Ellen Olivialle ensimmäinen nimi?!
Pitäisi keksiä pikkuiselle ensimmäinen nimi... Toiseksi ja kolmanneksi on nyt suurin piirtein vakiintunut nuo Ellen Olivia. Ensimmäiseksi on ollut ehdolla mm. Iiris ja Meri, mutta kaipailisin vielä ideoita.
Sukunimi alkaa S:llä ja on ihan tavallinen suomalainen.
Kommentit (39)
Antakaa lapselle nimeksi Iiri Ellen Olivia Salmela, niin aina kun lapsi esittelee itseään kuulostaa siltä että nimi on Iiris =D
Iirihän on ihan oikea nimi jopa, annettu nimipelavelun mukaan yhteensä alle 127lle ihmiselle, joten ei kovin yleinen ainakaan =)
näistä esilletulleista Amanda Ellen Olivia on paras, mutta sopisiko perussuomalaiseen sukunimeen? Ei välttämättä, toisaalta Mikä Tahansa Ellen Olivia Suomalainen voi kuulostaa juuri, siltä, että vanhemmat ovat suuruudenhulluja.
Ellen Olivia ihan sellaisenaan on hyvin kaunis.Onko sinulla joku tietty syy miksi haluat vielä kolmannan nimen?
sukunimikin alkaa s:llä. Ei sitä ole hankalaa sanoa eikä kuulosta oudolta. Jotenkin huonomman kuuloinen on nimi, jossa etu- ja sukunimi alkavat samalla kirjaimella kuten vaikka Lotta Lahtinen. Minä äänestän Iiristä.
Aida Ellen Olivia
Lilja Ellen Olivia
Lila Ellen Olivia
Menni Ellen Olivia
Mette Ellen Olivia
Alisa Ellen Olivia
Herrajumala sentään, mistä näitä sikiää?
Ellen Olivia olisi minustakin kaunein, ilman mitään lisukkeita.
Ellen Olivia ihan sellaisenaan on hyvin kaunis.Onko sinulla joku tietty syy miksi haluat vielä kolmannan nimen?
Elleniä kutsumanimeksi, ei tässä muuta syytä ole. Taidan edelleen kallistua tuon Merin puolelle...
Auni Ellen Olivia
Armi Ellen Olivia
Inka Ellen Olivia
:)
...Isa Ellen Olivia?
Ava Ellen Olivia?
Lilia Ellen Olivia?
Eedit Ellen Olivia?
Mimosa, Tara, Marla, Iines, Zaida, Netta, Miira.
Elleniä kutsumanimeksi, ei tässä muuta syytä ole. Taidan edelleen kallistua tuon Merin puolelle...
Minusta Veera on parempi
parhaana mun mielestä edelleen Iiris Ellen Olivia, hemmetin sukunimi... :(
Ongelma olisi vaikka Joonas Salmela, joka kuulostaa Joonalta. Tai S+toinen konsonantti -alkuinen sukunimi, joka vaatii tauon pitämistä S-päätteisen etunimen perässä.
Ja ehdottomasti myös kaksitavuinen nimi. Näin se sointuu parhaiten Ellen Oliviaan. Minusta Ellen Olivia olisi itsessään oikein kaunis. Kansainvälinen nimi on minusta varsinkin tulevaisuudessa äärimmäisen tärkeä. Olen asunut laspuuden Yhdysvalloissa ja olen tosi iloinen, että nimeni on Maria. Sen osaa jokainen missä tahansa maailman kolkassa kun on maailman yleisin naisen nimi ;)
Mutta tässä mun parhaat ehdotukset:
Aida Ellen Olivia
Iiris Ellen Olivia
Iines Ellen Olivia
Aava Ellen Olivia
Ellen Isla Olivia
Ellen Aino Olivia
Meri on ruma nimi äänteeltään. Mielummin vaikka Lumi, joka on tosi kaunis!
Ja ehdottomasti myös kaksitavuinen nimi. Näin se sointuu parhaiten Ellen Oliviaan. Minusta Ellen Olivia olisi itsessään oikein kaunis. Kansainvälinen nimi on minusta varsinkin tulevaisuudessa äärimmäisen tärkeä. Olen asunut laspuuden Yhdysvalloissa ja olen tosi iloinen, että nimeni on Maria. Sen osaa jokainen missä tahansa maailman kolkassa kun on maailman yleisin naisen nimi ;)
Mutta tässä mun parhaat ehdotukset:
Aida Ellen Olivia
Iiris Ellen Olivia
Iines Ellen Olivia
Aava Ellen Olivia
Ellen Isla Olivia
Ellen Aino Olivia
Meri on ruma nimi äänteeltään. Mielummin vaikka Lumi, joka on tosi kaunis!
Iira olikin kiva ehdotus. Mimosat ja Saagat on ehdoton ei :D
Mun mielestä Ellen ei sovi keskimmäiseksi nimeksi.
Luen sen AINA "jos en".
Siis:
Milla "jos en" Olivia :D
Siis "olen Anna Ellen Olivia" (mutta olenko siis Anna vai Olivia)..
Mutta jos siihen on eteen joku laitettava, niin mieleen tuli
Asta Ellen Olivia
Edla Ellen Olivia
Aava Ellen Olivia olisi mustakin kaunis.