Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Monica ole vieläkään tietoinen Kallen sieppauksesta ? Ihme, että ei ole kaipaillut Kallen seuraa.
Niinpä..Luulisi, että olisi halunnut tilittää tuntojaan Kallelle raskaudesta.
Ehkä kyseessä on plot twist ja isä onkin Kalle eikä Monica siksi ole kertonut. Mielestäni aika helposti myös kertoi Evalle isän olevan Jiri, luulisi sen olleen vaikeampaa kun ottaa huomioon että Jiri on Evankin lapsen isä.
Ei myöskään näytetty mitään takaumaa siitä yöstä, jolloin Monica oli Jirin kanssa - viittaisi siis siihen, ettei haluta vielä antaa varmaa kuvaa, että isä on Jiri. Myöhemmin ehkä näytetään takauma Kallen ja Monican yhteisestä yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jiri on kyllä inhottava kun pettää.. ihan oikein Alissa teki kun jätti sen noin.
Silti pidän mauttomina niitä tiuskaisuja ja muita vitsejä Jirin sokeudesta, ja Alissan ikävää tuuppimista ovelle. Alissa on itsekin pettänyt Jiriä Jannen kanssa ainakin suutelemalla.
Alissan perustelut "Mun kännimoka ei ookaan paksuna" oli myös melko törppö, koska kännimokista voi tulla tai olla tulematta raskaaksi, eikä se tee teosta mitenkään hyväksyttävämpää jos yhdynnästä ei raskaudu.
Ihmetytti myös, että Alissa sanoi "Ja mä olin huolissani jostain Evasta, mut sulle näköjään kelpaa kuka vaan" sillä Monicahan ei nimenomaan ole "kuka vaan" vaan korkeakoulutettu ja sivistynyt, elegantti nainen. Toisin kuin esimerkiksi Eva (tai Alissa).
Vierailija kirjoitti:
"Älä loukkaa mua tuolla nimityksellä!"
- Dahlian reaktio mummu-sanaan :'DMyös tämä kakkoskaappaajan vuorosana Ismolle huvitti: "Mähän en ees ehtiny koskee suhun ku sä lauloit ku Laura Voutilainen!"
Tekikö Jiri muuten koskaan rikosilmoitusta Antonista, joka varasti ja myi koko irtaimiston?
Mikaelin näyttelijäksi ei sitten saatu Veijosta, vaan päädyttiin samanlaiseen "päättömään ja äänettömään" ratkaisuun kuin Sievisen Lassen vierailun kanssa :D
Hah, nuo Ismon ja Kallen ilmeet kun Kosonen kehui miten hyvin Ismo oli näytellyt paniikissa olevaa.
Ihanaa kun Ulla kävi kahvipöydässä läpi häntäheikki-Jirin suhdesotkuja. Ullan setvimät naapurijuorut on aina parhaita x-D Ja se ryhmäterapiasessio oli loistava idea.
Täytyy antaa kiitosta Janne Saariselle, jonka näytteleminen on parantunut. Ihan huippuja ilmeitä Antonilla tämän päivän jaksossa. Aiemmin oli pelkkää kulmienkohottelua.
Jakson loppu oli ihana. Tulipa hyvä ja lämmin olo kun näki pitkästä aikaa Kallen hymyilemässä onnellisena. Mutta edelleen ihmetyttää eikö kukaan ole kertonut Kallelle Monicasta.
Veikkaan, että aika pian Monica saapuu Jirin (tai siis Evan asunnon) ovella ja kertoo muuttaneen mielensä.
Janne Saarinenhan pääsi Teakin toiseen vaiheeseen... Joten ei mikään huono näyttelijä. Sai myös pääroolin Grease-musikaalista vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kososen näyttelijä on sinkku, ei mammat muuta kuin treffipyyntöä menemään! ;-)
Mistä tieto? Ja ehkä näyttelijäkin on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan oikeasti vielä mahdollista, että Rosa Rusanen palaisi sarjaan? Pinja puhui, että on ainekin vielä hetkisen mukana. Totta kai on mahdollista, että koko hahmo poistuu sarjasta. Usein mietin mitä Rosalle kuuluu. Missään somessa ei taida olla tai jos on niin piilossa yksityisenä. Facebookissa päivittänyt profiilikuvaa lokakuun lopussa.
