Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Luulenpa että se yksi päivä kun Janne ja Sanni jäi kahdestaan Sannin ja Talen kotiin kaljoille oli kohtalokas päivä. Taisi tapahtua jo viime kaudella tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monika Lindeman on ihanan oloinen ihminen <3
Helppo se on sellaista esittää jossain instaliveissä. Oman kokemuksen mukaan koppava ja katsoo nenänvartta pitkin.
Mä oon myös nähnyt livenä Monikan ja vaikutti silloin myös tuolta, mut ihmiset saattaa vaa näyttää vihasilta vaikkei oikeesti ole tai sit on ollu huono päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulossa joku iso juonenkäänne miksi Linda on pakko pitää sarjassa mukana. Monikahan sano, että lapsi syntyy ihan muutamien viikkojen päästä.
Yleensä äitiyslomalle jäädään pari viikkoa ennen laskettua aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulossa joku iso juonenkäänne miksi Linda on pakko pitää sarjassa mukana. Monikahan sano, että lapsi syntyy ihan muutamien viikkojen päästä.
Yleensä äitiyslomalle jäädään pari viikkoa ennen laskettua aikaa
Näyttelijän työssä ei oikein ole suotavaa, että on iso raskausvatsa eikä hahmo ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on sellaista esittää jossain instaliveissä. Oman kokemuksen mukaan koppava ja katsoo nenänvartta pitkin.
Mä oon myös nähnyt livenä Monikan ja vaikutti silloin myös tuolta, mut ihmiset saattaa vaa näyttää vihasilta vaikkei oikeesti ole tai sit on ollu huono päivä.
Totta. Sinänsä hassua kun vähän samanlainen kuva on jäänyt myös Irina Vartiasta, vaikka kaikilla videoilla tms vaikuttaa todella sydämelliseltä. Kerran tuli vastaan studiolla ja tervehdin niin ei tullut vastausta.
Hassuu seki et Johanna Puhakka on musta tosi ärsyttävän oloinen videoilla ja snäpeissä tms mut sit taas livenä ku oon nähny nii vaikuttaa todella mukavalta.
Oletteko VITUN TYHMIÄ??? Vaikka Lindan näyttelijä olisi instalivessä, niin se EI tarkoita että hän olisi edelleen kuvauksissa. Ääliöt
Vierailija kirjoitti:
"En aio antaa pelolle valtaa"
-Alissa
:DD
Tämä nauratti myös itseä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla oli sitten sellainen
Vierailija kirjoitti:
Hassuu seki et Johanna Puhakka on musta tosi ärsyttävän oloinen videoilla ja snäpeissä tms mut sit taas livenä ku oon nähny nii vaikuttaa todella mukavalta.
Sama täällä, oli livenä todella tuttavallinen ja avoin ja tuli heti esittäytymään. Mutta vielä kivempi kuva jäi Mikko Parikasta, joka oli aivan älyttömän mukava tyyppi vaikka vain kerran tapasin. Todella huomaavainen ja jutteli sekä oli aidosti kiinnostunut myös siitä mitä toinen puhui.
-Se Irinan ja Monikankin tavannut
Vierailija kirjoitti:
Oletteko VITUN TYHMIÄ??? Vaikka Lindan näyttelijä olisi instalivessä, niin se EI tarkoita että hän olisi edelleen kuvauksissa. Ääliöt
Taidat itse olla ja myös kuuro. Monika sanoi että menee liven jälkeen KUVAUKSIIN ja ihan selkeästi kuvaamaan SALKKAREIDEN KOHTAUKSIA ja mitä järkeä olisi koko syksy hillua studiolla turhaan jos ei olisi siellä enää töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, oli livenä todella tuttavallinen ja avoin ja tuli heti esittäytymään. Mutta vielä kivempi kuva jäi Mikko Parikasta, joka oli aivan älyttömän mukava tyyppi vaikka vain kerran tapasin. Todella huomaavainen ja jutteli sekä oli aidosti kiinnostunut myös siitä mitä toinen puhui.
Minulla taas Mikosta vähän erikoinen kuva. Pari vuotta sitten näin hänet ja käyttäytyi aika lapsellisesti. Myös Vivin nähnyt ja vaikutti mukavalta kun taas Vivin roolihahmoa Violaa en voi ollenkaan sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tyly oli ja vähän vihaisen oloinen. En viitsi sen enempää kertoa, koska kun on salkkareissa avustajana pitää allekirjoittaa se salassapitosopimus ja en tiiä saako niistä kohtausten ulkopuolella tapahtuneista asioistakaan puhua niin enpä sano mitään.
En ole yhtäkään näyttelijää tavannut kasvotusten, mutta mitä noita instalivejä ja instagram storyja/snapchattia on katsonut on kaikki vaikuttanut ihan mukavilta tyypeiltä. Kaikilla meillä on huonoja päiviä ja saatetaan olla vihasena liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tyly oli ja vähän vihaisen oloinen. En viitsi sen enempää kertoa, koska kun on salkkareissa avustajana pitää allekirjoittaa se salassapitosopimus ja en tiiä saako niistä kohtausten ulkopuolella tapahtuneista asioistakaan puhua niin enpä sano mitään.
No tietenkin saa kertoa. Vaikka siellä tv-sarjaa kuvataankin niin kyllähän se muuten on ihan tavallinen työpaikka, josta saa kertoa ihan mitä itse tahtoo ellei siellä ole jotain todella salaista tietoa joka ei saa tulla julki. Jonkun henkilön analysointi ei kuulu sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas Mikosta vähän erikoinen kuva. Pari vuotta sitten näin hänet ja käyttäytyi aika lapsellisesti. Myös Vivin nähnyt ja vaikutti mukavalta kun taas Vivin roolihahmoa Violaa en voi ollenkaan sietää.
Millä tavalla lapsellisesti?
Jaksonimien perusteella ensi viikolla selviää, kuoleeko Monica/vauva ja onko Aaro Violan isä.
Sanni ja Janne on viime aikoina ollut paljon tekemisissä ja jutelleet keskenään. Miksi yhtäkkiä kumpikin pakoilee toisiaan? En väitä kenenkään pettäneen tai ihastumista puolin ja toisin, mutta joku syy kaikille on oltava.