en koskaan löytänyt sitä rakkautta ja sielunkumppanuutta.
Todella tylsää ja olen vielä liitossa joka ei tyydytä minua. =(
Kommentit (34)
Todella tylsää ja olen vielä liitossa joka ei tyydytä minua. =(
ja varsinkin juuri nyt en tajuu miten on voinut tietosesti valita vielä näin 8 vuotta sitten!!!paskat
Se on elokuvien luoma romanttinen illuusio. Ei miehet etsi mitään sielunkumppaneita ja rakkautta.
ei miehet osaa rakastaa. Ja jos rakastais, miten pieni mahdollisuus oliskaan, että se johon sä rakastut tulisesti, sattuiski just suhun rakastumaan? Sielunkumppani my ass.. Monikohan niistä, jotka ovat julistaneet ihmeellistä sielunkumppanuutta, onkin viimeistään muutaman vuoden päästä muuttanut mielensä..
Miehet on suhteessa kahden asian vuoksi: 1. vakipano 2. palvelu (kodin siivoaminen, pyykit, ruoka, lastenhoito) Osa miehistä joutuu turvautumaan jossain vaiheessa ulkopuolisiin suhteisiin mikäli kohta 1 ei enää täyty (vaimo joko pihtaa tai on rumentunut ettei miestä enää haluta) mutta kohta 2 pelaa edelleen. Miehiä ei oikeasti kiinnosta mikään v*tun sielunkumppanuus ja äärimmäisen harva mies arvostaa naista ihmisenä yhtä paljon kuin omia kavereitaan. Nainen on vain nainen: reikä.
tän kirjoittaja vois olla yhtä hyvin mies kuin nainen. Yhteistä on täysin itseään täynnä oleva katkeruus. Mikään ei sais näitä ihmisiä näkemään mitään hyvää vastakkaisessa sukupuolessa.
Se on elokuvien luoma romanttinen illuusio. Ei miehet etsi mitään sielunkumppaneita ja rakkautta.
ei miehet osaa rakastaa. Ja jos rakastais, miten pieni mahdollisuus oliskaan, että se johon sä rakastut tulisesti, sattuiski just suhun rakastumaan? Sielunkumppani my ass.. Monikohan niistä, jotka ovat julistaneet ihmeellistä sielunkumppanuutta, onkin viimeistään muutaman vuoden päästä muuttanut mielensä..
Miehet on suhteessa kahden asian vuoksi: 1. vakipano 2. palvelu (kodin siivoaminen, pyykit, ruoka, lastenhoito) Osa miehistä joutuu turvautumaan jossain vaiheessa ulkopuolisiin suhteisiin mikäli kohta 1 ei enää täyty (vaimo joko pihtaa tai on rumentunut ettei miestä enää haluta) mutta kohta 2 pelaa edelleen. Miehiä ei oikeasti kiinnosta mikään v*tun sielunkumppanuus ja äärimmäisen harva mies arvostaa naista ihmisenä yhtä paljon kuin omia kavereitaan. Nainen on vain nainen: reikä.
tän kirjoittaja vois olla yhtä hyvin mies kuin nainen. Yhteistä on täysin itseään täynnä oleva katkeruus. Mikään ei sais näitä ihmisiä näkemään mitään hyvää vastakkaisessa sukupuolessa.
Mielelläni, enemmän kuin mielelläni näkisin hyvää vastakkaisessa sukupuolessa, mutta kun sitä ei yksinkertaisesti OLE.
niin monesti sekopäisen rakastunut erinäisiin miehiin, yleensä yksipuolisesti, että en kyllä kaipaa mitään sekopäistä rakkautta enää ollenkaan. Sekin sekopäinen olotila kuitenkin kestää vain aikansa, kyllä se sielunkumppani ihan taatusti muutaman vuoden päästä onnistuu olemaan usein tylsä ja ärsyttävä ja epäkiihottava vaikka kuinka olisi alussa rakastanut. Mulle riittäisi se, että voin silloin tällöin tavata miestä, jonka kanssa kokisi olevansa vähän useammin ns. samalla sivulla kuin muiden ihmisten. Se on mun määritelmä sielunkumppanista enkä tarvitse siihen mitään sekopäisen harhaisia rakkaudentunteita.
