Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksiääpä joku naseva viesti, jonka lähettää miehelle, josta olen kiinnnostunut...

Vierailija
21.07.2012 |

ei mitään "mitä kuuluu?" tai "vaikutat kiinostavalta" tms. vaan jotain kekseliästä ja nasevaa, jola "iskeä" mies... :D

Kyse siis tekstiviestistä, en halua heti suoraan kysyä kahville, vaan ensin muuten viestitellä. Voinhan mä tietysti soittaakin, jos te keksitte jotain nasevaa sanottavaa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mitään nasevaa ehdottaa mutta kannattaa kysyä jotain selkeää mihin mies voi vastata. Olet vaikka suunnittelemassa reissua johonkin ja kysy, onko mies käynyt siellä, mitä suosittelee yms. Siitä ainakin ois helppo jatkaa viestittelyä ja parhaimmassa tapauksessa mies lähtee mukaan! :)

Vierailija
2/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tavannut miehen muutama viikkon sitten, joka oli selvästi kiinnostunut minusta. MIes lähettelee minulle ympäripyöreitä, tikusta asiaa tyylisiä viestejä, mutta ei sano suoraan mitään.

Esim eilen kertoi, että onpas kiva herätä freshinä ja saada kaikkea aikaiseksi.

No ahaa. Ei edes kysy multa mitään, millä voisi jatkaa. Tajuan hyvin ettei saa aikaiseksi eikä ole ehkä mikään tekstailijatyyppi, mutta silti. Tulee olo, että mies on joku aivan lapanen ja kyllä mä sen verran toivon orastavalta suhteelta, että sanoisi suoraan jotain, lausuisi vaikka jonkun kohteliaisuuden ja pyytäisi mua jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimipistä ei pidä puhua sitä pitää antaa. Äijiä ei kiinnosta runoilut. Laitat viestin, että nähdääks baarisaa XXX klo OOO? Jos ukko tulee juotte känät ja näytätte paskimmat puolenne itestänne. Jos tän jäkeen haluatte vielä tavata niin ei kun telkkää pesään!!!

Vierailija
4/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiääpä *keksikääpä

Vierailija
5/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde kestää siten paremmin.

Vierailija
6/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "kesä on aina kesä, vahinko vaan ettei tässä kesässä ole muuta kuumaa kuin sinä".

Toimi ainakin mulla :D

Vierailija
7/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäisin että ei sillä sanomisella ole niin hirveästi väliä. Jos mies on kiinnostunut niin on kiinnostunut. Jos ei ole niin sitten ei ole. Pääasia että kerrot olevasi kiinnostunut, sehän lienee on viestin päätarkoitus?

Eräältä mieheltä kerran kysynyt miten haluaisi lähestyttävän ja tällaisen vastauksen sain. :)

Onhan se tietty hieman raadollista, mutta lopulta mitäpä sitä omilla sanomisillaan voisi toisen kiinnostukseen vaikuttaa, kunhan ei mitään älyttömän hölmöä pistä.. :D

Vierailija
8/8 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan ihana,

tykkään susta sikana.

Tässä sulle vinkkiä,

voisin antaa pimppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme