Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*TTU mä vihaan PUJOJA!!

Vierailija
20.07.2012 |

Mikä h*mmetti on pujon tarkoitus tässä maailmankaikkeudessa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ulkoillessani. Siitepöly onneksi leviää aika lyhyen matkan, joten uskon lähiympäristön siistimisellä olevan merkitystä.

Vierailija
2/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ulkoillessani. Siitepöly onneksi leviää aika lyhyen matkan, joten uskon lähiympäristön siistimisellä olevan merkitystä.

Katsoin siitepölytiedotetta ja sen mukaan määrä on vasta vähäinen. Heräsin tänä aamuna umpitukossa, silmät tulipunaisina ja turvonneina, pää täynnä räkää. Kävin suihkussa ja lääkitsin itseni, nyt alkaa vähän helpottaa ja toisesta sieraimesta jo kulkee ilma. Silmät on edelleen punaiset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli taas pakko huuhdella, sellaisella apteekista ostetulla "sarvikuonolla" vai mikä se nyt olikaan. Tehokas kapine, ei uskoisi.

Siedätykseen pitäisi mennä joskus kun saisi aikaiseksi.

Vierailija
4/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo allerginen, mutta revin silti.

Vierailija
5/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei ole vielä oireita alkanut tulla kun asutaan vähän pujottomammassa paikassa kuin ennen.

Vierailija
6/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli taas pakko huuhdella, sellaisella apteekista ostetulla "sarvikuonolla" vai mikä se nyt olikaan. Tehokas kapine, ei uskoisi.

Siedätykseen pitäisi mennä joskus kun saisi aikaiseksi.

nenäkannu on ja lääkkeitä joka lähtöön. Onkohan tänä vuonna jotenkin enemmän tuota siitepölyä, kun esim. viime vuonna en kärsinyt kovinkaan pahoista oireista ja pärjäsin suht vähällä lääkityksellä?

ap

Vierailija
7/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi hyvä olla ja hengittää.

Vierailija
8/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat mun puolesta hävitä maan päältä. Helvetilliset oireet ja itse kasvikin todella ruma. Meinasin kerran tukehtua, kun menin itse repimään niitä siitpölyaikana.

Pujot, hirvikärpäset, punkit, kyy, ampiaiset, hyttyset ja paarmat kun sais suomen suvesta häviämään.

Vierailija
9/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat mun puolesta hävitä maan päältä. Helvetilliset oireet ja itse kasvikin todella ruma. Meinasin kerran tukehtua, kun menin itse repimään niitä siitpölyaikana.

Pujot, hirvikärpäset, punkit, kyy, ampiaiset, hyttyset ja paarmat kun sais suomen suvesta häviämään.

Pujoa inhoan näistä kaikista eniten. Eikä se ole edes mikään kaunis kasvi, päinvastoin. Hyttysetkään ei ole niin paha kuin pujo.

ap

Vierailija
10/10 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ampparit on hyödyllisiäkin. Nyt yksi amppari tuli partsin ovesta sisään, lensi työhuoneeseen ja meni pesimään 10 minuuttia sitten jonnekin tietokoneiden ja monitorien taakse. Hurina kuuluu välillä, sitten pää kopisee jotakin päin mutta ei näy mitään. Eikä sitä tuolta löydä.

Pahus kun ne on tyhmiä olentoja. Hyödyllisiä ehkä pölyttämään mutta pahuksen riesa. Taas alkoi surina, mitään ei näy. Paksummat housut kohta jalkaan jos ei ota ja lennä ulos.