Miehen mokan takia suhteesta ei tullut mitään vaann kaikki loppui selittämättä; muutamaa kuukautta myöhemmin hän oli jo naimisissa ja lapsi tulossa - ei sielun- mutta elämänkumppanin kanssa. Minäkin perustin perheen ihanan miehen kanssa joka on sielunkumppanini ja rakkaani mutta ei välttämättä se suurin rakkaus. Sen kokee vain kerran
oon vähän sitä mieltä, että jos sielunkumppani menee naimisiin jonkun toisen kanssa, niin se oli sielunkumppani vain omassa mielessä. Ja jos se s.kumppani mokasi esim. pettämällä, niin tuskin sellaistakaan oikea sielunkumppani tekee. Monet ei vaan kehtaa päin naamaa suoraan tunnustaa, että ei mun tunteet nyt niiin vahvoja olleetkaan, että "joo, oot kyl mun elämän suurin rakkaus, mutta mä en siis vaan voi olla sun kaa, otan ton toisen ja kärsin vuoksesi loppuiän- mitä, haluaisit mut takaisin, öö nyt just ei kerkee.."
häpeä eron tapahtumista oli estänyt häntä enää ottamasta yhteyttä. Hän oli muistanut minua joka päivä näiden vuosien ajan ja säilyttänyt kuvani, hänellä on jopa yksi minun antamani tavara edelleen aviovuoteensa vieressä muistuttamassa minusta joka päivä:) Tiedän koska olen sen tavaran nähnyt:D
Hakevat kuitenkin kokoajan sitä oikeaa....
se pitää tehdä, luoda, antaa itsestään ja yhdessä kumppanin kanssa löytää kumpaakin tyydyttävä liitto. Odotat vain itsellesi ulkopuolelta tipahtavaa onnea, mutta itse olet sen rakentamisesta vastuussa - ja kumppanistasi myös.
Mieti sitä tuskaa ja kipua ja itkua mitä sellaisen löytäminen aiheuttaisi nyt.
Hän löysi heti elämänkumppanin, minä taas pystytin kulissit jonkun osapuilleen sopivan naisen kanssa.
se pitää tehdä, luoda, antaa itsestään ja yhdessä kumppanin kanssa löytää kumpaakin tyydyttävä liitto. Odotat vain itsellesi ulkopuolelta tipahtavaa onnea, mutta itse olet sen rakentamisesta vastuussa - ja kumppanistasi myös.
ei miehet osaa rakastaa. Ja jos rakastais, miten pieni mahdollisuus oliskaan, että se johon sä rakastut tulisesti, sattuiski just suhun rakastumaan?
Sielunkumppani my ass.. Monikohan niistä, jotka ovat julistaneet ihmeellistä sielunkumppanuutta, onkin viimeistään muutaman vuoden päästä muuttanut mielensä..
ei miehet osaa rakastaa. Ja jos rakastais, miten pieni mahdollisuus oliskaan, että se johon sä rakastut tulisesti, sattuiski just suhun rakastumaan?
Sielunkumppani my ass.. Monikohan niistä, jotka ovat julistaneet ihmeellistä sielunkumppanuutta, onkin viimeistään muutaman vuoden päästä muuttanut mielensä..
Miehet on suhteessa kahden asian vuoksi:
1. vakipano
2. palvelu (kodin siivoaminen, pyykit, ruoka, lastenhoito)
Osa miehistä joutuu turvautumaan jossain vaiheessa ulkopuolisiin suhteisiin mikäli kohta 1 ei enää täyty (vaimo joko pihtaa tai on rumentunut ettei miestä enää haluta) mutta kohta 2 pelaa edelleen.
Miehiä ei oikeasti kiinnosta mikään v*tun sielunkumppanuus ja äärimmäisen harva mies arvostaa naista ihmisenä yhtä paljon kuin omia kavereitaan. Nainen on vain nainen: reikä.
joka ei halua mitään sielunkumppania.Siinä on jotain häiriintynyttä.Sielunkumppanuus ei ole rakkautta.Rakkautta on valita puolisonsa joka päivä uudelleen riippumatta siitä mitä on tapahtunut,kuinka paljon on riidelty ja kuinka eri mieltä kaikesta ollaan,taas.