Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINÄSIRKKOJEN perjantai

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpas aloittaa pinon kun olen jo näin aikaisin päässyt töihin. Viimeistä työpäivää viedään ennen 5 viikon lomaa, joten ehkä se on ollut se motivaatiojuttu, miksi olen jo nyt täällä :)

Aamulla heräsin ennen kuutta siihen, että alavatsaan koski aivan julmetusti kun nukuin selälläni. Pikkuhiljaa kipu siitä sitten laantui, mutta melkeinpä väkisin sai syödä aamumurot. Jotain on pakko syödä tyyliin kerran tunnissa ettei tule paha olo. Jugurtit ja kaikki suolaiset on in. Eilenkin söin lämmintä ruokaa oikein kaksi kertaa, eikä tunnu missään :)

No, mutta josko yrittäisi edes tehdä vielä nuo loput työt pois kuleksimasta, niin pääsisi puolilta päivin ansaitun loman viettoon.

Sari rv 6+4

Vierailija
2/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]Justagirl[/b] Toivottavasti sun vuoto laantuu ja olisi ihan harmitonta. Kamalan yleisiä nää vuodot, ruskeat tuhruttelut ja ihan verisetkin vuodot. Mulla oli kaverilla alkuraskaudessa useaan otteeseen veristä vuotoa ja nyt hällä 2 kk ikäinen terve vauva. Niin kauan kun ei tuu hyytymiä tms. ja kovin ala kohtu supistelemaan, luulen että ei ole kamalan vaarallista. No joo-paraskin puhumaan, itse hypin seinille viime sunnuntaina kun tuli vähän ruskeaa tuhrua pyyhkiessä... Hermoja raastavaa tämä jännääminen. Itse tällä viikolla rohkenin laittaa jo mustat pikkuhousut, tähän asti on ollut iana valkoiset että näkee jos jotain vuotaa... ;)[/color]

[color=violet][b]Sitruska[/b] Millä viikolla sulla todettiin ne kaksi sikiötä ja millä viikolla sä nyt olet kun todettiin se toinen menehtyneeksi? Tuliko sulla vuotoa tai oliko kipuja? Mullahan ultrattiin maanantaina kaksi sikiöpussia ja ensi viikon torstaina näkee kasvaako siellä mitään.. Tiedätkö tai tietääkö kukaan voiko kuollut sikiö/tyhjä sikiöpussi aiheuttaa hankaluuksia toiselle, joka lähtee kehittymään normaalisti???[/color]

[color=deeppink]Alamahassa on ollut eilisestä asti taas tuttu paineentunne, kuin olisi kivi. Ehdin jo hätäillä viimeistenkin oireiden häviämistä. Rintojakin pitää välillä " hölskytellä" (esim. kotona olla ilman liivejä) niin tuntee onko ne vielä yhtä arat ;) Hassua....[/color]

[color=pink][size=3]*************************************[/color]

[color=red]♥[/color] [color=maroon][b]Sinda rv 6+5[/b][/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs maanantaina oli meillä ultra. Ja kaikki hyvin, lääkäri sanoi ettei asiat voisi olla paremmin tässä vaiheessa.

Pituutta pienellä oli 11.3mm ja sydän sykki hienosti ja äänetkin kuultiin. Täsmällinen pikkukaveri myös oli, vastasi täysin viikkoja kuukautisten mukaan laskettuna.

Nyt on sitten hyvin onnellinen ja helpottunut olo. Kun miulla myös oli noita tuhruvuotoja.....

Verenpaineet mulla on hiukka koholla..mutta niitä seurataan nyt ja mulla on mittari kotona.

15.joulukuuta on neuvolalääkäri ja sitten 21.pvä on ultra. Pääsee vielä varmistamaan että pikkuisella on kaikki hyvin ennenkuin jouluna kerrotaan uutinen suvulle.

Tänään lähdetäänkin mökille niin pitää pakata ja koettaa vähän siivoilla. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.

t: Marenda ja mussukka rv 7+6

Vierailija
4/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan taas töissä...olin 3 päivää kotona kun esikoinen oli ripulissa:( Tänään neiti juoksi innolla päiväkotiin:)

Pahaolo senku jatkuu..saas nähdä odotanko poikaa kun on niin erilaista tää raskaus. Täytyy vaan toivoa et kaikki on hyvin..ultraanhan on enää 6 yötä..toivottavasti siellä jo silloin näkyy jotain.

Viikonloppu tulossa ja toivottavasti saisi nukkua, olen ollut aivan tajuttoman väsynyt. Miehellä on pikkujoulut lauantaina ja me taidetaan leipoa tytön kanssa vähän joulutorttuja.

Nyt on pakko menää lukemaan sähköposteja.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-Tiziana rv 6+0

Vierailija
5/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ultrassa ja vuodosta huolimatta sieltä löytyi pikkuinen köllöttelemästä :o) Sykekin näkyi. Viikot tosin myöhästyivät (tämän kyllä tiesin etukäteenkin) kun menkkojen mukaan tänään olis ollut 8+0, nyt onkin sitten vasta 6+6. Vuodon syytä ei löytynyt, mutta pientä keskenmenoriskiä se tietysti vielä tietää. Lääkärin jälkeen alkokin niukka tuhruvuoto.

Sinda75: Mulla oli edellinen raskaus kaksosraskaus. Toinen sikiö menehtyi viikolla 8+3 ja aiheutti vuotoja viikolla 11 ja 12. Silloin on tietysti vaarana, että vuodot käynnistävät myös toisen sikiön keskenmenon. Meillä onneksi elossa oleva sikiö oli ylempänä kuin menehtynyt, joten ei vienyt veljeään mukanaan. Tosin tuo menehtynytkään sikiö ei koskaan tullut ulos rajusta (0,5 l) vuodosta (myös hyytymiä mukana) huolimatta. Viikon 12 jälkeen raskaus sujui normaalina yksösraskautena loppuun asti :o)

Tinka rv 6+6

Vierailija
6/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saatiin nukkua jopa vähän yli setsemään asti! Ihanaa, no yöunia tuli 10 tuntia. Tuntuu et tää väsymys ei tosiaan lähde edes nukkumalla. Miehellä varmaan tosi kivaa, kun tulee töistä niin mä olisin valmis yöunille. Ei mulla ekasta ollut tällaista. Onhan tää vuodenaikakin varmaan osasyy tähän, kun ensimmäisessä alkuraskaudessa oli kesä!

Kävin tänään lääkärissä migreenin takia ja oli kyllä tosi " pöllö" lääkäri. Kyseli et " ai onks 500mg supot muka reseptilääkkeitä?" yms. Eli roolit oli vastaanotolla vähän väärin päin. Eikä tää lekuri olis edes tarjonnu mitään lääkettä, jos en olis ite osannu kysyä! Ihmetteli vaan, et eikös raskauden aikana yleensa nämä vaivat helpota...No, jos migreenikohtaukset lisääntyy tai pahenee niin meen jollekin toiselle lääkärille.

Kahvi on alkanut tökkimään ja sit ei muutenkaan tiedä mikä maistuis salmiakin, jugurtin ja makaronin lisäksi....aika yksipuoliseksi jää jos näitä vaan vetää napaansa. (=

Tulipas oikea vuodatus, no tämä aina helpottaa oloa kummasti. Nyt täytyy lähteä pukemaan esikoisen päälle, että päästään ulkoilemaan näin aamutuimaan.

Saara ja pikkuruu rv 6+3

Vierailija
7/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan lupasi ilmatieteenlaitos lunta täksi päiväksi mutta vedeltä tuo minusta enemmän näyttää..samperi oikeesti. Tästä aiheesta päästäänkin mukavasti mielialavaihteluihin.

Onko muilla ollut minkämoisia.

Minulla ailahtelee sään ja rapaisten koirien kanssa sekunnissa laidasta laitaan.Yhtäkkiä karjun " Paikka perkele" ja kohta jo haluan hyvittää kaikki pahat sanani. Hermot on mennyt ennenkin mutta koskaan en ole tuonut itseäni ilmi tuolla lailla.

Eilen oli myös ensimmäinen tosiväsy-iltapäivä kera kauhian kuvotuksen. Kahlasin sitten läpi kaikki saamani vauva-lehdet mukavasti sängyssä maaten.

Joku sanoi syöneensä kaksi kertaa ruokaa.Ihan sama minulla,koko ajan nälkä ja ruokaa menisi kahden edestä.Olen varmasti kohta aivan järkyttävä pallo.

