Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ei poikaa :( olin suunnitellu jo nimeä sille tytölle. No aion leikkiä että se on tyttö :)
Eih mä en kestä tätä jännitystä!
TAISTELE, MONICA, TAISTELE! 😭❤
Olin varma että Eva kostonhimoisena jättää Monican kuolemaan ja vääntää lapselta kallon
Vierailija kirjoitti:
Ei poikaa :( olin suunnitellu jo nimeä sille tytölle. No aion leikkiä että se on tyttö :)
Mikä nimi? Mulla ois ollu "Princessa". 😍
Seuraavaksi mietitään pojalle nimeä! Aloitan:
Valdemar Gunnar Mustavaara
Se vauva oli tosi suloinen. Tyttöä kyllä kovasti olisin toivonut :( poikia on niin paljon ja Monicalle olisi sopinut tyttö.
Joskus kauan sitten joku on veikannut tässä keskustelussa Monican saavan pojan, jonka nimeksi tulee Kristian Matias Mustavaara.
Nimeksi tulee Aki Sebastian Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun kuvataan sairaalan portailla. Ruma lattia
Ne oli studion portaat
Tiiän, mutta sarjassa ne oli sairaalan portaat. Yhden kohtauksen takia seinät oli tapetoitu.
Surullista, miten etäisiä Seppo ja Ulla ovat nykyään, kun tarkemmin miettii. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun kuvataan sairaalan portailla. Ruma lattia
Ne oli studion portaat
Tiiän, mutta sarjassa ne oli sairaalan portaat. Yhden kohtauksen takia seinät oli tapetoitu.
Eihän oltu
Huh mikä jakso. En jaksanut katsoa mitään muita jaaritteluja, oli pakko äkkiä kelata Monica ja vauva - kohtauksiin. Pitää ehkä katsoa uudelleen kun nyt voi keskittyä muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimi? Mulla ois ollu "Princessa". 😍
Kaikki kauniit vähän ulkomaalaisen kuuloiset nimet oli mielessä, mutta paras olis ollut Jessica (sama loppu kuin Monica nimessä)
Nimeksi tulee:
Claus Werner Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Eih mä en kestä tätä jännitystä!
TAISTELE, MONICA, TAISTELE! 😭❤
Todella ärsyttävää tämä, kun kuolevaa ihmistä käsketään taistelemaan. Siinä ei ole kyse taistelusta, muuten kukaan ei koskaan kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kukaan ei nyt vastannut, että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Kukaan ei väittänyt sitä näsäviisasteluksi. Se sen sijaan oli, kun itkunauruhymiöiden kera naureskeltiin tapahtuma-ajalle.
Mitkä helvetin hymiöt? Tästä aiheesta ei kyllä sellaisia ole kirjoteltu.
Christian olisi ihana nimi Monican lapselle. Tai Gabriel tai Noel
Ne oli studion portaat