Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

158cm/62kg ja tajusin just että oon kauhee mänkki :(

Vierailija
21.07.2012 |

Kävin tänään puntarilla ekan kerran yli 4kk ja oon lihonnu 5kg... Ei vittu tästä tuu mitään, edellisestäkin lukemasta eli 58kg ois saanu tiputtaa 8kg, nyt tiputettavaa on sitten 12kg...

Miten ikinä onnistun? :(

Vituttaa.. Tänään salillakin peilistä katsoi vaan kauhee läskikasa, lyhyt ja pyöreä... :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän vain kurvikkaalta. tosin aijoin kyllä nyt skarpata sen verran että saisi litteän vatsan ja vaikka painon tippumaan 55 kiloon

Vierailija
2/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin ton saman, ku lukemat oli 154 ja 58 !

Nyt tarttet vaan ISON itsekurin syömisten ja liikunnan suhteen. Helppoa se ei ole, mut oman kokemukseni mukaan 6 viikon päästä peilissä seisoo jo kiitollisemman näköinen tyyppi. Ei vielä tavoita tyyppi, mut joitain tuloksia.

Näin kesäaikaan kandee hypätä fillarin satulaan (esim. tyuömatkat)! Muutama eka kerta ehkä hirveetä puurtamista, mut sit se alkaa olla kivaa.

Tzemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse llaihdtuin viime vuonna 55kiloon ja nyt ollaan taas tässä... Oon kyllä tietoisesti viimset 6kk antanut vaan mennä syömisen suhteen:(

-tyhmä ap

Vierailija
4/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarttet vaan ISON itsekurin syömisten ja liikunnan suhteen. Helppoa se ei ole, mut oman kokemukseni mukaan 6 viikon päästä peilissä seisoo jo kiitollisemman näköinen tyyppi. Ei vielä tavoita tyyppi, mut joitain tuloksia.

Näin kesäaikaan kandee hypätä fillarin satulaan (esim. tyuömatkat)! Muutama eka kerta ehkä hirveetä puurtamista, mut sit se alkaa olla kivaa.

Tzemppiä!

Laihtuiko sulla kädet, mulla on tosi lihavat kädet :(

-ap

Vierailija
5/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienimmän tiernapojan nimitys on mänkki. Sanan alkuperästä on erilaisia oletuksia. Sen on arveltu olevan peräisin nahkojen käsittelyssä käytetystä polvilaudasta eli mänkistä, jota on joskus pidetty tähden jalustana. Toisen teorian mukaan se olisi tullut ruotsin sanasta mannekäng 'mannekiini', joka on alkuperältään sama sana kuin manick (saksan Männchen) 'miespuolinen hahmo, nukke'. Keskiaikaisissa näytelmissä mannekiini oli vuorosanoja vailla oleva näyttelijä, jonka tehtävänä oli kantaa kulisseja. Tiernapoikien mänkkiin tämä sopii siinä suhteessa, että hänen työnään on kantaa ja pyörittää tähteä. Vuorosanojakaan ei mänkillä kovin monta ole."

Vierailija
6/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavaa, pullukkaa....

-ap

Vierailija
7/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tzemppiä!

Laihtuiko sulla kädet, mulla on tosi lihavat kädet :(

-ap

Itse asiassa en tiedä tän hetkistä painoani, kun vaa'asta on ollut patteri loppu jo pitkän aikaa :)

Enkä muutenkaan varsinaisesti keskity painon tarkkailuun vaan paremman olotilan ja kiinteämmän olemuksen tavoitteluun.

Joka tapauksessa 3 kk:n "tiukan linjan" jälkeen painoin 51,5 kg. Sitten sorruin taas herkuttelulinjalle pariksi kuukaudeksi...

Nyt tavoitteena pysyvämpi muutos elämäntapoihin, ja just yx pvä katoin jo vähän tyytyväisempänä sitä peilin tyyppiä (ed. viestissä muuten kirjoitusvirhe: piti olla tavoitetyyppi eikä tavoita tyyppi).

Mulla ei oikeistaan oo ongelmaa käsien eikä ylävartalon vaan keskivartalon kanssa. Vaikka kyllä noi kädetkin on varmaan vähän kiinteytyny jumpan seurauksena.

Terkuin 4

Vierailija
8/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ylipainoinen. Jätä herkut ja yritä pitää päivittäinen kalorisaanti siinä 1600-1800 ja liiku 3 kertaa viikossa niin kyllä ne muutamat kilot tippuu.

Ei kannata tuijottaa vakaa kuinka paljon pitäisi painaa ja kuinka paljon on laihtunut. Käytä mieluummin mittanauhaa tai ota tavotteeksi mahtua joihinkin vanhoihin farkkuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan