Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
15min niin alkaa!
Kahdeksantoistapas.
Muttq nyt on se 15!!! Jännittää apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitään sanaleikkinimiä legendaarisille Salkkarikohtauksille.
Juulia Sampolle: Siis katotsä mun pehvaa? "Sampo katsoo Juulian perään".
Mitä sanaleikkinimiä?
No mitäköhän, tuossahan jota lainasit oli oikein esimerkkikin. Sanaleikki.
Mutta mikä sanaleikkiNIMI? Vai tarkoititko jaksojen nimiä, joissa on usein sanaleikki?
Miksi _kohtauksille_ pitäisi keksiä sanaleikkinimiä?
Huoh sun kanssasi. Jaksoille, joissa on joku legendaarinen kohtaus, jaksonimiä.
Tuohan kuulosti nyt paljon järkevämmältä. Mikset kirjoittanut noin alkuperäiseen viestiin? :-)
Tämä oli kehnosti esitetty:
"Keksitään sanaleikkinimiä legendaarisille Salkkarikohtauksille."Ei siis ollut lainkaan mainintaa jaksoista / jaksonnimistä. Tehtävänannossa pyydettiin keksimään sanaleikkinimiä kohtauksille, mikä tuntui hölmöltä.
Turha suuttua kysyjille, jos ensimmäiset ohjeet on epäselvät :-) Hyvä, että nyt korjasit.
Miksi oletat, että olen alkuperäinen kirjoittaja ja tuossa aiemmassa viestissä eri yhteydessä valitat, kun sinua luullaan toiseksi kirjoittajaksi? Kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.
En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta tuo jänkkäämisesi meni niin naurettavaksi, vaikka selvästi tajusit joka tapauksessa, mistä oli kyse. Se käy ihan selväksi jo siitä toisenkin kirjoittajan alkuperäisestä viestistä. Joku muu teki perässä ja heitti jaksonimen Jukasta.
10 MINUUTTIA!!! Ehdin juuri ja juuri katsoa loppuun lämmittelynä katsomani jakson tasan kymmenen vuoden takaa eli jakson 1430 EERO PYYTÄÄ PELASTUSRENGASTA, es. 19.10.2007! ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianin ja Iidan ikäerossa ei ole mitään väärää. Eikä heidän suhteessaan ylipäänsä.
Mistä alapeukut? Kuulisin mielelläni perusteluja, mitä väärää siinä muka on että parikymppinen nainen on vanhemman miehen kanssa. Molemmat aikuisia täysi-ikäisiä ihmisiä.
Kuka tietää, Iidasta ja Sebastianista voi tulla hyväkin pari.
Se on sanottu monta kertaa. Miksi jankutat? Siinä on sitä väärää, että ei vain ole tervettä jos vanhempi/aikuinen mies kiinnostuu 20v tytöstä. Tässä tapauksessa inhottavuutta vain lisää se että Sebastian on Iidan isäpuoli.
Kuulehan sannivihaaja/ikähullu, sinä tuskin olet oikea ihminen valittamaan jankkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin käsikirjoittaja niin Monica olisi saanut pojan ja Kalle olisi ollut isä.
Onneksi et ole. Taidat olla sitä konservatiivista ihmistyyppiä, joka arvostaa poikalapset tyttöjä korkeammalle ja homotkin "eheytyy" tuosta noin vain.
Itse täällä väität faktana että lapsi on tyttö vaikket sitä tiedä, ja arvostat tytöt poikia ylemmälle. Kaksinaismoralistinen.
Kertoo paljon omasta ajatusmaailmastasi, että vedät tuollaisia tulkintoja täysin harmittomasta viestistä. Eheytymisestä ei kukaan puhunut ennen kuin sinä sen otit esille.
En kyllä ole täällä kertaakaan edes arvuutellut lapsen sukupuolta. Minulle on ihan sama onko jonkun salkkarihahmon vauva tyttö, poika vai muunsukupuolinen.
Samoinhan minäkin voisin nyt syyttää sinua siitä, että miksi tuomitset täällä jatkuvasti Sannia. Niinpä. Eikö tunnukin kivalta kun joku heittää täysin lonkalta oletuksia siitä mitä juuri sinä olet kirjoitellut? Täällä on useita eri kirjoittelijoita, miksi se on joillekin niin vaikea ymmärtää edelleen.. :)
En minä ole koskaan tuominnut Sannia. Millä perusteella väität minua teinihulluksi? Ei viesteissämme ole mitään samankaltaistakaan.
Sillä perusteella, että halusin ravistella sinua huomaamaan miten ärsyttävää oma toimintasi on kun pistät sanoja muiden suuhun. Olet väittänyt nyt jo kahden ihmisen toivoneen Monicalle tietyn sukupuolista vauvaa, vaikka kumpikaan ei ole näin kirjoittanut. On alhaista vääristellä toisten sanoja ja tehdä omia oletuksia, joilla ei ole totuuspohjaa.
Minulle kirjoitit: "Itse täällä väität faktana että lapsi on tyttö vaikket sitä tiedä, ja arvostat tytöt poikia ylemmälle. Kaksinaismoralistinen.", vaikken ole yhdessäkään viestissäni väittänyt lapsen olevan tyttö enkä poika, enkä ole edes arvuutellut koko sukupuolta. Täällä on lukuisia keskustelijoita ja monia mielipiteitä. Et voi vain alkaa syytellä ja väittää, että henkilö x on aiemmin sanonut näin ja näin.
Juuri nyt sinäkin oletat, että olen kirjoittanut kahdelle ihmiselle samanlaisen viestin. No en ole. Kirjoitin vain sinulle/sille toiselle, en nyt tiedä kumpi olet enkä lähde olettelemaan ettet pahoita taas mieltäsi.
Pitää nyt vielä kysyä, että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Naurattaa kun Salkkareissa on ollut jaksonimi "Sofia käy elämäm koulua". 😂😂😂😂😂😂
Onpas Eva paniikisss illan jaksossa. Kieltämättä hyvin näytelty, vaikka yleensä Evan näyttelijä on aika tönkkö.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakkaan Kalle on Monican ja vauvan lääkäri. Että miten sattuikin 😂
Kalle on joutunut hoitamaan uransa aikana myös kahta eksäänsä, joten kaipa ystävänkin lääkärinä toimiminen onnistuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää nyt vielä kysyä, että jos alkuperäinen kirjoittaja muisti virheellisesti että peruskoulun päättäjäispäivä esitettiin keväällä, ja minä korjasin että se esitettiin syksyllä, miten tämä on näsäviisastelua?
Tuo ei ollut alkuperäinen kirjoittaja, vaan se, jolle vastasit siitä Monican synnytyksen ja kätilöopiston samanaikaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Eva paniikisss illan jaksossa. Kieltämättä hyvin näytelty, vaikka yleensä Evan näyttelijä on aika tönkkö.
Mistä sinä nyt jo illan jakson näet?
Jos tätä ketjua on kerran seurannut, niin en vaan ymmärrä mikä porukkaa nyt tässä tilanteessa jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa!
HILJAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! 😠 *Miian äänellä.*
Kuinka ollakkaan Kalle on Monican ja vauvan lääkäri. Että miten sattuikin 😂