Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
21921/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt tää rinta-aihe pois ja keskustelkaa sarjasta yleisesti!

Vierailija
21922/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyihän eilen myös Talen täysin paljas PERCE, miksi se on ok, mutta rintaliiveissä olevat rinnat ei? Kommentoijalla taitaa olla jotain antipatioita Sannia ja muita sarjan nuoria kauniita naisia kohtaan. En ihmettelisi, jos tämä on se sama Sanni-& teinivihaaja.

Onpa ihmiset täällä herkillä. Nyt vedetään mukaan jo teinihullut ja kumppanit, vaikka viesteissäni ei ole millään tasolla samanlaista sävyä.

Huvittavaa, että ihmiset on heti takajaloillaan täällä puolustelemassa hahmoja jos joku vähän huomauttaa liiasta alastomuudesta. Ihan kuin kukaan ei ennen olisi valittanut täällä sellaisesta, miksi siihen nyt tartutte?

Paljas pylly ei myöskään ollut ok, kukaan ei ole väittänyt että se ei olisi tai olisi ok. Paljaassa pyllyssä kuten rinnoissakaan ei ole edelleenkään mitään väärää, paitsi jos se esitetään televisiosta aikavälillä 19.30-20 ja viikonloppuna/päivisin vielä aikaisin uusintana.

Täällä on jo moneen kertaan tullut todetuksi se, ettei pelkkä alastomuus ole ikärajan peruste.

https://www.nelonen.fi/ikarajamerkinnat

Mutta esitysajalle se on peruste. Nyt se sitten vielä tuli ja tulee uusintana keskellä kirkasta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21923/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannin rinnat eivät olleet paljaana. Salkkareissa voi myös ikärajojen puitteissa näyttää täysin paljaat rinnat nännineen päivineen.

Suurin osa rinnoista kuitenkin oli paljaana.

Ei asiasta puhuta noin. Paljaana=ei rintsikoissa, ei paljaana=rintsikat. Älä ala pätemään päivän selvässä asiassa.

Sinä et puhu, minä puhun. Kukaan ei kiellä. Kuitenkin mistä tahansa muusta asiasta puhuisit että paljaana, mutta nyt jostain syystä olet asettunut Sannin paljaiden rintojen puolustuskannalle.

Mietitäänpä tällaista tilannetta; kävelet kadulla ja ohi kulkevat tytöt mikroshortseissa, joissa pylly tosiaan on vahvasti esillä. Paheksuisit ehkä tätä myöhemmin ystävillesi ja kertoisit (kuten kuka tahansa muu täällä av:llakin, keskusteluita aiheesta on useita), kuinka näit tytöt kaupungilla sellaisissa kuteissa että pyllynkannikat oli paljaana. Mitäs nyt sitten, eihän pylly ollut paljaana, koska pyllyreikää ei näkynyt ja se pieni kankaanrepale peitti kuitenkin minimaalisen osan persposkista?

Eiku...

Ei asiasta puhuta noin. Paljaana=ei rintsikoissa, ei paljaana=rintsikat. Älä ala pätemään päivän selvässä asiassa.

Jankutijankuti. Rinnat olivat piilossa. Niistä ei näkynyt yhtään mitään, sovitaan sitten niin!

Ohhoh, nyt ei tainneet paljastelun puolustelijat tajuta sarkasmia kun yläpeukkuna ropisi. Edelleenkin olen siis sitä mieltä, että rinnat olivat paljaana. Nänni ei ollut paljaana. Mutta rinta niiden ympärillä oli.

Vaan ei ollut.

Kyllä se rinta näkyi. Miten voit väittää vastaan, vaikka me kaikki näemme nyt pian jo kolmatta jaksoa peräkkäin, että Sannin rintaa näkyy?

Vaan ei näkynyt. Jos rinnat eivät näy kokonaan, vaan ovat rintsikoissa, ne eivät ole paljaana.  Ongelmana on sinun fiksaatio asioihin, jotka eivät pidä paikkaansa.

