Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iphone vai samsung s 3??meneekö iphonen lasi helposti rikki?

Vierailija
21.07.2012 |

Uutta puhelinta hankkimassa...valinnan vaikeus. Olen kuullut iPhonen etulasin rikkoutuvan helposti..kotona 2 alle 3-vuotiasta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 4s ja suojamuovit etu ja takakannessa, ei mee rikki

Vierailija
2/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näyttö rikki menee jo tippuu, mutta menee missä tahansa laitteessa. Suojus on ehdoton tuon hintaisissa laitteissa.

Iphonesta sen verran, että korjaaminen on kallista. Laite vaihtuu aina ja jos vika ei mene takuuseen, vaihto maksaa lähes 350€. Takuu on vain vuosi. Mulla on ollut iphone käytössä jonkin aikaa, mutta en tykännyt siitä.

S3 on aika iso, kannattaa käydä jossain liikkeessä kokeilemassa tuntuuko liian isolta. Sitä ei voi samalla tavalla laittaa taskuun, kuin iphonen. Laite on kyllä todella ohut ja kevyt ja näyttö on tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jatkuvasti kahden alle 3.v käsien ulottuvilla.

Vierailija
4/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaikea olla pitämättä sitä täysin lasten ulottumattomissa kun satumme asumaan samassa taloudessa :)

Vierailija
5/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaikea olla pitämättä sitä täysin lasten ulottumattomissa kun satumme asumaan samassa taloudessa :)

mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se puhelin sellaiseen paikkaa mihin lapset ei pääse.

Vierailija
6/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta puhelinta hankkimassa...valinnan vaikeus. Olen kuullut iPhonen etulasin rikkoutuvan helposti..kotona 2 alle 3-vuotiasta...

Osta samsungin galaxy note!! siinä on hyvä 5 puoli tuuman näyttö ja se tikku mikä on kätevä aina välillä. Ei kuitenkaan tarvitse sitä käyttää jos ei halua. Hyvä välimuoto padista ja älypuhelimesta

Vierailija
7/10 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se puhelin sellaiseen paikkaa mihin lapset ei pääse.

Mutta tietty asia on niin, että mulla vain on liian helppoja lapsia enkä tiedä elämästä mitään, kun meillä ei ole hajotettu puhelimia, kaukosäätimiä eikä dvd-soittimia.

Vierailija
8/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm..Osta Samsung IPhone aivan pirstaleinaa tippude jälkeen

Vierailija
9/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5s on ehdottamasti parempi kuin samsung s3, kokemusta kummastakin tuohon samsung s3 kyllästyin alle puolessa vuodessa, mutta heti kun IPhone 5s tuli niin ostin ja paras puhelin mikä minulla on ollut!

Vierailija
10/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt sekä Iphonea että Samsungia ja täytyy sanoa, että olen ehdottomasti Iphonen puolella ihan vaan jo sen takia, että se on itselläni tähän asti toiminut aina.

Samsungissa, omassa sekä tuttujeni, kohdalla on vähän väliä ongelmia käytön kanssa. Mm. akun kesto/lataus ja ylipäänsä ohjelmien käyttö. Vähän väliä saa olla käynnistämässä uudelleen puhelinta ja irrottamassa akkua että toimii taas. Iphonen kohdalla tätä ei ole ollut.