Eilen myös halusin varmistaa että olenhan nyt varmasti raskaana ettei se acon nyt vaan huijannut.Ja apteekin kautta kotiin. Clearblue:lla testasin ja viiva tuli ennenkuin testiin kerkesi tulla kontrolli/vaakaviivoja.Mies sanoi että nyt ollaan sitten ihan tosi raskaana :)

No niin lopetan tän romaanin ja annan muille vuoron.Mukavaa päivää kaikille!

Oumai rv 5+1 (jippii)

Vierailija
8/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kirjoitellaan, vaikka pitäs olla kouluhommia tekemässä. Huomenna olis viikkoja sitten 8 ja se on jotenkin niin mukavaa ja helpottavaa aina siirtyä uudelle viikolle. Tosiaan huono-olo vaivaa aikas paljonkin ja myös tuo maha on käyttäytynyt hieman omituisesti. Ei mielestäni kuitenkin mitään hirmu huolestuttavaa. Hain eilen apteekista noita multitabs 2+ monivitamiineja ja toivon, että ne nyt hiukan parantais tätä oloa ja jaksamista.

Noista kulkuneuvoista, mun on kyllä nyt jätettävä tuo bussilla kulkeminen kokonaan, kun viimeks eilen oli niin hirvee olo, että jouduin jäämään pari pysäkkiä aikasemmin pois. Raitis ilam ja pieni kävely tekivätkin kyllä hyvää. Mua vähän huolettaa, kun on niin vaikee löytää ruokia, jotka maistuu, että miten se vauva saa kaiken tarvitsemansa, kun en nyt yksinkertaisesti pysty syömään hirveen monipuolisesti. Toisaalta neuvolntätikin sanoi, että nyt kannattaa syödä just sitä mikä maistuu... No, toivotavasti tää mun pahoinvointi liittyis oikeesti vaan tähän alkuraskauteen ja pääsin taas urheilemaan ym.

Mulla viikonlopuksi luvassa kouluhommia, töitä, muutto (Takaisin putkiremontin alla olleeseen asuntoomme), sekä kahden Australialaisen ystävän tulo viikoksi Helsinkiin. Heh, saas nähä miten selviän...

Kaikille oikein hauskaa viikonloppua!

Vierailija
9/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kirjoitellaan tänne.

Vihdoin sain aikaiseksi varata neuvolan ja se on jo ensi tiistaina, rv 8+4. tasan samaan aikaan kuin esikoisestakin oli.

En nyt jaksa kirjoitella toista kertaa kuulumisiani, ne löytyvät siitä yöllä aloittamaastani pinosta, jos jotakuta kiinnostaa.

Palailen myöhemmin kirjoittamaan lisää.

t.myy rv 8+0

Vierailija
10/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun paleltaa...Hrr... Tälläistä vilua en muista aiemmista raskauksista. Kyllä silloinkin on palellut, mutta nyt illalla käyn nukkumaan villasukat ja villatalli päällä ja silti tarvian alussa kaksi täkkiä ennenkuin lämpenen. Nytkin paleltaa hurjasti vaikka villaista on yllä.

Minulla näköjään tämä kuvotus painottuu näihin aamuihin. Tänä aamuna taas joutui pari kertaa nieleskelemään, mutta menin sitten uudestaan maate, kun olen huomannut, että lepo auttaa kuvotukseen. Tunnin nukuin vielä uudestaan ja nyt onkin paljon parempi olo. Pitää vaan mennä taas kohta syömään jotain ettei väli veny.

Painoa minulle onkin tullut jo 2 kg. Ihan siis syömisestä. Nyt pitää kyllä vähän alkaa katsomaan mitä suuhunsa pistää, ettei sitten tarvitse raskauden jälkeen niitä kiloja kovin pitkään kannella. Juuh, ja nyt syömään;)

Jaja ja pikkarainen rv 6+4

Vierailija
11/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tulee lunta tähän harmauteen:) Tosin hitaasti... Mutta jospa nyt edes hiukan valostuisi.

Nukuin eilen 5 tunnin päikkärit ja sit kunnon yöunet päälle. Tämä väsymys on armotonta.

Eilen saatiin pari yllätystä- miehelle tarjottiin parempaa työpaikkaa ja auto menee vaihtoon, koska liike haluaa purkaa kaupat. Molemmat hyviä uutisia:)

Olitte eilen jutelleet koirista ja lapsista. Meillä on 3 koiraa ja karvan & kuran määrä loputon. Olemme laittaneet olohuoneen oveen portin, jotta edes jossain olisi hieman puhtaampaa. Yläkerran makuuhuoneisiin emme ota koiria kuin tarvittaessa. Tyttärellä pidämme sisäkenkiä... Konttausikäisenä esikon hauskin harrastus oli kerätä suu täyteen karvaa ja imeskellä sitä. Minä juoksin perässä ja imuroin kuin hullu. Mutta tyttöpä keksi alkaa repimään karvat suoraan koirista:( Yäk! Pikkuhiljaa karvanhimo tytöllä on ollut hiipumassa, mutta vieläkin löydän sen välillä mälli suussa hipsuttelemassa piiloon. Konttausikäisenä tyttö matki koiria ja kantoi leluja suussaan. Sillepä naureskeltiin koko suvun voimalla. Onneksi työkaverini lapsi tekee ihan samaa ja heillä on vain yksi koira.

Pahoinvointi edelleenkin rasitteena. Pahinta, kun en oikein pysty nielaisemaan Berokka-pillereitä, jotka auttavat tähän öklötykseen. Toivottavasti tämä loppuu jouluksi. Olisi ihana nauttia jouluherkuista ilman oksetusta.

No romaani loppuu tällä kertaa... Hyvää viikonloppua kaikille!

t.murmeli+pikkuruinen 8+5

Vierailija
12/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen maha kuin esikoista odottaessa rv 20!! En löytänyt mitään päälle löysää paitaa. Tietenkin mahan voi vetää sisään, mutta se tuntuu ihan kamalalta ja oksettaa. Tuntuu, että jään jo tänään koulussa kiinni raskaudesta.. Minä kun toivoin, että vasta tammikuussa joutuisin tilille... ;) Pitää yrittää vetää mahaa sisään aina kun seisoo lähellä toista. Sitten pöydän ääressä istuessa voi olla rennosti pallomaha pöytälevyn alla piilossa. Hämmästykseni en saanut lähellekään nappia kiinni yksistä housuista, joita aamulla kokeilin. Miten sellainen parisenttinen saa aikaan tällaisen mahan?? Esikoisesta oli vain iltaisin pientä turvotusta, ei mitään tällaista 24 h... Ennen testiä oli aika tiukka maha.

Paha olo kestää ympärivuorokautisesti. Pahin ongelma on edelleen takki, en voi pitää kaulusta yhtään kiinni (sanoin miestä hulluksi kun se meinasi pakottaa laittamaan kaulahuivin uloslähtiessä!!), kun heti meinaan oksentaa. Mies muisti edellisen raskauden pelastuksen: imeskeltävät Läkerol Xylitol-pastillit. Ne tosiaan auttaa pahaanoloon heti, mutta niissä on sit tällaiselle suurkuluttujalle ne laksatiiviset vaikutukset. No, mitä vain ettei oksettaisi. Minä tyttö muuten syön puolen tunnin välein! Luin kesäkuisista, että monien on pakko syödä kolmen tunnin välein, että paha olo ei yllätä. Vau, kyllä mun on pakko syödä ihan koko ajan...

Tsemppiä kaikille ultriin! Meillä vasta 14.12. Sinänsä mahtava palkinto, koska saman päivänä aamuna on syksyn viimeinen tentti. Ei voisi sitten parempaa lukulahjaa saada kuin ultra :)

Tulipa romaani! Voikaa hyvin!

t. Liinaharja 9+1

ps. Kaksi kaveria jo tietää, muut ei... Äiti on soittanut jostain syystä kahtena päivänä ja pitänyt ihmesaarnoja siitä, että ei saisi jättää yhteen lapseen, kyllä lapsi kaverin tarttee... Ihan hyvässä hengessä soittanut, ollaan tosi läheisiä. Oon vaan puhunu ympäripyöreitä. No, eipä mummi tiedä mitä jouluna kuulee :)

Vierailija
13/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-murmelimamma-:

Pahoinvointi edelleenkin rasitteena. Pahinta, kun en oikein pysty nielaisemaan Berokka-pillereitä, jotka auttavat tähän öklötykseen. Toivottavasti tämä loppuu jouluksi. Olisi ihana nauttia jouluherkuista ilman oksetusta.

Vierailija
14/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on eka neuvola varattu. 3.1.2006. se osuu sit viikoille 10+6. lievää ällötystä on jatkuvasti, mut ei varsinaista oksetusta. ihan niinkuin edellisessäkin raskaudessa.

Vierailija
15/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut paljon tänne heiniksiin kirjoitettua, on niin epätodellinen tämä oma olo. Luin teidän pinoa ja olin yllättynyt, että useammallakin on/on ollut veristä vuotoa.

Itselläni on tänään tasan rv6 ja tiistaina lorahti kunnolla kirkasta verta ja oli vatsa- ja selkäkipua. Se kuitenkin loppui aika nopeaan, mutta kävin oman mielenrauhani vuoksi sairaalassa ultrassa. Sanoivat, että alkuraskauden verenvuoto on aika yleistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos jotain on käynyt. Silloin oli viikkoja niin vähän että näkyi vain että se on siellä kohdussa. Näkyi myös, että siellä on mahdollisesti kaksi alkiota joista sitten ehkä toinen olisi valunut pois. Tänään tuli taas verta ja vatsaan sattuu. Nyt ei tosissaan auta muuta kuin odottaa, minulla on vajaan kahden viikon kuluttua kontrolliaika ja siellä sitten näkyy syke tai ei näy. Mutta kamalaa piinaa tämä on!!

Tänään ja eilen oli jo pientä kuvotusta ja ajattelin taas että raskaana ollaan. Mutta tämänpäiväisen vuodon jälkeen en taas uskalla niin sitä ajatella.

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
16/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli pieni tauko kirjottelussa..päivän vai kahen jopa,heh:)

kävin eilen kyl lukemas kuulumiset.

piti sanoa vaik mitä kaikille,mut nyt taas tyhjeni pää ihan totaalisest..

mirulii:onnea uuden talon johdosta,toivottavasti pääsette sitte pian muuttamaan uuteen kotiin. :)

mullaki ois nyt muutto edessä.ollaan asusteltu viel eri kämpissä,vaik oikeesti kyl ihan samassa koko ajan.olin vaan tyhmänä menny tekemään vuokrasopimuksen tän vuoden loppuun asti,joten en o omasta kämpästä päässy eroon aikasemmin.turhaa rahaa vaan menny:( elokuussa taidettii viimeks olla siel pari yötä.eli se vaan on ollu siel..täst lähtien pitää lukee kyl kaikki maailman sopimukset tarkasti,ettei tuu tollasia yllätyksiä.

jotkut puhukin et pelkää hirveest keskenmenoo ja vessakäynti jännittää.sama juttu tääl.varsinki ku tulee tot valkkarii paljon normaalii enemmän,ni panikoi vaan.mut silti toivon niin paljon ettei mitään kävis ja yritän ottaa rauhas,mut vähän vaikeeta..ehkä tää josssain vaihees helpottuu.

ja mun pitäs kans syyä vähän välii ettei kerkee tulee paha olo. ja nälkä ehtii silti aina tulla ja sit on ihan kamala olo.oksennus ei o viel lentän kuitenkaa onneks.mut ei se kaukaan oo.

keskiviikkona oli neuvola.siel ei ollu viel mitää ihmeellist,täyteltii papereit.mut la siirty päivää aikasemmaks:) eli oonki nyt sit jo huimat rv 6+5.

koht alkaa jo kaheksas viikko.toivottavast aika menee nopeest ja päästäis jos ens vuoden puolelle.vois alkaa vähän rauhottuu.

mul on ultra vast helmikuussa.en tosiaakaa tiiä miten muka jaksan oottaa sinne asti.oon niin kärsimätön..mut eipä oo kai rahaa mennä minnee yksityiselle..

nyt lähen tästä valmistautumaan.mennään äipälle koiravahdiks,ku ne lähtee tallinnaan.jee.pääsee saunaanki,ku meil ei oo.

kivaa perjantaita! :)

Vierailija
17/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee ensimmäistä kertaa (muistaakseni) myös heinäkuun odottaja. Laskureiden mukaan meillä laskettuaika 16.7.

Maanantaina mennään alkuraskauden ultraan, jotta uskotaan todella masussa jonkin kasvavan :) Esikoista siis odotellaan.

Neuvola on sitten vasta joulukuun puolivälissä.

Olo on ihan kohtuullinen, kunhan muistaa syödä tasaisesti eikä päästää vatsaa ihan tyhjäksi - tänäänkin meinasin jo pyörtyä työpaikan ruokajonossa... :) Vatsa on iltaisin aivan törkeen turvoksissa (täynnä ilmaa), voisi luulla että olen jo paljon pidemmällä? Aamuisin taas ihan normaali, ehkä hieman alavatsasta huomaa muutosta.

Hauska kuulla muiden samassa vaiheessa olevien kuulumisia ja tuntoja!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
18/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odottelen kuumeisesti, että mies tulee töistä kotiin. On niin kova ikävä ja nyt kun on tätä epätietoisuutta verenvuotojen takia, olen tosi herkillä..Kun kyseessä on ensimmäinen raskaus, ei oikein tiedä millaista tän kuuluis olla, ja siks on niin piinavaa..Oireet tuntui lievenneen, esim rintoja ei kivistä nyt yhtään, mistä olen myös huolissani. Tosin tänään herättyäni, jouduin suuntamaan suoraan pytylle yökkimään vedet silmissä..

Matleena, sulla on ihan sama tilanne ku mulla. Edellispäivänä säikähdin pahanpäiväisesti veristä, kirkasta vuotoa, jota valui muutama tippa. Tunsin jonkin verran kuukautismaista jomotusta, etenkin selässä, mutta en mitään kovia kipuja. Sittemmin vuoto on muuttunut taas vaaleanruskeaksi, sellaisella se alkoikin, jo neljä päivää sitten;/ Tää on todellakin hermoja raastavaa! Sulla sentään hyvä nyt, kun tiedät, että on oikeassa paikassa. Mulla vasta viikot 5+2, joten täytyy viikon verran kärvistellä tässä vielä. Mä vaan toivon ja rukoilen, ettei vuotoa enää tulisi. Toi vaaleanruskea ei kuulemma ole huolestuttavaa vaan juuri kirkas veri ja kivut. Tuhrutteleeko sulla siis edelleen?

Eipä mulla nyt muuta, vetäydyn taas omaan tuskaiseen epätietoisuuteeni..

Vierailija
19/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli pelkästään kirkasta verta tiistaina, siis ruskeaa ei ole tullut lainkaan. Ja tuli vain tiistaina ja tänään on tullut taas. Ja kipuja oli vähän aikaa vuotoa ennen molempina päivinä. Sairaalassa sanoivat, että verta voi tulla alkuraskaudessa jos sieltä tulee pois jotain ym. ja kaikki voi silti olla kunnossa. Mutta mene ja tiedä, kyllä tämä kummalta tuntuu kun verta tulee ihan kunnolla, ei siis mitään tippoja. Siis tuntuu kummalta että olisi kaikki ok tämän jälkeen. Mutta ilmeisesti näinkin voi olla. Mutta eipä auta muu kuin odottaa......

tsemppiä kohtalotoverille!

Vierailija
20/26 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin ne kaksi sikiöpussia n rv 6. Sain uude3n ajan 2 vikon päähän, jossa siis löytyi enää yksi elävä sikiö. Toinen ei jaksanut jatkaa matkaa, mikä on ilmeisen yleistä ja tätä tapahtuu kuulemma hyvinkin usein. Siitä ei vain tiedetä, jos ei käydä varhaisessa ultrassa.

Mulla ei ole tullut mitään vuotoja; menehtynyt sikiö saattaakin vain haihtua energiaksi toiselle sikiölle. (?!)

Jos näin varhaisessa vaiheessa toinen alkio/sikiö kuolee, sen ei pitäisi haitata elävän sikiön kehitystä, ELLEI ne kasva samassa pussissa. Meillä olivat eri pusseissa.

Tässäpä jotain...kirjoitin alkujaan pidemmänkin sepostuksen, mutta sitten tuli jostain selän takaa tuollanen puolitoistavuotias termiitti ja tuhosi yllättäen koko tekstin...;)

Zemppiä sinulle ja tulehan sitten kertomaan kuulumisia!

sitruska ja *mini me* rv 8