Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, lihon vain vaikka olen dieetillä :(

Vierailija
20.07.2012 |

Kaksi viikkoa sitten aloitin jättämällä kaikki herkut pois, sokerin, valkoiset jauhot ja melkein kokonaan leivän. Ei mitään roskaruokaa, ei sipsejä tietenkään, eikä muutakaan vastaavaa. Paljon vihanneksia, maltillisesti hedelmiä, kotiruokaa lautasmallin mukaan. Liikuntaa en tosin ole lisännyt, mutta liikun kuitenkin hyötyliikuntana aika paljon päivässä. Paino ei ole pudonnut yhtään, pikemminkin hiukan noussut, nyt 70,5. Pituutta 166. Tavoite on kymmenen kilon pudotus, mutta tämähän on ihan toivotonta!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jauheesta tehty juttu? Haluaisin kyllä syödä ihan tavallista, tuoreista aineksista valmistettua ruokaa. Voiko sen pirtelön korvata jollain oikealla ruualla? ap

Niin ja hei, en ole 60-kiloinen, vaan painan 70,5.

Vierailija
22/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne kilot karisevat, kun opit syömään siten kuin hoikempi ihminen syö.

Proteiinipirtelön voi toki korvata ruoalla, mutta koska itse vihaan rahkaa, raejuustoa ja kananmunaa, niin en suosittele niitä kenellekään muullekaan. Soijaa en ole itse kokeillut, se voi myös toimia, jos tykkää. Tonnikala on ihan pätevä kyllä, mutta tölkkituotteita ei voi jatkuvasti vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä raejuuston salaatin osana ja keittää kananmunan ja pilkkoa joukkoon.

Vierailija
24/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne kilot karisevat, kun opit syömään siten kuin hoikempi ihminen syö.

Syökö hoikempi ihminen tosiaan aamupuuron jälkeen koko päivän pelkkiä vihanneksia? En ole sellaista tavannut.

Vierailija
25/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 10 kiloa muuttamalla ruokavalion.

Syön suunnilleen näin... en tietenkään joka päivä ihan samoja ruokia.

Aamuisin kahvin maidolla + ruisleivän juustolla. Päivällä erilaista salaattia + tonnikalaa tai kanafilettä + juon lasin maitoa +kahvia maidolla. Iltapäivällä kahvia maidolla + hedelmiä tai rahkaa tai proteiinijuoma. Illalla kotona mikä tahansa kotiruoka.

Vältän perunaa, vaaleita leipiä, kastikkeita, pullaa, karkkeja, sipsejä yms ylimääräistä.

Yritän syödä paljon proteiinia sisältäviä ruokia, joilla nälkä pysyy poissa.

Nyt kun olen 60-kiloinen niin syön jo myös herkkujakin välillä. Kohtuus niissäkin eli ei pussikaupalla karkkia jne.

Nyt olen lisännyt liikuntaa huimasti kun on kiireettömämpi hetki elämässä, mutta muutoin tuo 10 kiloa tippui syömisiä seuraamalla.

Minulla ainakin kuukautiskierto vaikuttaa pari kiloa painoon eli älä ota stressiä jos et parissa viikossa huomaa muutosta.

Vierailija
26/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan uskalla lisätä ruuuan määrää, koska silloin söisin suunnilleen kuin ennen, jos siis tulisi kuvaan taas voileivät ja muut. Ei kai viikossa, parissa ehdi säästöliekille mennä eli on tämä vähän outoa, etten laihdu, mutta ehkä minulla on turvotusta ja se osui nyt sattumalta juuri tähän aikaan. Odotan vielä pari viikkoa ja jatkan tähän tyyliin. Voin vaikka kertoa myöhemmin, miten jatko on mennyt. ap

Vierailija
27/33 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aamulla luonnonjugurttia ja mysliä.

Lounaalla salaatin työpaikkaruokalassa, johon voin ottaa vähän lisukkeeksi pähkinöitä tai siemeniä ja lihaa/kalaa, mitä nyt sattuu olemaan.

