Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jos Sebastianin ja Iidan välille tulee jotain, saisi lähteä sitten pian tämän juonikuvion jälkeen. Marraskuun 9. päivä esitetään jakso nimeltä "Sebastianin elämä on utuista vilinää", joka vähän viittaisi Sebastianin kyllästymineen ja päättää sen takia poistua. Kyseisen jakson jälkeen ei ainakaan mainita tämän syyskauden lopulla ollenkaan Sebastiania.
Mieluummin Iida lähtisi kuin Sebastian. Mainitaanko Iidaakaan lainkaan tuon yhden jakson jälkeen? Toisaalta viittaisiko Sebastianin vähä esiintyminen sarjassa syksyllä siihen, että olisi lähdössä kun on muita töitä kenties? Toivottavasti ei.
Toivon että Pinjan Iida lähtee, ja jos Iida joskus palaa niin takaisin Rosana. Taas katsoin vanhoja jaksoja joissa Rosa ja tuli jälleen ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuttakaa! Sijoittuuko sarja tekohetkeensä?
Peukku ylös = Kyllä
Peukku alas = EiKyllä!
Noloa vastailla itselleen mieluisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva seurata Lindan ja Kososen leppoisia keskusteluja (tapahtui se sitten kadulla, asemalla tai pubissa). Kosonen on jotenkin niin herttainen, huolehtivainen ja tykkään myös sen huumorista. Naurahdin kun kertoili Lindalle Kallen jakamaa tarinaa Ismon kissaepisodista ja kun Kosonen huikkas, että hän sen vedonlyönnin Ullan putkareissujen lukumäärästä aloitti. Hyvä työpari :)
Mistä Kosonen voi tietää Ismon kissaleikeistä?
Etkö katsonut jaksoa? Kosonenhan sanoi Lindalle kuulleensa Kallelta miten Ismo oli hinkannut kissoilla exänsän asunnon seiniä.
Ootko se sama, joka väitti taannoin, ettei Sanni edes nähnyt Jannea silloin kun molemmat selkeästi vältteli toisiaan.
Hämmentää nämä, jotka katsovat sarjaa silmät kiinni :)
Tai sitten nämä provoaa ja haluaa ärsyttää.
Ei provoa. Ei vaan tiennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma ketju Monican ja Jirin lapsen nimiehdotuksille.
Tämä! Eiköhän Monica nimen ihan itse päätä. Saas nähdä kysyykö edes Jirin mielipidettä.
Käsikirjoittajat sen päättää eikä hahmo.
niin siis luulen että pietari nainen cindy koska ne laihat sormet yms ja ne jaksot kuvattu aiemmi , vaikka cindy nyt raskaana se voi silti olla se. Ja luulen että vaan vähän aikaa näyttelee ja lähtee pois. ei vaan muuta tule mieleen ja se vaan spekulaatiota :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii voisko joku kertoa että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Kukaan ei edelleenkään väittänyt että siinä olisi jotain näsäviisasta. Tämä on sinulle jo monta kertaa sanottu. Lopeta jankkaaminen, teinihullu.
Kyllä väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii voisko joku kertoa että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Kukaan ei edelleenkään väittänyt että siinä olisi jotain näsäviisasta. Tämä on sinulle jo monta kertaa sanottu. Lopeta jankkaaminen, teinihullu.
Kyllä väitti.
Turha tästä on väitellä. Todisteet löytyy muutama sivu takaperin tästä ketjusta. Kyllä näin väitettiin.
Kalle ei saa poistaa Monican kohtua koska tyttö on vielä synnyttämättä
Lapsen sukupuolella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen sukupuolella ei ole väliä.
Toivottavasti saa sukupuolineutraalin nimen, Snow olisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko kysyä, miksi luette juonipaljastuksia? En siis tuomitse vaan ihan mielenkiinnosta haluan tietää, koska itsestä tuntuu ainakin tyhmältä tietää tapahtumia etukäteen vaikka ne usein ennalta-arvattavia onkin. Täälläkin koitan yleensä skipata niiden yli, joskus se on tosin vaikeaa. Ja älkää ottako siis kettuiluna!
Mä luen siksi, koska olen kiinnostunut, utelias ja saan siitä iloa. Minusta on myös kiva spekuloida mitä jokin vihje tarkoittaa. Eihän noissa juonipaljastuksissa kerrota kuin pikkuisen suuntaa sille mitä on tapahtumassa. Niissä on sellainen salamyhkäinen tyyli, eli pääkohtia ja suurempia yllätyksiä ei paljasteta, onneksi :)
Ymmärrän kyllä niitäkin, jotka ei tykkää lukea paljastuksia, vaan on kivempi katsoa sarjaa kun ei tiedä yhtään mitä on tulossa. Itsekään en halua koskaan spoilaantua vaikkapa Game of Thronesin uusimmista jaksoista, koska siinä sarjassa yllättävät juonenkäänteet on the juttu.
Vierailija kirjoitti:
Monican ja vauvan kohtaaminen oli varmaan yks koskettavimmista asioista koko sarjan historiassa. Varsinkin kun ajattelee, että Monica suoriutui synnytyksestä kokonaan yksin ja taisteli lapsensa takia :)
Täh? Mitä sä taas selität? Ei ole tapahtunut noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monican ja vauvan kohtaaminen oli varmaan yks koskettavimmista asioista koko sarjan historiassa. Varsinkin kun ajattelee, että Monica suoriutui synnytyksestä kokonaan yksin ja taisteli lapsensa takia :)
Täh? Mitä sä taas selität? Ei ole tapahtunut noin.
Mikä ei ole tapahtunut noin? T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä väitti.
Ei väittänyt. Siitä ensimmäisen viestin kirjoittajasta väitettiin niin. Jos et kerta ole sama henkilö niin silloinhan asia ei kosketa sinua millään tavalla. Jos edelleen jankkaat että väitti, niin ne todisteet totta tosiaan löytyy muutama sivu taaksepäin. Etsi meille kaikille se kohta jossa niin väitettiin. Odotan mielenkiinnolla.
Mutta niin, olitkin trolli ja yksi teinihullun monesta persoonasta. Hanki hoitoa.
Nykyään on sellainen käytäntö otettu että Katsomon klipit-osiosta löytyy aina yksi kokonainen kohtaus seuraavasta jaksosta.
Monika Lindemanin viimeisessä haastattelussa mainittiin pitävän äitiyslomaa ainakin alkukevääseen asti. Rivien välistä onkin voinut päätellä, että mahdollisesti palaisi takaisin sarjaan. Tuskin noin nopeasti palaisi muiden haasteiden pariin. Ehkä näemme päätösjaksossa Lindan tai viimeistään ensi syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä väitti.
Ei väittänyt. Siitä ensimmäisen viestin kirjoittajasta väitettiin niin. Jos et kerta ole sama henkilö niin silloinhan asia ei kosketa sinua millään tavalla. Jos edelleen jankkaat että väitti, niin ne todisteet totta tosiaan löytyy muutama sivu taaksepäin. Etsi meille kaikille se kohta jossa niin väitettiin. Odotan mielenkiinnolla.
Mutta niin, olitkin trolli ja yksi teinihullun monesta persoonasta. Hanki hoitoa.
Siis mitä? Siis itsekin myönnät, että näin väitettiin, mutta piruuttasi luulet tahallasi minua joksikin toiseksi, vaikka vallan hyvin tiedät että puhun juuri siitä viestistä jota väitettiin näsäviisasteluksi?
Muistaako joku, että miltä vuodelta tämä salkkaripätkä on?
Täh?