Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi Aki on suostunut huijaamaan rahaa rakkaan Camillansa isältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ex-narkkari ole sellainen jota Sebastian nyt kaipaa vaan
Ei ainakaan Camillaa.
Camillaa Sebastian juuri kaipaisi. Kypsä aikuinen nainen, joka osaa olla empaattinen.
Mä luulen, että ainoa jota Sebu nyt kovasti kaipaa on Iida. Taisi Sebu keretä rakastumaan.
Iida taisi oikeasti poistua, kun puhuu rauhallisesta sykystä ja haaveilevansa Japaniin muutosta. Olipa tyhmä päätös, kun tosta edes tajunnut et pysyvästi lähtisi.
Olin ihan varma, että Iida vaan lähtee ottamaan etäisyyttä Hyvinkäälle ja palaa sitten takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Iida taisi oikeasti poistua, kun puhuu rauhallisesta sykystä ja haaveilevansa Japaniin muutosta. Olipa tyhmä päätös, kun tosta edes tajunnut et pysyvästi lähtisi.
Miten niin tyhmä, tarkoituksella koska hahmo ei poistu sarjasta vaikka näyttelijä poistuukon. Rosa palaa takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Camillaa.
Camillaa Sebastian juuri kaipaisi. Kypsä aikuinen nainen, joka osaa olla empaattinen.
Mä luulen, että ainoa jota Sebu nyt kovasti kaipaa on Iida. Taisi Sebu keretä rakastumaan.
No eihän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki on suostunut huijaamaan rahaa rakkaan Camillansa isältä?[/quote
Ai miten Aki suostui? Voi olla vaikka Akin oma idea kun näki miten huolissaan Gunnar oli Alissan kaappausyrityksistä.
Miksi Aki ei siihen Camillasta huolimatta pystyisi, tämä mieshän vei omalta tyttäreltään Firman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Camillaa.
No eihän.
Ai eikö😂😂😂
Katotaanko me samaa ohjelmaa?
Kyllä Pinja Kanon taisi poistua (onneksi), sillä miksi muuten siellä nyt olisi tuollainen juttu sivuilla? Vaikkei sanotakaan että näyttelijä poistuu, niin eihän sanottu myöskään silloin kun Rosa Rusanen poistui. Ainakaan suoraan.
Puhuttiin Japaniin muutosta ja rauhallisesta syksystä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, mikä ei ole mahdollista silloin jos on Salkkareissa töissä. On siis lopettanut kuvaukset keväällä.
Lisäksi Pinja muistelee alkuaikoja ja juttuun on linkattu klippi Pinjan ensimmäisestä kohtauksesta.
Ei siis suoraan sanota poistumisesta, mutta ei tuo muutakaan voi tarkoittaa. Mutta tarkoittaako tämä sen sijaan sitä, että Rosa palaa? Iidan hahmon poistumisesta ei kuitenkaan sanota sanallakaan. Ehkä nyt on pieni tauko kun Iida on Hyvinkäällä Jutan luona ja myöhemmin palaa Rosana! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten Aki suostui? Voi olla vaikka Akin oma idea kun näki miten huolissaan Gunnar oli Alissan kaappausyrityksistä.
Miksi Aki ei siihen Camillasta huolimatta pystyisi, tämä mieshän vei omalta tyttäreltään Firman.No ehkä kun Aki itse kiristi että Camilla vie firman Alissalta? Mitä sinä nyt sekoilet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Camillaa.
No eihän.
Ai eikö😂😂😂
Katotaanko me samaa ohjelmaa?
Ei ilmeisesti. Eihän tuossa ollut viitettäkään siihen suuntaan että Sebastian ikävöisi Iidaa tai olisi rakastunut häneen. Eihän Sebastiankaan nyt noin nopeasti rakastu. Ehkä pienestä ihastumisesta voi puhua.
Minä ainakin tulkitsin niin että Sebastian surkutteli miten on taas sössinyt asiat, pilannut suhteensa tytärpuoleensa ja Oliverin kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki ei siihen Camillasta huolimatta pystyisi, tämä mieshän vei omalta tyttäreltään Firman.No ehkä kun Aki itse kiristi että Camilla vie firman Alissalta? Mitä sinä nyt sekoilet
Niin, että miten se nyt menikään.
Eikö Aki silloin periaatteessa firman vienyt kun kiristi Camillan niin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että miten se nyt menikään.
Eikö Aki silloin periaatteessa firman vienyt kun kiristi Camillan niin tekemään.Niinhän minä juuri sanoin.
Seuraava K12 jakso sisältää seksiä ja nimi on "Viola ja kullanhuppu." Raiskaako Aaro Violan?
Haastattelussahan mainittiin, että Pinja sai Iidan roolin vakituisesti niin miksi Rosa Rusanen olisi nyt yhtäkkiä tulossa rooliin? Tietysti jos Iida myöhemmin palaa ei kuitenkaan lähi viikkojen tai kuukausien päästä olisi mahdollisuus tuoda Rosa Rusasen Iida takaisin. Toistaiseksi kukaan ei näytä tietävän mitään Rosasta ja välillä miettiin itsekkin onkohan se kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussahan mainittiin, että Pinja sai Iidan roolin vakituisesti niin miksi Rosa Rusanen olisi nyt yhtäkkiä tulossa rooliin? Tietysti jos Iida myöhemmin palaa ei kuitenkaan lähi viikkojen tai kuukausien päästä olisi mahdollisuus tuoda Rosa Rusasen Iida takaisin. Toistaiseksi kukaan ei näytä tietävän mitään Rosasta ja välillä miettiin itsekkin onkohan se kunnossa.
Varmaan siksi vakituiseksi kun rooli on jo yli vuoden ollut Pinjan.
Jos Pinja sai vakituisen työn, miksi se loppui näin lyhyeen?
Vierailija kirjoitti:
Jos Pinja sai vakituisen työn, miksi se loppui näin lyhyeen?
Sen verran vielä tarkennan ettei kukaan näyttelijä ole vakiduunissa vaan kaikilla on pätkä sopparit mitkä aina joko uusitaan tai puretaan. Pinja siis siirtyi sijaisnäyttelijästä virallisesti Iida Mustoseksi. Sitä on vaikea sanoa kirjotetiinko Iida pois tuotannon vai oman halun vuoksi.
Joka tapauksessa, jos Pinja lähti Salkkareista kuten tuossa haastattelussa nyt vaikuttaa, miksi Iidan ei ilmoitettu lähtevän kokonaan tai miksi noinkin pitkäaikaisen hahmon lähdöstä ei olisi tehty vähän näyttävämpää? Varmasti siksi koska Rosa on tulossa takaisin hetken päästä!
Mikä tuttu tausta kun nehän on hankkinu siihen sen mustan verhon tarkoituksella