Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonarit on 1.5h myöhässä?
No iik. Ei niissä kuitenkaan oo mitään kiinnostavaa aina yhtä paskat.
Tee meille kaikille palvelus ja poistu tästä keskustelusta pilaamasta tunnelmaa, ok? Täällä ei tuollaisia kaivata.
Pata kattilaa soimaa:D ÄÄLIÖ!!!
Miksi Mtv:n sivuilla Linda ja Alissa ovat yhdessä niissä kuvissa joissa on sininen tausta siinä ylhäällä? Ja Aki ja Monica sekä Kalle, Lari ja Elias vaikka 2/3 heistä on poistunut sarjasta...
Gunnarin rahoista on puhuttu niin vanhoissa Salkkareissa 2000-luvun alusssa Camilla sanoi isänsä olevan diplomaattina ulkomailla.
Ensi viikon tiistaina näemme viimeinkin jakson jossa Monica päästä äitiyshormooniset seksihalunss valloilleen <3
Juonipaljastukset julki ja aika mitään sanomattomat. Missä kohtaa ne on mennyt noin huonoon suuntaan. Ennen oli sentään ihan kunnon paljastuksia.
Ullan sokkotreffit on varmaan Sepon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian ei mene nelikymppisestä vaikka kuinka sitä jankutat, 38 on.
No kuule haista sinä.
Painu vittuun. Tai siis - hevonvittuun.
Tarkoitatko omaasi? Joo voin mä siellä käydä - työntämässä oikein valtavan puupönikän sinne niin osaatpahan olla hiljaa!
Siis mitä helvettiä tää keskustelu tääl on... Miten voi olla et kaikista maailman aloituksista nää sekopäät on päätynyt SALKKAREIDEN keskusteluun O.o
Niinpä, käytöstapoja osaamattomat riitapukarit voivat siirtyä nimittelemään toisiaan toiseen ketjuun.
Sillä tämä ketju, se on rakkauden ketju [Ismon äänellä].
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule haista sinä.
Tarkoitatko omaasi? Joo voin mä siellä käydä - työntämässä oikein valtavan puupönikän sinne niin osaatpahan olla hiljaa!
Siis mitä helvettiä tää keskustelu tääl on... Miten voi olla et kaikista maailman aloituksista nää sekopäät on päätynyt SALKKAREIDEN keskusteluun O.o
Sellaiset fanit kuin sarjan asiattomat jaksonimetkin! Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule haista sinä.
Sellaiset fanit kuin sarjan asiattomat jaksonimetkin! Nih!
Mun mielestä Salkkareiden jaksonimet on hulvattomia. Melkein vetää vertoja Kaunareiden jaksonimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule haista sinä.
Puupönikän? Tarkotat kai sitä minimaalista peräkylän kyttääjäkatkarapuasi? :DDDDDD
Voi teitä ihania trolleja! :D Viestinne ilmoitettu asiattomiksi. Parempi että päästään tästä eteenpäin ennemmin kuin myöhemmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Jirin ja Alissan suhde oli alusta asti tuhoon tuomittu ikäeron takia. Parikymppiset tytöt nyt vain ovat tyhmiä ja kamalia. Niin sarjoissa kuin oikeassakin elämässä. Vanhemmat naiset ovat kaikella tavoin parempia ihmisiä ja kauniimpia.
Kuka jaksaa enää sitä suhdetta miettiä oli ja meni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule haista sinä.
Puupönikän? Tarkotat kai sitä minimaalista peräkylän kyttääjäkatkarapuasi? :DDDDDD
Voi kuule, äkkiäkös minä käyn metästä hakemassa sen puumölkyn sinulle. Tuliko isonakin yllätyksenä, että sellaisia saa metsästä? Ei sillä, huomasin kyllä jo alusta asti, että stadilaispissishän siellä kirjoittelee!
Kenen vanhan tutun kanssa Ulla järjestää Ismolle sokkotreffit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule haista sinä.
Voi kuule, äkkiäkös minä käyn metästä hakemassa sen puumölkyn sinulle. Tuliko isonakin yllätyksenä, että sellaisia saa metsästä? Ei sillä, huomasin kyllä jo alusta asti, että stadilaispissishän siellä kirjoittelee!
Kyttääjä on jälleen keskuudessamme :)
"Pietari käy kädellä." Hei nyt taas oikeesti. Yöks!
Hauska viittaus siihen lavaste"kohuun" niistä rantalavasteista! Salkkarit osaa
Hyvää itseironiaa käsikirjottajilta tuosta rantalavasteesta :D
Tee meille kaikille palvelus ja poistu tästä keskustelusta pilaamasta tunnelmaa, ok? Täällä ei tuollaisia kaivata.