Miten Rosaa nyt niin kaivataan?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun satun muistamaan mitä hänen sarjassa vielllä esiintyessään hänestä täällä kirjoitettiin.
Eikai Rosaa näytteljänä kukaan kritisoinut (mitä nyt jotkut idiootit ylipainosta aikoinaan) mutta hahmon kiukkuisuutta kyllä arvosteltiin paljon. Iidan hahmon luonne on muuttunut kokonaan varmasti osittain siksi, että Pinja on kokematon näyttelijä eikä kykenisi sellaisiin roolisuorituksiin mitä Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan oikeasti vielä mahdollista, että Rosa Rusanen palaisi sarjaan? Pinja puhui, että on ainekin vielä hetkisen mukana. Totta kai on mahdollista, että koko hahmo poistuu sarjasta. Usein mietin mitä Rosalle kuuluu. Missään somessa ei taida olla tai jos on niin piilossa yksityisenä. Facebookissa päivittänyt profiilikuvaa lokakuun lopussa.
Missä ja milloin Pinja tällaista puhui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jiri on kyllä inhottava kun pettää.. ihan oikein Alissa teki kun jätti sen noin.
Silti pidän mauttomina niitä tiuskaisuja ja muita vitsejä Jirin sokeudesta, ja Alissan ikävää tuuppimista ovelle. Alissa on itsekin pettänyt Jiriä Jannen kanssa ainakin suutelemalla.
Alissan perustelut "Mun kännimoka ei ookaan paksuna" oli myös melko törppö, koska kännimokista voi tulla tai olla tulematta raskaaksi, eikä se tee teosta mitenkään hyväksyttävämpää jos yhdynnästä ei raskaudu.
Ihmetytti myös, että Alissa sanoi "Ja mä olin huolissani jostain Evasta, mut sulle näköjään kelpaa kuka vaan" sillä Monicahan ei nimenomaan ole "kuka vaan" vaan korkeakoulutettu ja sivistynyt, elegantti nainen. Toisin kuin esimerkiksi Eva (tai Alissa).
Niimpä! Monica nimenomaan on fiksu sekä sarjan ehdottomasti paras ja upein nainen.
Alissa toki on näyttävä myös, mutta se ei riitä kun käytös on mitä on. Mutta toisaalta ymmärrän... Hän on vielä nuori, ja haluaa niin kovasti olla sellainen, jonka yli ei kävellä. Toisaalta välillä se menee lapsellisuuden puolelle, mutta Alissa ei silti käy hermoille.
.... TOISIN KUIN...
EVA! Eva on taas ihan omaa luokkaansa. Eikä missään nimessä hyvässä. Hän on niin lapsellinen ja kiukutteleva, eikä pärjää ollenkaan ilman Jiriä. Myös todella tylsä, eikä sarja menettäisi yhtään mitään, jos Eva lähtisi. Oikeastaan suuri osa hahmoista on tällä hetkellä sellaisia, että voisi kirjoittaa vaikka heti ulos, eikä mitään silti puuttuisi.
Tiedän, ettei näin tule tapahtumaan, mutta - Pietari ja Alissa voisivat alkaa seurustelemaan. Musta tuntuu, että niiden suhde voisi toimia. Kaksi tasokasta ihmistä. Eva ja Jiri saisivat ryytyä ja tapella keskenään, kun ei heistä kumpikaan oikein ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä! Monica nimenomaan on fiksu sekä sarjan ehdottomasti paras ja upein nainen.
Alissa toki on näyttävä myös, mutta se ei riitä kun käytös on mitä on. Mutta toisaalta ymmärrän... Hän on vielä nuori, ja haluaa niin kovasti olla sellainen, jonka yli ei kävellä. Toisaalta välillä se menee lapsellisuuden puolelle, mutta Alissa ei silti käy hermoille.
.... TOISIN KUIN...
EVA! Eva on taas ihan omaa luokkaansa. Eikä missään nimessä hyvässä. Hän on niin lapsellinen ja kiukutteleva, eikä pärjää ollenkaan ilman Jiriä. Myös todella tylsä, eikä sarja menettäisi yhtään mitään, jos Eva lähtisi. Oikeastaan suuri osa hahmoista on tällä hetkellä sellaisia, että voisi kirjoittaa vaikka heti ulos, eikä mitään silti puuttuisi.Tiedän, ettei näin tule tapahtumaan, mutta - Pietari ja Alissa voisivat alkaa seurustelemaan. Musta tuntuu, että niiden suhde voisi toimia. Kaksi tasokasta ihmistä. Eva ja Jiri saisivat ryytyä ja tapella keskenään, kun ei heistä kumpikaan oikein ole mitään.
Miten niin kaksi tasokasta ihmistä? Pietari on ensihoitaja ja strippiklubin omistaja, Alissa ratsastaa isänsä firmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... TOISIN KUIN...
EVA! Eva on taas ihan omaa luokkaansa. Eikä missään nimessä hyvässä. Hän on niin lapsellinen ja kiukutteleva, eikä pärjää ollenkaan ilman Jiriä. Myös todella tylsä, eikä sarja menettäisi yhtään mitään, jos Eva lähtisi. Oikeastaan suuri osa hahmoista on tällä hetkellä sellaisia, että voisi kirjoittaa vaikka heti ulos, eikä mitään silti puuttuisi.Tiedän, ettei näin tule tapahtumaan, mutta - Pietari ja Alissa voisivat alkaa seurustelemaan. Musta tuntuu, että niiden suhde voisi toimia. Kaksi tasokasta ihmistä. Eva ja Jiri saisivat ryytyä ja tapella keskenään, kun ei heistä kumpikaan oikein ole mitään.
Miten niin kaksi tasokasta ihmistä? Pietari on ensihoitaja ja strippiklubin omistaja, Alissa ratsastaa isänsä firmalla.
Niin, no jos sen ajattelee pelkästään tolla kantilla niin oikeassa olet! Mutta tässä tapauksessa mä en itse miettinyt pelkästään heidän ammatteja/uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... TOISIN KUIN...
Samaa mieltä. Alissan käytös johtuu hänen nuoruudestaan. 20-vuotiaat nyt vain ovat lapsellisia pissiksiä. Jirin ja Alissan juttu ei olisi ikinä toiminut, koska ikäeroa on liikaa. Eihän kolmekymppisen miehen ja parikymppisen tytön suhde voi oikeassa elämässäkään toimia.
Ei vittu, koska sä meinaat lopettaa ton jankkaamisen?
Oon sitä mieltä, että "teinivalittajan" kommentit voisi jättää omaan arvoonsa. Mitä enemmän hänen kirjoitteluihinsa reagoidaan, sitä enemmän hän niitä kirjoittelee. :--)
Sanni ja Iida on niiiiin lapsellisia. Siis tuo käytös on ihan kamalaa. Toisaalta ymmärrän, kun ovat vielä nuoria.
Onkohan Kallen alkoholiongelma oikeesti tosta noin vaan ohi viikossa. Epäilen kyllä tarttuvan pulloon vastoinkäymisten kohdatessa. Miksei Kalle ihmettele missä Monica on eikä Monica ihmetellyt Kallen poissaoloa.
Jos vertaa kaupungilla kulkeviin parikymppisiin jotka vetää tupakka ja kalja kädessä ja huutaa v*ttua niin Sanni ja Alissa on harvinaisen fiksuja ja aikuismaisia ihmisiä.
Voihan se "Arrivederci, Signor Laitela!" jakso olla myös se, että Liisa on lähdössä ulkomaille.
Joku on täällä joskus spekuloinut, että Pietarista ja Iidasta voisi tulla pari. Järjetön ajatus! Iida on lapsellinen 20v pissis ja Pietari 30v. Sama juttu kuin Jirin ja Alissan kanssa: LIIKAA IKÄEROA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan googlella löytyy. Näyttelijä ei ole homo.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan googlella löytyy. Näyttelijä ei ole homo.
Jep. Youtubesta esim.haulla yle kioski rauli ylitalo löytyy sinkkuaiheinen haastattelu ko. miehestä.
Jonkin verran ketjussa taaksepäin muutamat esittivät epäilynsä ettei ole Aaro.