Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pessyt hiukseni viimeksi 8 pv sitten! Kysyttävää??

Vierailija
21.07.2012 |

=)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helpotti!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tulee pestyä joka päivä, paitsi mökillä.

Vierailija
4/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meinasin juuri suihkuun lähteä,ihan rasvaiset hiukset kun viimeksi toissapäivänä pesin.

Etkö siis harrasta minkäänlaista hikiliikuntaa kun voit noin kauan olla pesemättä hiuksia?

Vierailija
5/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole likainen

Vierailija - 21.07.12 04:05 (ID 15244553)

-ap

Jos 8 päivään et oo hiuksias pessy, niin sun pää on ainakin TOOOOSI likainen ja rasvainen.. Öyh..

ja MIKSI et pese tukkaas???

Vierailija
6/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tulee pestyä joka päivä, paitsi mökillä.

Minulla ei ole lainkaan rasvoittuva päänahka, joten 8 päivän jälkeenkään hiukseni ei ollut likaisen näköiset. Päinvastoin sain ne laitettua tosi hyvin.

Suomalaiset pesevät kuulemma aivan liian tiheään hiuksia ja sen takia monille tulee helposti rasvoittuvat hiukset. Tästä lähtien ajattelin ottaa max. 2Xvko shampoopesun. Hien kun saa huuhdottua urheilun jälkeen pelkällä vedelläkin.

-ap

Vierailija
7/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustesi rasvoittuminen hidastuu kun hiuksesi huomaavat ettei niitä pestä syväpuhtaiksi jollain myrkyillä joka ikinen päivä. Jos nyt alat pestä vedellä tai jollain hellävaraisella palasaippualla hiuksiasi vaikkapa neljän päivän välein, voi olla ettei sinun tarvitse palata päivittäisiin shampoopesuihin sillä hiustn rasvoittuminen loppuu!

Mun ei tarvi pestä hiuksia palashampoolla kun 4-5 päivän välein, muilla kerroilla pesen pelkällä vedellä. Enkä minäkään oo likainen, kun hiukset ei vaan enää rasvoitu niinkun muilla. Muut vaan ei ymmärrä sitä kun niiden pää on kun mikäkin visvapesäke parin päivän pesemättömyyden jälkeen :D

Vierailija
8/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen noin kerran viikossa. Paanahka ja hiukset voivat hyvin.

Erikoista, mutta mita useammin hiukset pesee, sita nopeammin ne myos "rasvoittuvat" tai tulevat likaisen oloisiksi. Olen kuullut, etta usein toistuvat pesut vievat hiukselta oman suojan - siina auttavat nykyiset pesuaineetkin, joissa on melkoinen kemikaalicocktail.

Pieni parabeenibreikki valilla tekee hyvaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi