Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entä tiedäättekö tehokasta voidetta maksaläikkien poistoon? EIkös sitä Arbutinia ole täälä haukuttu? Onko muita aineita?

Vierailija
25.11.2005 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muista suojakerroin kasvoille YMPÄRI VUODEN. Jopa talvella siis kasvot saavat uv-säteilyä. Myös tietokoneen näytöstä saa sitä. Jos meikkaat, voit vaikka käyttää uv-suojan sisältävää meikkivoidetta. Erityisesti kesällä maksaläiskien suojaus on erittäin tärkeää. Voit myös käyttää valoa heijastavaa meikkiä joka saa ne lähes huomaamattomiksi.

- Älä käytä alkoholia sisältäviä kasvojen hoitoaineita, esim. monet kasvovedet sisältävät alkoholia (parfyymia).

- Jotkut kosmetologit tekevät jonkinlaisia hoitoja. Hoidot kannattaa ajoittaa talviaikaan jolloin uv-säteily on vähäistä vrt. kesään. Hae vaikka googella hakusanalla pigmenttihäiriö. Muistaakseni ainakin Vantaan Tikkurilassa on Katin Kauneuskulma joka tekee hoitoja.

Vierailija
2/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbutin ei auttanut lainkaan. Kosmetologien laser- (vai mitkä lie...) hoidot ovat tosi kalliita. Onneksi nyt, kun kuopus on kohta 2v (!) pigmenttihäiriöt ovat ruvenneet viimein selvästi vaalenemaan. Mutta se on kyllä vaatinut total sunblockin käyttöä aina kun aurinko on vähänkin pilkahtanut! Tuota tietokoneen monitorin vaikutusta kyllä vähän epäilen...?

Ja vinkkinä vielä: ainoa peiteaine, jolla olen ihan _oikeasti_ saanut pigmenttiläiskät peittoon, on Joe Blascolta, olisikohan se ollut nimeltään Dermaceal, sellainen pieni mutta tosi riittoisa purkki. Tässä tekstiä Blascon sivuilta (http://www.joeblasco.fi/jb/index.php):

" Joe Blascon kehittämät erikoispeiteaineet, Dermaceal ja Tattoo Cover, peittävät voimakkaammat ihon värivirheet kuten tuliluomen, hemangioman, palo- ym. arvet, vitiligon sekä mustan silmän. Joe Blascon peitevärit ovat myös ihanteellisia aurinkosuojia merellä, etelän lomalla kuin myös keväthangilla korkean pigmenttimääränsä (70-85 %) ansiosta."

J.B.-meikkejähän saa esim. Sokoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Arbutin sit toimikaan kaikilla?? Mun äidillä toimi oikein hyvin (ikää 65 v.) Sai sillä voiteella maksaläiskät pois poskista tosi hyvin. Voi olla , et se tuote ei sit kaikkien ihotyypeissä toimi- mene ja tiedä. Jos sitä haluat kokeilla ni varmaan voit saada jostain liikkeestä näytteen ilmaseksi. Kantsii varmaan kysyä. Ainakin apteekeista antavat mielellään näytteitä kaikista voiteista, sillä maksaahan jotkut niistä tosi paljon, eikä kantsi ostaa jos se ei tunnukaan hyvältä.

Sanot vaikka et olet saanut ristiriitasta tietoa sen toimivuudesta. Luulis, et sillä jo sais ilmasen näytteen et voit kokeilla.

Mä ainakin pyydän ilmasia näytteitä, ennenkun teen ostopäätöksen. Mulla on nimittäin atooppinen iho ja haluan olla varma, et se voide jonka ostan ei ärsytä mun ihoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi