HEINÄSIRKKOJEN perjantai
Kommentit (26)
sisältävä vitamiinivalmiste. Sitä saa apteekista. Ja saa syödä raskausaikana, varmistin neuvolasta. B-vitamiini auttaa pahoinvointiin.
t.mm
En ole minäkään ehtinyt/jaksanut kirjoitella. Töissä kun käy niin aika kortilla ja kamala väsymys koko ajan päällä, että sohva vetää illalla kummasti puoleensa. :0) Olen kyllä pinoja käynyt lukemassa....
Monilla on ollut tuota verenvuotoa, jota minullakin oli isänpäivä viikonloppuna. Sillon lauantaina vuotoa tuli vähän verenä ja siitä lähtien tämän viikon alkupuolille asti pientä tuhruvuotoa. (pyyhkiessä jäi paperiin) Vieläkin vähän pelottaa mennä käymään vessassa ja tarkistaa mikä on tilanne.... Kuulemma kovin yleisiä nämä verenvuodot ovat alkuraskaudessa, mutta jos niitä tulee niin kannattaa kyllä käydä tarkistuttamassa tilanne.
Kuvottavaa oloa on minulla ollut tällä viikolla, mutta oksentelua ei onneksi. Viime viikolla sain kyllä sitäkin " harjoitella. Nälkä on usein ja saa vähän väliä jotain syödä. Mitenköhän paljon sitä painoa oikein tuleekaan tätä menoa..... en viitsi ees miettiä.
Voi kun olisi ihana päästä jo neuvolaan! Teillä monilla se on jo ollut tai pian tulossa. Meidän suunnalla se on vasta r.viikoilla 10-11. Itselläni taitaa olla päiviä neuvola-ajankohtana 11+4 eli aika vasta 21.12. No toivottavasti tuolloin kuuluvat jo sydänäänet, että saa jouluna niistä haaveilla....
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Kidelma rv. 7+6
...Minä en leivo pipareita, minä leivon rintojani...
OIREISTA:Tämä epävarmuus on niin kurjaa. Eilen olin ihan varma ,että tuulimunia ovat mun pussini kohdussa. Töissäkin rutistelin rintojani ja mietin et kummoset ne on.
Mielialavaihteluita on minullakin. Eilen katsoin lastenohjelmia tytön kanssa ja vetistelin kun piirretyssä pieni porsas perusti rockpändin eläinystäviensä kanssa. Mies tuli kotiin kysyi, että onko sattunut jotain ? Selitä siinä sitten...
Tänään on taas ollut hyvä päivä.
VUOTAJILLE: Toivotan kovasti harmittomia tuhruja. Muistakaa ainakin levätä.
MUUTTAJILLE: Onnea uuteen kotiin.
ULTRATUILLE: Hienoja näkymiä, kiva lukea masuasukeistanne
ULTRAA ODOTTAVILLE: Toivon nopeasti kuluvia päiviä. Minun, Tizianan ja Sindan ultrakalenterissa on enää 6 luukkua, enää kuus yötä ystävät..
SITRUSKA: Sinua olen täällä palstalla huhuillutkin, mutta taisit pitää taukoa välillä. Luin kaksoisraskaudestasi, jännäilin puolestasi, voi harmi kun toinen ei pysynyt matkassa, toivon yksöselle onnea. Minulla oli ultrassa kaksi sikiöpussia, muttei ollut sikiökaikuja. Menen ens viikolla uusintaultraan.
Hyviä vointeja toivottaapi möhkö-fantti-68 7+4
SITRUSKALTA: Kun olit eka ultrassa oliko sinulla alkioita jo havaittavissa vai pelkät sikiöpussit? Muistatko millä viikolla kävit?
Sinun tilannetta ihteeni vain peilailen. (sama juttu Sinda75 kanssa)
Tinkalle unohtui sanoa; että kaikki kaksoisraskauteen viittaavakin kiinnostaa, kiva kun kirjoitit.
Mä olen tosiaan aika laiska käymään nyt koneella, kun sekin vaatii liikaa extra-energiaa...Olen niin poikki iltaisin, kun saapi pikku-ukon unille, että sitä vaan kaatuu sohvalle ja siihenhän sitä sitte jääpi...
Mulla näkyi ultrassa sikiöpussit ja niiden sisällä alkiot, mutta sydänääniä ei saatu. Olin tuolloin jotain rv 6, eli liian aikaisin....onneksi nyt siis edes yksi vauveli siellä kasvaa ja voi hyvin (siis toistaiseksi ja toivottavasti:))
Onnea sinullekin ja jaksamisia!
S.
Tervehdys kaikille!
On taas vierähtänyt hetki kun ehtii istua koneen ääreen ja kirjoittaa kuulumisia. Usein ehdin vain lukea. No, täällä ei nyt mitään ihmeellistä uutta. Kovasti odotan tiistaista neuvolaa, jolloin laittavat lähetteen Kättärille, josta pitäis tulla sitten kutsu sinne ultraan. Ja toivon mukaan ennen joulua.
Liinaharja, mulla on maha myös pallona. Esikoisella alkoi kasvaa vasta 13 viikkojen jälkeen. Minkä kokonen tästä tuleekaan?!?!? Täytynee kaivaa isompaa vaatetta vintiltä.
Väsymys on välillä aivan kamalaa ja aamupala tulee samaa tietä takaisin. Ja nyt on vihlonut pari päivää inhottavasti vatsaa.
Nyt täytynee mennä lepäämään kun on siihen mahdollisuus. Tsemppiä kaikille meille!!
Minni rv8+4