Katsopa uudestaan. Ja ehkä vielä kerran. Voitko väittää, ettei rintaa näkynyt ollenkaan? Olet naurettava, joku raja tuossa alastomuuden puolustelussakin, tosiasia nyt on se, että Sannin rinnat olivat esillä. Perustelepa vaikka jatkuvan jankkaamisen sijasta, miksi sinä koet että Sannin rintaa ei näkynyt. Tai käy Specsaversillä!

Vierailija
21924/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyihän eilen myös Talen täysin paljas PERCE, miksi se on ok, mutta rintaliiveissä olevat rinnat ei? Kommentoijalla taitaa olla jotain antipatioita Sannia ja muita sarjan nuoria kauniita naisia kohtaan. En ihmettelisi, jos tämä on se sama Sanni-& teinivihaaja.

Onpa ihmiset täällä herkillä. Nyt vedetään mukaan jo teinihullut ja kumppanit, vaikka viesteissäni ei ole millään tasolla samanlaista sävyä.

Huvittavaa, että ihmiset on heti takajaloillaan täällä puolustelemassa hahmoja jos joku vähän huomauttaa liiasta alastomuudesta. Ihan kuin kukaan ei ennen olisi valittanut täällä sellaisesta, miksi siihen nyt tartutte?

Paljas pylly ei myöskään ollut ok, kukaan ei ole väittänyt että se ei olisi tai olisi ok. Paljaassa pyllyssä kuten rinnoissakaan ei ole edelleenkään mitään väärää, paitsi jos se esitetään televisiosta aikavälillä 19.30-20 ja viikonloppuna/päivisin vielä aikaisin uusintana.

Mutta rinnat eivät olleet paljaana. PISTE!

Rinnasta näkyi suurin osa, joten paljasta rintaa oli nähtävillä. PISTE.

Vierailija
21925/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamala haloo täällä jostakin telkkariseksistä (jota ei niin edes ollut 😄). Kuinkas ne omat mussukkanne ovat saaneet alkunsa, muusta puhumattakaan?

Mielestäni Talen ja Sannin kohtaus oli asiallinen ja järkevä ja sannin suunnittelut iltaan Talen kanssa olivat sympaattisia sekä samaistuttavia.

Että kaikesta sitä vedetäänkin herne nokkaan. 😄

Kyllä se olikin ihan sympaattista, mutta se suihkukohtaus = paljas pyrstö ja masturbointi sekä paljaat rinnat eivät kyllä sovi.

Vaan ei ollut paljaita rintoja.

Vaan kyllä oli, vaikka kuinka siitä jankkaisit. Minä sentään olen perustellut miksi näin oli, sinä vaan jankkaat tuota samaa fraasia yrittäessäsi asettua jotenkin yläpuolelle, mutta todellisuudessa olet raukka, joka ei osaa perustella kantaansa millään tavalla joten turvautuu tuollaisiin lapsellisiin keinoihin.

Vierailija
21926/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole lastenohjelma.

Ihan sama vaikka ei ole. Ei se ole kuitenkaan myöskään pelkkä aikuisten ohjelma, ja aikainen esitysaika ja ikärajat pitäisi olla sitten sen mukaiset, millaista sisältöä siinä on. En puhu nyt pelkästään niistä paljaista rinnoista, vaan lukemattomista seksikohtauksista.

Lähetä sitten palautetta ohjelman häiritsevästä sisällöstä suoraan Fremantlelle. Valitus täällä ei auta asiaa.

Jännä, että sinua ahdistaa rintaliivit ja seksikohtaukset, vaikka sarjassa on historiansa aikana näytetty paljon pahempaakin materiaalia kuten raiskauksia, huumeita, murhia, ampumisia, räjähdyksiä, jne jne jne. Vaikutat tekopyhältä.

Täällä saa valittaa ihan mistä vain, ja pohtia asioita. Vai sinäkö sen päätät mistä täällä saa keskustella? Mikäs portinvartija se sinä olet?

Jännä, että edelleen jankutat siitä kuinka minua AHDISTAA tai minä TUOMITSEN rintaliivit ja seksikohtaukset, vaikks siitä ei ole kyse. Olen jo useassa viestissä maininnut, että se, mihin aikaan ja millä rajoituksilla tällaiset asiat televisiossa esitetään, on se ongelma.

Oletpa sinä varsinainen tietäjä, kun lauot tuosta noin vaan, mitä kaikkea minä olen tänne kirjoittanut ja mitä en! Mistä sinä tiedät, mitä minä olen täällä aiemmin kommentoinut ja paheksunut? Nyt viime aikoina ei ole edes ollut raiskauksia tai mitään kovin ahdistavaa sisältöä. Ja raiskauskohtaukset eivät ole olleet koskaan niin graafisia kuin tavalliset seksikohtaukset, joten niistä ei ole valittamista; ikävätkin asiat kun kuuluvat viihteeseen mitä katsomme.

Joten älä ala diagnosoimaan minua tekopyhäksi ja tekemään arvioita siitä, mitä minä olen tänne aikaisemmin kirjoittanut.

Mediakasvatus- ja kuvaohjelmakeskus (MEKU) on oikea osoite rajoituksista tai niiden puutteesta valittamiseen.

Vastaa toki vielä, miten väität minun olevan tekopyhä tietämättä yhtään mitään mistään.

Launausesi ei ollut saman kommentoijan näppäimistöltä.

Olihan.

Vierailija
21927/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että muutkin ovat täällä veikanneet Kallea tai jotakin muuta kuin Jiriä Monican lapsen isäksi kuin se yksi tästä asiasta pakkomielteen muodostanut.

Ei teorioiden esittäminen ole mitenkään pakkomeilteistä. Pakkomielteisiä ovat nämä teinihullut, lempinimihullut ja lavastehullut, kun taas Kalle&Monica-teorioita esittänyt on täysin asiallisesti esittänyt asiansa ja tullut vain satunnaisesti kommentoimaan asiaa lisää.

Vierailija
21928/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo moneen kertaan tullut todetuksi se, ettei pelkkä alastomuus ole ikärajan peruste.

Mutta esitysajalle se on peruste. Nyt se sitten vielä tuli ja tulee uusintana keskellä kirkasta päivää.

S, K7 ja K12 - ei esitysaikarajoituksia, alastomuus ilman seksiä sallittu.

Vierailija
21929/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka ei ole. Ei se ole kuitenkaan myöskään pelkkä aikuisten ohjelma, ja aikainen esitysaika ja ikärajat pitäisi olla sitten sen mukaiset, millaista sisältöä siinä on. En puhu nyt pelkästään niistä paljaista rinnoista, vaan lukemattomista seksikohtauksista.

Lähetä sitten palautetta ohjelman häiritsevästä sisällöstä suoraan Fremantlelle. Valitus täällä ei auta asiaa.

Jännä, että sinua ahdistaa rintaliivit ja seksikohtaukset, vaikka sarjassa on historiansa aikana näytetty paljon pahempaakin materiaalia kuten raiskauksia, huumeita, murhia, ampumisia, räjähdyksiä, jne jne jne. Vaikutat tekopyhältä.

Täällä saa valittaa ihan mistä vain, ja pohtia asioita. Vai sinäkö sen päätät mistä täällä saa keskustella? Mikäs portinvartija se sinä olet?

Jännä, että edelleen jankutat siitä kuinka minua AHDISTAA tai minä TUOMITSEN rintaliivit ja seksikohtaukset, vaikks siitä ei ole kyse. Olen jo useassa viestissä maininnut, että se, mihin aikaan ja millä rajoituksilla tällaiset asiat televisiossa esitetään, on se ongelma.

