Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
4361/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Aleksi opiskeli Teknillisessä korkeakoulussa, niin hänellä oli mekatroniikan harjoitustyö, joka olisi pitänyt palauttaa seuraavana päivänä, ja Jukka toi Aleksille malliksi opiskelukaverinsa harjoitustyön, jonka Aleksi plagioi lähes sanasta sanaan. Muistatteko, miten siinä pääsi käymään niin, että hän ei ollut saanut tehtyä sitä vielä palautuspäivää edeltävänäkään päivänä? Yrittikö hän edes tehdä sitä, vai muistiko hän sen vasta päivää ennen deadlinea?

Noin siinä juuri kävi, että muisti vasta päivää ennen.

Entä muistatko sen, kun hän söi suklaalevyä ja heitteli tinapaperipalloa pöydällä olevaan kynäkippoon? Yritti ilmeisesti hankkia epätoivoisesti itseluottamusta harjoitustyön tekemiseen.

Vierailija
4362/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan alunperin tarkoitus, että syyskausi olisi päättynyt Larin kohupaljastuksiin ?  Kestikö syyskausi siis viikon oletettua pitempään vai laskiko joku väärin milloin mikäkin jakso esitetään ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin potkut sarjan meikkaajalle. Jokaisella naisella likainen ja suttuinen meikki ja paksut "kimkardashian" -kulmakarvat. Ärsyttää.

Vierailija
4364/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I miss Salkkarit already....😢

Ei Jumalauta, kai sitä on kestettävä pari vkoa ilmankin. Hyvää Joululomaa ketjun seuraajille! 🎅 Nähdään vuonna 2016!

Vierailija
4365/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Salkkarit-näyttelijät teistä hyvännäköisiä? Naisnäyttelijöistä ei löydy ainakaan yhtään ulkoisesti rumaa. Arvosanat kauneuden saralta olisivat jotakuinkin seuraavat:

Peppi: 8½

Iida: 9-

Marianna: 8-

Sanni: 8½

Kristiina: 7

Monica: 9½

Eva: 9

Linda: 8

Alissa: 9-

Ja Ullakin on ikäisekseen (yli 70) kyllä poikkeuksellisen vetävän näköinen :)

Vierailija
4366/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko muuten ainoo, jonka mielestä talen hiukset on ohentuneet hälyttävästi?

Vierailija
4367/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on muka saman ikäinen Lindan kanssa (Ullan mukaan), vaikka oikeasti häntä näyttelevä mies on 48 v. ja Lindan näyttelijä 30 v. Lol. Mutta muidenkin iät ovat kyllä varsin venyvä käsite, etenkin nuorisoa näyttelevän.

Vierailija
4368/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari on muka saman ikäinen Lindan kanssa (Ullan mukaan), vaikka oikeasti häntä näyttelevä mies on 48 v. ja Lindan näyttelijä 30 v. Lol. Mutta muidenkin iät ovat kyllä varsin venyvä käsite, etenkin nuorisoa näyttelevän.

On muuten helvetin ruma mies.

Vierailija
4369/27326 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten helvetin ruma mies.

Mun mielestä taas hän on karismaattinen ja persoonallisen komea. Pitkä ja suht hyvä kroppakin. Sopivasti karu ja rosoinen, vähän alkukantainenkin (hyvällä tavalla). Jotain samaa karskia kasvonpiirrettä kuin ruotsalaistenkin suosimassa suomalaisnäyttelijä Jarmo Mäkisessä. :)

Vierailija
4370/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille salkkaristeille. ♥

Vierailija
4371/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanni ei oo kyllä nätti vaikka muut naisnäyttelijät ovatkin. Sanni on liian lapsenkasvoinen.

Vierailija
4372/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan tyrmistynyt. Olen saanut lahjaksi noita alkupään DVD:itä, ja nyt kun ajattelin että voisin ostaa itselleni lahjaksi muutaman lisää, niin DVD-julkaisuista on helvetti jätetty VUOSIA ulos?? Koska joku potkut saanut näyttelijä tai tuottaja on kiukutellut, vai mikä on homman nimi?? Tää on oikeasti törkeetä vääryyttä. Kiehun.

Vierailija
4373/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan tyrmistynyt. Olen saanut lahjaksi noita alkupään DVD:itä, ja nyt kun ajattelin että voisin ostaa itselleni lahjaksi muutaman lisää, niin DVD-julkaisuista on helvetti jätetty VUOSIA ulos?? Koska joku potkut saanut näyttelijä tai tuottaja on kiukutellut, vai mikä on homman nimi?? Tää on oikeasti törkeetä vääryyttä. Kiehun.

P.s. Nostan kanteen. Soitan Obamalle ja Karhu-ryhmälle.

Vierailija
4374/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Aleksi opiskeli Teknillisessä korkeakoulussa, niin hänellä oli mekatroniikan harjoitustyö, joka olisi pitänyt palauttaa seuraavana päivänä, ja Jukka toi Aleksille malliksi opiskelukaverinsa harjoitustyön, jonka Aleksi plagioi lähes sanasta sanaan. Muistatteko, miten siinä pääsi käymään niin, että hän ei ollut saanut tehtyä sitä vielä palautuspäivää edeltävänäkään päivänä? Yrittikö hän edes tehdä sitä, vai muistiko hän sen vasta päivää ennen deadlinea?

Noin siinä juuri kävi, että muisti vasta päivää ennen.

Entä muistatko sen, kun hän söi suklaalevyä ja heitteli tinapaperipalloa pöydällä olevaan kynäkippoon? Yritti ilmeisesti hankkia epätoivoisesti itseluottamusta harjoitustyön tekemiseen.

Sitä juuri yritti! :)

Vierailija
4375/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen löysin

http://www.radionova.fi/ajankohtaista/uutiset/MTV3-n-kestosuosikki-Sala…

Jollekin käy siis hyvin ja jollekin huonosti. Mutta ketä odottaa "kaiken kirkastava rakkaus" ?  Toivottavasti, kuka ikinä sitten onkaan löytää jonkun uuden, eikä haikaile eksänsä perään.

Vierailija
4376/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11232970/salatut-elamat-dvd-5

Nauroin tuolle kommentoijalle "poika ja ilves". Yhtä fanaattinen Saltsufani kiehuis ku minä :D

Vierailija
4377/27326 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä Salkkareissa toisilleen sukua olevat muistuttavat mielestänne ulkonäöltään toisiaan? Minusta Ullalla ja Elinalla on samanlaiset silmät ja Tonia ja Petriä voisi luulla oikeasti veljeksiksi ja Camillaa ja Monicaa siskoksiksi ja Niko Juha Karhun esittämänä muistuttaa Tonia.

Peppi ja Veera-äitinsä ovat oikeasti samannäköisiä ainakin silmistä! Olivat samannäköisiä jo silloin kun tulivat ja sarjaan, ja myöhemmin vielä enemmän kun Veerasta tuli blondi.

Vierailija
4378/27326 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai. Siitähän tässä ketjussa on sivukaupalla jo keskusteltu. Ja ollut selvää jo monta vuotta.

Vierailija
4379/27326 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)

Vierailija
4380/27326 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)

Ööh..en mitään. Paitsi Letti ;)

Ketju on lukittu.