==ELOLINTUSET PERJANTAINA==
Niin on taas viikko vierähtänyt ja viikonloppu koittaa. Paniikki iskee kun kalenteria katselee. Mulla on edelleenkin kaikki joulusysteemit aloittamatta.
Mua huvitti kun työkaverini kysyi koska ajattelin laittaa jouluverhot ikkunaan. Minä siihen että jos joulukuun puolella. En kehdannut sanoa etten omista yksiäkään jouluverhoja :( jep, mulla alka nää jouluvalmistelut ihan alusta.
Kunhan olen nukkunut ja voimia kerännyt niin mä kaappaan itselleni auton ja lähden hankkimaan niitä joulujuttuja vaikka sitten verhoista lähtien. Tämä mamma ei luovuta =)
Kp 15/30 menossa ja tällä hetkellä on sellainen fiilis et tiedä vaikka tärppäisi :) kalenterista laskeskelin, että tuossa 10:nnen päivän tuntumissa voisi sitten testailla. Onko muita jotka testaisivat samoihin aikoihin?
Toivottelen kaikille oikein ihanaa viikonloppua, toivottavasti tuo kelikin muuttuisi talvisemmaksi.
Kommentit (23)
Voimahalit sinulle Öttis... Harmittaa puolestasi!
Onnittelut kaikille plussanneille =D
Koitahan saada ittes kuntoon Piipaa! Aikas ikävän kuulonen vahinko sinulle käynyt :( Toivottavasti kaikki korjaantuu ja saat kunnon korvauksen vahigosta!
Omaa napaa... Meillä täti tekee jo lähtöä ; ) Kolmen päivän visiitti on ollut nyt jo kolmatta kertaa peräperää?! Mulla nimittäin ennen ollut ainakin viisi vuoto päivää. Hassu muutos, mutta kelpaa mulle. Ovistestailla aion nyt sitten tästä kierrosta. Mites se on teidän kokeneimpien mielestä, että antaako se ovis plussan, vaikka ei ovuloisikaan oikeasti??
Mullakaan ei oo jouluverhoja. Voisin noihin meidän keittiön verhoihin kyllä joitakin koristeita laittaa, niin tulis joulusempi ilme... Tulipas kiva idea mieleeni ;) Taidan tosiaan toteuttaa!
Pirteetä viikonloppua kaikille!
Sanna, jolla on koko viikonloppu töitä :(
Ikävä kuulla että se on nyt sitä sitten... :( *halaus*
cactus onnea plussasta :))))
Täällä mie vaan piinailen yhä, tätiä ei näy eikä tunnu kuuluvankaan.. Hetken tunsin jo semmosen lorauksen että nyt tuli täti, mutta ei.. Tulee vaan sellasta kirkasta valkovuotoa. En millään jaksais testata näitä jatkuvia negoja, mutta malttamaton kun oon niin... :(
poju, mullon ihan samat oireet.. Ja ärsyttää tää ittensä tarkkailu..
Jouluverhoista viel.. Meillä ei jouluverhoja ole eikä tule :D En oo näin aikuisiällä juuri joulusta välittänyt enkä sitä harrastanut.. Haaveissa on että saisin uuteen kotiin edes jotkut verhot ikkunaan :P Vähän vaiheessa on ja ärsyttää odotella kaikenmaailman kaappeja sun muita kun niissä tuntuu kestävän niin kauan.
Ja varovaiset onnittelut cactukselle.Mä oon tässä nukku pienet melkein 4 tunnin tirsat...oon varmaan kipee tai jotain koska tänään oksensin ihan reippaasti ruuan jälkeen ja maha on vähän kipeekin.Mun mieli kääntää vaan kaikki raskausoireiluks.Mun ei pitäny niitä ettiä tai itseäni tarkkailla, mutta menee jo vanhasta tottumuksesta.Kun kierrossa alkaa loppupää häämöttää ni voi vitsi että kaikki nippailut ja muut on kyl heti rekisterissä.Että tällasta täällä.