Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Monica pitää kyllä itse huolen itsestään. Vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse miestä huolehtimaan itsestään.
No tällähetkellä ei oikein näytä siltä.
Juonipaljastuksen mukaan avuttomuus ja väsymys vaan pahenee.
En siis tarkoita pahalla vaan on ihan ymmärrettävää.
Toivottavasti Monica löytää vielä onnensa. Eniten tässä sarjassa onnellisia tapahtumia toivoo kyllä Monicalle ja Kallelle. Kumpa molemmat löytäisivät vielä oman onnensa.
Suurin osa sarjan hahmoista on oikeasti tavalla tai toisella kamalia tai vastenmielisiä, että näiden hahmojen kohtalo ei kamalasti jaksa liikuttaa, eikä sillä viitsi vaivata päätä. Kuitenkin sarjassa on myös muutamia sellaisiakin tähän kategoriaan kuulumattomia hahmoja, joille toivoo pelkää hyvää ja joiden jatkuvilta tuntuvat vastoinkäymiset vievät pahimmillaan jopa yöunet ja oikeasti ahdistavat, vaikka fiktiivisestä sarjasta onkin kyse.
Vierailija kirjoitti:
Monica pitää kyllä itse huolen itsestään. Vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse miestä huolehtimaan itsestään.
Miksi Monican pitäisi pärjätä yksin, vaikka onkin vahva nainen? Harva vanhempi jaksaa pysyä virkeenä jos on lapsen kanssa suurimman osan ajasta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Monica löytää vielä onnensa. Eniten tässä sarjassa onnellisia tapahtumia toivoo kyllä Monicalle ja Kallelle. Kumpa molemmat löytäisivät vielä oman onnensa.
Eli toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisensa?
En ole tuo jolle vastasit. Olisi aika saada sarjaan jo oikeasti onnellinen pari.
Toivon, että se osa kirjoitettaisiin Monicalle ja Jirille.
Uskokaa nyt jo ettei Kalle ole naisista kiinnostunut kuin ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Monican pitäisi pärjätä yksin, vaikka onkin vahva nainen? Harva vanhempi jaksaa pysyä virkeenä jos on lapsen kanssa suurimman osan ajasta yksin.
Juuri näin! Moni vahva nainen on vahvempi kuin oikeasti onkaan ja siitä seuraa aikanaan vain psyykkinen romahdus.
Salkkareissa siis todellakin on tuollainen karmea filtteri joka tekee tunnelmasta ankean. Ennen ei tällaista ollut
Ihana Ulla kun auttaa Monicaa <3 voisi kyllä välillä olla oikea vauva eikä joku nukke
Vierailija kirjoitti:
Enkä tarkoita onnella välttämättä uuden upean kumppanin löytämistä, vaan jollakin muullakin tavalla onnen löytymistä, ongelmien selvittämistä ja ratkeamista, elämän tasapainoa ilman suurempia huolia, muita tavallisia mukavia asioita.
Nyt tiedän miksi hahmot ovat niin punaisia. Se on tuo filtteri. Miksi tuollaista käytetään? Jokainen hahmo näyttää ulkokohtauksissa ihan ravulta.
Ei jumlauta mammat tossa mitään filtteriä ole. Uskotteko todella kaiken mitä joku yhtäkkiä keksii?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumlauta mammat tossa mitään filtteriä ole. Uskotteko todella kaiken mitä joku yhtäkkiä keksii?
Jokaista ohjelmaa värikäsitellään enemmän tai vähemmän.
Tuleekohan Iida kuitenkin näkymään vielä ruudussa kerta Juttakin alkaa taas tulemaan kuvioihin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla vahva huonolla tavalla? Vahvuus ei ole kovuutta, vaan antautumista ja tunteiden näyttämistä.