Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Ihanaa, Oliverille leikkikaveri ja ensimmäinen poika Mustavaarojen perheessä.
Saispa Monica ja Eva sovittua välinsä myöhemmin.
Niin kukaan ei nyt vastannut, että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Vierailija kirjoitti:
Evalle täydet pisteet!
Kerrankin täydellistä näyttelijätyötä.
Ei Eva Adamson tuota näytellyt
Miksei Eva lähtenyt ambulanssin mukana sairaalaan?
Muutenkin olin jo ihan varma, ettei Eva edes saa apua soitettua, vaan jättää Monican vuotamaan kuiviin saunaan ja lähtee itse hysteerisesti itkien pois.
EIKAI SE OIKEESTI OLE POIKA!!!!??? En halua poika lasta! Tätä en vaan sulata! Ensin tylsä synnytys ja nyt viel tää. Monica ei oo enää mun lemppari
Vierailija kirjoitti:
Ei taas poikaa! Jso se on poika en voi enää katsoa sarjaa
Sorry! Joudut nyt sit lopettamaan.
Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Niin kukaan ei nyt vastannut, että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Ei kiinnosta joten bye bitch.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei väittänyt sitä näsäviisasteluksi. Se sen sijaan oli, kun itkunauruhymiöiden kera naureskeltiin tapahtuma-ajalle.
EI KAI KOSONEN OLE BI? En voi katsoo enää...
SE todella on poika! Ei vittu
NYT SÄ SEKOITAT VIEHÄTYSVOIMAN JA BOTOXIN
Eka kerta kun kuvataan sairaalan portailla. Ruma lattia
Vierailija kirjoitti:
SE todella on poika! Ei vittu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Onks toi oikee sairaala vai studion portaat ?
Evalle täydet pisteet!
Kerrankin täydellistä näyttelijätyötä.