Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kertoi salaisuuden, olis jättäny kertomatta

Vierailija
21.07.2012 |

Appiukollani on ollut vatsasyöpä(?) joskus parikymmentä vuotta sitten. Leikattiin ja toipui täysin. Nyt sitten anoppi meni kertomaan mulle, että apella oli viitisen vuotta sitten melanooma, joka leikattiin ja toipui jälleen täysin. Lapset, eli mieheni ja hänen kolme sisarustaan eivät tästä tiedä mitään, koska eivät ole halunneet huolestuttaa lapsia, kun kerran appiukko parani. Mutta ahdistaa, että tiedän asian, ja mieheni ei.

Itse olen vuosia pelännyt melanoomaa koska olen yltäpäältä täynnä luomia. En edes tiedä, onko luomilla yhteyttä melanoomaan, jostain syystä vain kammoksun asiaa. Miehelleni joskus totean, että ei mua kiinnosta rannoilla itseäni grillata, kun en mitään syöpää halua. Olen jo pari kertaa meinannut lipsauttaa tämän isänsä melanooman, mutta toistaiseksi olen saanut salaisuuden pidettyä. Argh, ahdistaa, enkä tiedä oliko tästä vuodatuksestakaan nyt mitään iloa kun tuli vähän sekava teksti.

Mutta siis kertoa vai ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähisuvussa on ollut sitä... Kertoisin jos mies ottaisi aurinkoa innokkaasti.

Vierailija
2/4 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi, jos olisi tarkoittanut asian hänen tietoonsa. On kyllä erikoista kertoa asiaa sitten sinullekaan toisaalta.

Ihmisillä, joilla on runsaasti luomia, on suurempi riski saada ihosyöpä. Siksi sinun onkin ihan järkevää välttää auringossa palamista. Minullakin on paljon luomia, en edes tiedä, montako. Laskin oikeasta yläraajasta jo yli sata luomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kertoi tämän pienessä sievässä juhannuksena. Istuimme hyttysiä paossa mökillä sisällä, miesväki ryyppäsi ulkona. Anoppi on muutenkin läheinen, joten en ihmettele että kertoi. Olisi kuitenkin helpompaa mulle jos en tietäisi.

Mieheni palaa herkästi, mutta ei hänkään sen takia mielellään auringossa itseään paahda. Olisiko reilua kuitenkin, että hän tietää lähisuvussaan olevan tällaista riskiä? Toisaalta, mitä hänkään voi tehdä, tuskin voi piileksiä sisällä kaiket kesät...? Itselläni luomet vaan lisääntyy, jatkuvasti huomaan niitä tulleen lisää. Isäni oli nelikymppisenä kuollessaan aivan yltäpäältä luominen, niitä oli siis tuhansia varmasti.

ap

Vierailija
4/4 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun molemmat olette selvinpäin.

Sanot että haluat että miehellesi kerrotaan ja et voi pitää tällaista salaisuutta itselläsi kysehän on miehesi isästä.

Kyllä anoppi ymmärtää ja kertoo itse tai sinä kerrot.

En lähtisi tällaista salaisuutta sisälläni pitämään. Joskus se paljastuu ja väitän että miehesi tulee suuttumaan asiasta jos salaat sen häneltä.