Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Magnuksen toinen nimi????
Wilhelm????
Kasimir????
Gunnar????
Adrian????
Benedikt????
Dominik, Desmond
Konstantin, Kornelius
Edvard, Edvin, Edmund
Fredrik, Fabian
Hektor, Hubert
Leonard
Martin, Merlin
MÄ HALUUN KOSOSEN 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Magnus Jasper
Magnus Stefan
Magnus Gunnar
Magnus Lennart
Magnus Victor
Magnus Gustaf
Magnus Zachris
Magnus Johannes
Magnus Joachim
Magnus Herman
Magnus Valentin
Magnus Xaver
Kosonen vois olla ihan ok näköinen jos laihduttaisi jonkun 10kg pois. Kasvoista kyllä laiha mutta ainakun ottaa takin pois niin aikamoinen röllykkä sieltä paljastuu.
Magnus Manuel
Magnus Carsten
Magnus Mohammed
Vierailija kirjoitti:
Toi itku on lisätty jälkeen päin
ei kai??
Vierailija kirjoitti:
MÄ HALUUN KOSOSEN 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Aina ihmetellyt miksi täällä kuolataan tuota rumaa miestä
Ullalta ihana ele ja pelasti tilanteen.
Mut aika harvoin oikeassa elämässä naapuriapu on noin ' tyrkkyä'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi itku on lisätty jälkeen päin
Oletpa nokkela. Näin on aina tehty, et vain ole aiemmin huomannut. Itse olen huomannut itkuraidat samoiksi joskus.
No ei kai! Vitsi sä oot velho!
Samassa lauseessa puhut sarkastisesti minun nokkeluudestani ja sitten alat imarrella itseäsi, kuinka oikein tunnistat itkuraidat samoiksi. No ei kai ne nyt joka vauvan itkulle ota eri näytettä.
Kyllä lapsi on joskus oikeastikin itkenyt, jolloin itkua ei ole tarvinnut lisätä. Joten ei tosiaan tehdä aina.
En imarrellut itseäni, kunhan sanoin. Olisit sinäkin sanonut että olet tunnistanut itkuja samoiksi, jos näin on. Ei kukaan osaa lukea ajatuksia.
Olen iloinen että tällä kertaa Ullan apu kelpasi eikä siitä tehty taas hössöttävää naapurinmummoa joka vaan pahentaa tilannetta. Ulla ❤️
Vierailija kirjoitti:
Kosonen vois olla ihan ok näköinen jos laihduttaisi jonkun 10kg pois. Kasvoista kyllä laiha mutta ainakun ottaa takin pois niin aikamoinen röllykkä sieltä paljastuu.
Just ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ihana😍
Daddy 😍
Vähemmistön edustajana pakko sanoa, että Salkkareissa on hyvin tehty kaikki homohahmot. Ei ole pilattu perinteiselle stereotyyppisellä ajatuksella eli kaikki homot on neitejä ja lesbot pukeutuu miesmäisesti. On tuotu esille niitä ihan tavallisia tapauksia joita kadulla kuljee vastaan eikä heidän ulkoisesta olemuksesta voi päätellä mitään. Kiitos tuotannolle! :)
Sannin paljastuva salaisuus oli se ettei ollutkaan Hämeenlinnassa vaan Jannen luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, oliko Chiqin isä Pekka Lehtinen Suomessa syntyneen tyttärensä yksinhuoltaja vai eikö tämän äitiä vain näytetty sarjassa?
Veikkaan jälkimmäistä.
Kummiskin on saanu senkin jonkun ulkomaalaisen naisen kanssa mutta ovat sopineet että tää tulee sun luo asumaan.
Dahlia on niin huippu! :D❤️
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin kuuluu Magnuksen itku kolmannesta kerroksesta ensimmäiseen.
Mustavaarat asuvat kyllä Taalasmaiden yläpuolella toisessa kerroksessa.
Ou nou, Sanni tuli juuri kotiin ja maanantain jaksossa Tale ja Tiina on pihlajakadun hississä ilmeisesti matkalla Taalasmaille.
Ismo anto ton limun apua nauran