1748/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mara? Eikö se sanonu maro??

Vierailija
1749/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pariskunnan molemmat osapuolet, Venla (Heidi) ja Markku (Joonatan) jättivät sarjan. Venlalla on blogi ja Fitness-päiväkirjat -ohjelma. Mitähän Markku tekee jatkossa (muuta kuin instagrammaa huumorikuvia)?

Vierailija
1750/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa Karin paluuta. Toivottavasti jäisi tällä kertaa pidemmäksi aikaa ja unohtaisi sekä Nakkilan että Afrikan. Syntyyköhän Karille sutinaa jonkun Pihlajakadun friidun kanssa? Monica? Eva? Marianna? Helena? :D

Vierailija
1751/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jirin näyttelijä sanoi MTV:n sivuilla, että Heidin lähdön jälkeen Jirillä taitaa pitää sen verran kiirettä, ettei siinä ehdi miettimään tulevia naiskuvioita (esim. Evaa tai muitakaan). Mikäköhän voisi pitää Jirin huomion muualla kuin naisasioissa? Aaron aiheuttamat ongelmat perheelle (Severin kaappaus tms)? Serkkupojan menehtyminen? Jotain muuta?

Vierailija
1752/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa ei taida olla tällä hetkellä ketään muita kypsempiä "perheenäiti-ikäisiä" kuin Letti-Liisa (nyt kun Paulakin on kuollut ja Jutta ei jäänyt Hkiin). Hellu ja Ulla on jo isoäiti-iässä, Eva ja Monica on nuoria aikuisia (27-33v?), muut on opiskeluikäisiä (Heidi, Marianna), teinejä (Iida, Sanni) tai lapsia (Nella). Sarjaan kaivattaisiin uutta verta ja uutta (ydin-/uusio-)perhettä tyyliin Salinit.

Vierailija
1753/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlan blogista:
.
"Aikataulullisista ja sopimuksellisista syistä muiden töiden tekeminen Salkkareiden ohella on lähes mahdoton yhtälö. Siksi en halunnut enää kieltäytyä muista saamistani työtarjouksista, koska halusin ehdottomasti nähdä mitä kaikkea upeaa niillä ja elämällä itsellään on minulle tarjota."
.
Eli onko Salkkarinäyttelijöillä sopimusehto, joka kieltää kaikenlaiset muut työt sinä aikana kun on heidän palkkalustoillaan? Eikö työajan ulkopuolella saa tehdä muita näyttelijän töitä?

Vierailija
1754/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:47"]

Venlan blogista: . "Aikataulullisista ja sopimuksellisista syistä muiden töiden tekeminen Salkkareiden ohella on lähes mahdoton yhtälö. Siksi en halunnut enää kieltäytyä muista saamistani työtarjouksista, koska halusin ehdottomasti nähdä mitä kaikkea upeaa niillä ja elämällä itsellään on minulle tarjota." . Eli onko Salkkarinäyttelijöillä sopimusehto, joka kieltää kaikenlaiset muut työt sinä aikana kun on heidän palkkalustoillaan? Eikö työajan ulkopuolella saa tehdä muita näyttelijän töitä?

[/quote]

Vai niin päin, että jossain mielenkiintoisessa muussa työtarjouksessa on ollut ehtona sitoutua täysipäiväisesti siihen hommaan?

Vierailija
1755/27326 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että Salkkareissa on viime kuukausina alkanut olla paljon ulkokohtauksia muuallakin kuin Huvilakadulla? Vaihtuiko heillä ohjaaja? Selittäisi erikoiset taustamusiikit jotka tulivat myös kuvioihin :D

Vierailija
1756/27326 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:17"]Nonni nyt paljastu se Monican menneisyys! Kun Aki siitä koko ajan vihjailee. Eli Monica on ollut Akilla ilotalossa töissä ja huorannut kunnes he rakastuivat oikeasti. Nuorena Monicalla varmaa rahat tiukilla joten joutunut turvautumaan seuralaispalveluun sekä huoraamiseen. [/quote]hyvä pointti

[/quote]

Eikö se Camillakin maininnut yhdessä jaksossa ohimennen, kun niillä oli riitaa Sebastianista Monican kanssa jotenkin silleen että: "Ainahan mä olen tiennyt, että mun pikkusisko on ollut luonteeltaan vähän sellainen lutka/jakorasia"

Oliko tuo kenties jokin piilotettu vihje tai viittaus tulevaan?

Tätä muuten oon joskus miettinyt, että käytetäänköhän Salkkareissa ns. piilotettuja vihjeitä tai viittauksia? Eli saatetaan joskus viitata johonkin asiaan, joka ilmenee sarjassa vasta pitkän ajan, kenties jopa vasta vuosien päästä?
[/quote] Camilla sanoi: "Sähän oot pohjimmiltas aina ollu huora" Monicalle. Mutta miksi Camilla tietäisi siskonsa huorailuista? Miksi Monica haluaisi levittää tätä tietoa kellekään? Ja kyllähän noi kaikki Akin menneisyysvihjailut Monicalle on ollu piilovihjeitä jo koko ajan. Tuntuuko nyt jotenkin paremmalta kun luulit olevasi ainut joka tämän keksi? Säälittävää.

Vierailija
1757/27326 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:41"]Hei eiks Camillalla ja Monicalla ollu nimenomaan riita siitä ku C ihan huoritteli Monicaa?!!
[/quote] No ei kai.

Vierailija
1758/27326 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Petteri salkkareissa lopettanut ole. Oli alku vuoden lomalla (Brysselissä), mut palaa takaisin.

Vierailija
1759/27326 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:10"]

Huvittuneena seurasin Lassen ja Ismon hissimatkaa. Ikkunasta näkyi kun kerros vaihtui, mutta hississä on kuitenkin ihan tavallinen "yksinkertainen" ovi. Talo siis liikkui ja hissi pysyi paikallaan?

[/quote]

Ootko ollut koskaan vanhojen kerrostalojen hisseissä?

Vierailija
1760/27326 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:17"]

Nonni nyt paljastu se Monican menneisyys! Kun Aki siitä koko ajan vihjailee. Eli Monica on ollut Akilla ilotalossa töissä ja huorannut kunnes he rakastuivat oikeasti. Nuorena Monicalla varmaa rahat tiukilla joten joutunut turvautumaan seuralaispalveluun sekä huoraamiseen.

[/quote]

Mä taas ajattelin sen ivallisen "neiti lakimies"-heiton niin, että Monicalla ei olisikaan tutkintoa suoritettuna. Olisi kyllä tylsä juonenkäänne, joten toivon tulkinneeni väärin. 

Ketju on lukittu.