Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tällasia kavereita: iättömiä, rentoja, avoimia, energisiä, hyvällä tavalla hulluja:D

Vierailija
21.07.2012 |

Sellasia jotka ei koskaan kasva aikuiseksi kuin hyvällä tavalla, innostuu lähtemään kaveriporukassa lintsille, tapahtumiin tyyliin extreme run, kaljakellunta ym. hullua. Baariin, laivalle, urheilemaan.. Kokeilemaan uusia asioita. Semmosia iloisia, ennakkoluulottomia ja peruspositiivisia ihmisiä.

Olen itse sellainen, mutta mulla on ehkä yks tollanen kaveri. Muut, ne 10v nuoremmatkin kaverit kiinnostuu lähinnä lähipubissa istumisesta tai kalsarikänneistä. Moni alle 30v jo "vanhoja ja väsyneitä" vaikkei ole edes perheellisiä kuten minä suurperheellinen.

En osaa selittää, kuulostaa tosi tyhmältä. Onko täällä sellasia ihmisiä? Tunnen välillä itseni joltain eri planeetalta olevalle. Pitäiskö nyt muuttua jossain vaiheessa jotenkin aikuismaisemmaksi (mikä monelle on sitä että uraudutaan jumittamaan samoja kuvioita)Yksi pitkäaikainen ystävä on jonka kanssa olen samalla aaltopituudella, näiden joidenkin asioiden suhteen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen, tosin nyt vähän mökkiytynyt hengailemaan vain mieheni kanssa.. Ja juuri siksi koska ei ole kaveria jonka kanssa toteuttaa itseään.

Vierailija
22/28 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iättömät daamit järjestettäisi jotain hauskaa viikonloppureissua?

T:9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selitit eikä kuulosta yhtään tyhmältä. Mun on tehnyt mieli mm. kaljakelluntaan ja milloin minnekin, eikä tahdo löytyä kaveria hullutuksiin. Monella mun ystävällä on toinen sarja lapsia mulla ne on jo aikuisia. Täytän kohta jo 48 mutta mielestäni olen iätön. Ainoa mikä tekee tenää on tää kroppa, minusta ei enää extreme urheilijaksi ole mutta voinhan mä olla vaikka huoltojoukoissa :) Taidat olla pääkaupunkiseudulta, itse olen läheltä Tamperetta.

Nämä vauvasivut ei ole enää mun juttuni mutta tytär löysi tän ilmoituksen ja laittoi mulle linkin.... ja kirjoitti siinä sulle :)

Vierailija
25/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin erikoisemmaksi saa itsensä tuntea jos ei haluakaan toteuttaa tuota kaikkea kaljan kera. En tunne mitään vetoa humalaisiin porukoihin.

Minulle aikuisuus ei ole uhka, mutta lapsenmielen, spontaaniuden, leikittelykyvyn jne haluan säilyttää ja säilytänkin. Mutta vastuu lapsista ja perheestä jne tekee tietenkin sen, ettei voi itsekkäästi noin vaan lähteä mielihalujen perään.

Vierailija
26/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla samat aatokset. Pks.

Vierailija
27/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksemme me

iättömät daamit järjestettäisi jotain hauskaa viikonloppureissua?

Vierailija
28/28 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen tavallaan kotiäiti ja luen kyllä kirjoja:D En niinkään viihdekirjallisuutta, paitsi enkuksi jotta opin kielen paremmin. Olen sellainen jota kiinnostaa kaikki. Jos katon telkkaria niin useimmiten kanava on Teema, se on paras. Mua on ehkä vaikea lokeroida, kun en kuuluu tiettyyn ryhmään ja tuun toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. En välitä ammateista, koulutuksesta, varallisuudesta, sukupuolisesta suuntautuneisuudesta, syntyperästä ym mitkä ei mielestäni määritä ihmistä millään tavalla. Musta monet ihmiset määrittelee toisia tuollaisten asioiden perusteella ja jossain määrin se vaikuttaa tosiystävien löytämiseen kun ei ole sellaista omaa tiettyä ryhmää johon kuulua. Ja tiettyyn ryhmään kuuluminen tarkoittaa yleensä että pitää ylenkatsoa jotain toista ryhmää, eikä se multa luonnistu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän