Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on otsa täysin sileä. Ikää 40. Ei ole niitä poikittaiskurttuja.

Vierailija
21.07.2012 |

Mulla on yks 35-vuotias kaveri, jolla on otsa täys näitä kurttuja. Ei kannata nostella kulmiaan eikä rypistellä otsaansa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin halvaantuneen näköinen naama.

Vierailija
2/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks 35-vuotias kaveri, jolla on otsa täys näitä kurttuja. Ei kannata nostella kulmiaan eikä rypistellä otsaansa.

Olisko nyt kuitenkin enemmän genetiikasta kuin ilvehtimisestä kiinni... Voi jessus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla johtuu siitä, että olen polttanut 10vuotta. Harmittaa. Mutta nyt olen lopettanut enkä aijo enää ikinä koskea siihen roskaan.

Ja kyllä todella nuorena alotin tupakan polton.

Vierailija
4/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla johtuu siitä, että olen polttanut 10vuotta. Harmittaa. Mutta nyt olen lopettanut enkä aijo enää ikinä koskea siihen roskaan. Ja kyllä todella nuorena alotin tupakan polton.

Vierailija
5/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneilleen ei mitään voi- eikä kuivalle iholle, vaikka sitä päivittäin rasvailenkin. Ja ei, en polta tupakkaa tai tee muuta joka vanhentaisi ihoa ennenaikaisesti.

Vierailija
6/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nuorekas, luullaan alle 30-vuotiaaksi. Ilmeetön en ole ;) Eikä tulisi mieleenkään hankkia piikkiä poistamaan juonteita.

Vierailija
7/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on poikittaisryppy otsassa, mutta ei yhtään harakanvarpaita silmien ympärillä eikä naururyppyjä tule poskiin. Ja en ole mikään erityisen iloinen, hymyileväinen ihminen, joten kyllä ne jokaisen tyypilliset ilmeet voivat hyvinkin vaikuttaa...?

Vierailija
8/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei silmät pysy auki.

Vierailija
9/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt kuitenkin enemmän genetiikasta kuin ilvehtimisestä kiinni... Voi jessus :D

Jos on aina vihainen, lopulta ne piirteet tulevat näkyviin pysyvästi. Jos taas on myönteinen ja avoin ihminen, pysyy pidempään ulkoisesti nuoren näköisenä.

Kasvojumpallakin voi todistetusti tuohon kehitykseen hieman vaikuttaa, mutta kukaan ei kuitenkaan voi jumpata 24/7. Eli ne ilmeet joita oma käytös ja persoonallisuus aiheuttaa kasvoille päivästä toiseen, joka päivä, vaikuttavat eniten.

Vierailija
10/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kasvonpiirteet vanhemmiten alkavat heijastaa luonnetta Jos on aina vihainen, lopulta ne piirteet tulevat näkyviin pysyvästi. Jos taas on myönteinen ja avoin ihminen, pysyy pidempään ulkoisesti nuoren näköisenä.

Kasvojumpallakin voi todistetusti tuohon kehitykseen hieman vaikuttaa, mutta kukaan ei kuitenkaan voi jumpata 24/7. Eli ne ilmeet joita oma käytös ja persoonallisuus aiheuttaa kasvoille päivästä toiseen, joka päivä, vaikuttavat eniten.

Ennen kaikkea ihon vanhenemisessa on kyse ihon ominaisuuksista, siis ihon kimmoisuudesta sekä siitä, paljonko on oleskellut auringossa.

Vierailija
11/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä johtuu että luulet olevasi rypytön ;)

Vierailija
12/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Vierailija
13/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suurimmat kurtut tulevat silloin josse sido itseäsi selinmakuuasentoon.

Vierailija
14/14 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsan ryppyihin, vaakasuoriin ja ns. sibeliusryppyihin on Botox hyvä hoitokeino. Itse olen erittäin tyytyväinen tylokseen.