Oletpa sinä varsinainen tietäjä, kun lauot tuosta noin vaan, mitä kaikkea minä olen tänne kirjoittanut ja mitä en! Mistä sinä tiedät, mitä minä olen täällä aiemmin kommentoinut ja paheksunut? Nyt viime aikoina ei ole edes ollut raiskauksia tai mitään kovin ahdistavaa sisältöä. Ja raiskauskohtaukset eivät ole olleet koskaan niin graafisia kuin tavalliset seksikohtaukset, joten niistä ei ole valittamista; ikävätkin asiat kun kuuluvat viihteeseen mitä katsomme.

Joten älä ala diagnosoimaan minua tekopyhäksi ja tekemään arvioita siitä, mitä minä olen tänne aikaisemmin kirjoittanut.

Mediakasvatus- ja kuvaohjelmakeskus (MEKU) on oikea osoite rajoituksista tai niiden puutteesta valittamiseen.

Vastaa toki vielä, miten väität minun olevan tekopyhä tietämättä yhtään mitään mistään.

Olihan.

Älä höpise, ei ollut. Olen toinen noista.

Vierailija
21930/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Palevaara alias Jenni tulee takas :(

Vierailija
21931/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan.

Älä höpise, ei ollut. Olen toinen noista.

Ihan yhtä ikävä sinäkin olet ollut.

Vierailija
21932/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisathan, doc, ettet koskaan valita mistään, sillä aina jollain menee kuitenkin huonommin ja jossain menee asiat päin (paljasta) persettä. Muuten olet tekopyhä :)

Vierailija
21933/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S, K7 ja K12 - ei esitysaikarajoituksia, alastomuus ilman seksiä sallittu.

Seksiä oli.

Vierailija
21934/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu Palevaara alias Jenni tulee takas :(

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709192200404535_vd.shtml

Vierailija
21935/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se, että Jenni olisi ollut hengenvaaraan pilalle menneen operaation vuoksi joutunut vakooja olisi järkevä selitys oletettavasti tapahtuneelle lavastukselle.

Vierailija
21936/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monican seksihimo yltyy ja naiselle kelpaa pian seura kuin seura." Kuvassa Monica juttelee sohvalla Kallen kanssa.

Toivottavasti tässä ei nyt toteuteta sen yhden palstapakkomielteisen toivetta ja laiteta Monicaa ja Kallea petipuuhiin 😑

Ketä tällä tarkoitetaan ? Sitäkö, joka on kirjoittanut tästä aiheesta vähintäänkin mielenkiintoisia teorioita jo kauan sitten ? Kallehullulla ei ainakaan ole tästä asiasta mitään pakkomieltä, vaan on toivonut bi-kirurgia.

Ei Kalle-hullu, vaan se yksi toinen, joka myös väittää Kallen olevan Monican lapsen isä. Eivät kyllä ole olleet mielenkiintoisia ne teoriat mun mielestä :)

Minua siinä tarkoitettiin! Ja nyt teoriani käyvät viimein toteen :)

Mä pelkään pahoin, että joudut pettymään. Kallen sijasta Monica hairahtaa varmaankin Sebastianiin... tai sitten joku random-yhdenyönjuttu. En kyllä ymmärrä miksei käytä Jirin "palveluksia", kuten tähänkin asti. Ehkä Jirtsa tulee mustasukkaiseksi kun kuulee Monican toisesta petikaverista ja päätyvät sitten Monican kanssa oikeaksi perheeksi.

Anakin yhden jakson nimen perusteella voisi päätellä Monican päätyvän Sebastianin kanssa sänkyyn.

Vierailija
21937/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannin rinnat eivät olleet paljaana. Salkkareissa voi myös ikärajojen puitteissa näyttää täysin paljaat rinnat nännineen päivineen.

Sinä et puhu, minä puhun. Kukaan ei kiellä. Kuitenkin mistä tahansa muusta asiasta puhuisit että paljaana, mutta nyt jostain syystä olet asettunut Sannin paljaiden rintojen puolustuskannalle.

Mietitäänpä tällaista tilannetta; kävelet kadulla ja ohi kulkevat tytöt mikroshortseissa, joissa pylly tosiaan on vahvasti esillä. Paheksuisit ehkä tätä myöhemmin ystävillesi ja kertoisit (kuten kuka tahansa muu täällä av:llakin, keskusteluita aiheesta on useita), kuinka näit tytöt kaupungilla sellaisissa kuteissa että pyllynkannikat oli paljaana. Mitäs nyt sitten, eihän pylly ollut paljaana, koska pyllyreikää ei näkynyt ja se pieni kankaanrepale peitti kuitenkin minimaalisen osan persposkista?

Eiku...

Jankutijankuti. Rinnat olivat piilossa. Niistä ei näkynyt yhtään mitään, sovitaan sitten niin!

Ohhoh, nyt ei tainneet paljastelun puolustelijat tajuta sarkasmia kun yläpeukkuna ropisi. Edelleenkin olen siis sitä mieltä, että rinnat olivat paljaana. Nänni ei ollut paljaana. Mutta rinta niiden ympärillä oli.

Vaan ei ollut.

Kyllä se rinta näkyi. Miten voit väittää vastaan, vaikka me kaikki näemme nyt pian jo kolmatta jaksoa peräkkäin, että Sannin rintaa näkyy?

Vaan ei näkynyt. Jos rinnat eivät näy kokonaan, vaan ovat rintsikoissa, ne eivät ole paljaana.  Ongelmana on sinun fiksaatio asioihin, jotka eivät pidä paikkaansa.

Katsopa uudestaan. Ja ehkä vielä kerran. Voitko väittää, ettei rintaa näkynyt ollenkaan? Olet naurettava, joku raja tuossa alastomuuden puolustelussakin, tosiasia nyt on se, että Sannin rinnat olivat esillä. Perustelepa vaikka jatkuvan jankkaamisen sijasta, miksi sinä koet että Sannin rintaa ei näkynyt. Tai käy Specsaversillä!

En sanonut ettei näkynyt. Vaan että ei ollut paljaita rintoja. Lopetetaan tämä keskustelu nyt!

Vierailija
21938/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Monican hairahdus ei ole ainakaan Sebastian. Ei enää niitä kahta yhteen.

Vierailija
21939/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamala haloo täällä jostakin telkkariseksistä (jota ei niin edes ollut 😄). Kuinkas ne omat mussukkanne ovat saaneet alkunsa, muusta puhumattakaan?

Mielestäni Talen ja Sannin kohtaus oli asiallinen ja järkevä ja sannin suunnittelut iltaan Talen kanssa olivat sympaattisia sekä samaistuttavia.

Että kaikesta sitä vedetäänkin herne nokkaan. 😄

Kyllä se olikin ihan sympaattista, mutta se suihkukohtaus = paljas pyrstö ja masturbointi sekä paljaat rinnat eivät kyllä sovi.

Vaan ei ollut paljaita rintoja.

Vaan kyllä oli, vaikka kuinka siitä jankkaisit. Minä sentään olen perustellut miksi näin oli, sinä vaan jankkaat tuota samaa fraasia yrittäessäsi asettua jotenkin yläpuolelle, mutta todellisuudessa olet raukka, joka ei osaa perustella kantaansa millään tavalla joten turvautuu tuollaisiin lapsellisiin keinoihin.

Rinnat ovat paljaat vain jos nännit näkyy. Näin ei ollut, joten rinnat eivät olleet paljaana. 

Vierailija
21940/27326 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku...

Vaan ei ollut.

Mun ei tarvii perustella asiaa josta ei edes puhuttu. 

Ketju on lukittu.