Töiden jälkeen kotona juon proteiinipirtelön tai teen esim. paprikasta, bataatista ja porkkanoista sosekeiton, johon saatan heittää katkarapuja sekaan. Käyn salilla ja salin jälkeen syön vielä marjoja, varmaan puolisen kiloa.

Syön vihanneksia paljon joo, mutta en nyt niitä pelkästään kuitenkaan.

Vierailija
28/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino oli 69,2 eli pato murtui :D Ehkä se tästä nyt lähtee. Minulla on tunne, että tuo rahka oli edesauttajana, joten haenpa kaupasta rahkaa lisää. Kiitos kaikille tsempeistä ja vinkeistä. ap

Vierailija
29/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä ilmaista Kiloklubia http://kiloklubi.fi/

Itse olen sen avulla tiputtanut 5kiloa, suurinpiirtein viimeisen 5kk aikana. Olisin varmasti laihtunut kyllä enemmänkin, jos olisin keskittynyt enemmän ;) kesäherkut houkuttavat

Ohjelma vaatii hieman opettelua, mutta sillä näkee näppärästi saako tarpeeksi kuitua ja vihanneksia päivässä jne.

nti 160cm nyt 85kg

Vierailija
30/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä ilmaista Kiloklubia <a href="http://kiloklubi.fi/" alt="http://kiloklubi.fi/">http://kiloklubi.fi/</a&gt;

Itse olen sen avulla tiputtanut 5kiloa, suurinpiirtein viimeisen 5kk aikana. Olisin varmasti laihtunut kyllä enemmänkin, jos olisin keskittynyt enemmän ;) kesäherkut houkuttavat

Ohjelma vaatii hieman opettelua, mutta sillä näkee näppärästi saako tarpeeksi kuitua ja vihanneksia päivässä jne.

nti 160cm nyt 85kg

Olin kiloklubilainen 1 vuoden, sillä tuloksella, että paino pysyi samassa! :( Sen ehdottama kalorivaje on minulle todella liian pieni, eikä muutosta vaan tule syömällä niin paljon (n. 2000 kcal / vrk).

Olin 5 kk 1000 kcal dieetillä ja muutamia herkkuviikonloppujakin mahtui mukaan, ja laihduin 15 kg! Nyt olen siis normaalipainoinen, mutta jos possuttaisin sen kiloklubin ehdottaman kalorimäärän, niin johan paino nousisi. Nyt syön 1400 kcal ja paino on pysynyt 6 kk samana. Aineenvaihdunta on yksilöllinen vaikka PB sanoisi mitä. ;)

Vierailija
31/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kiloa lähti viikossa. Laskin kalorit excel-taulukolla. Joka päivä alle 1400 kaloria. Käytä apuna Iltalehden painopäivyriä ja netistä löytyviä kaloritaulukoita. Laske mukaan myös liikkumisesta lähtevät kalorit. Tsemppiä!

Vierailija
32/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiloklubilainen 1 vuoden, sillä tuloksella, että paino pysyi samassa! :( Sen ehdottama kalorivaje on minulle todella liian pieni, eikä muutosta vaan tule syömällä niin paljon (n. 2000 kcal / vrk).

Olin 5 kk 1000 kcal dieetillä ja muutamia herkkuviikonloppujakin mahtui mukaan, ja laihduin 15 kg! Nyt olen siis normaalipainoinen, mutta jos possuttaisin sen kiloklubin ehdottaman kalorimäärän, niin johan paino nousisi. Nyt syön 1400 kcal ja paino on pysynyt 6 kk samana. Aineenvaihdunta on yksilöllinen vaikka PB sanoisi mitä. ;)

Mulla on päivän ruokasuositus 1600kcal, ihan sopivasti kun paino saakin mennä pikkuhiljaa alaspäin. Kannattaa ruksia sieltä omista tiedoista vaikka aktiivisuustaso alhaisemmaksi niin se ehdottaa vähemmän kaloreita? Mulla on siellä aktiivisuustaso 1 kun oon tämmönen sohvaperuna-laiskamadon risteymä ;) koko ikäni ollut ylipainoinen, ala-asteelta lähtien.

Vierailija
33/33 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päivän ruokasuositus 1600kcal, ihan sopivasti kun paino saakin mennä pikkuhiljaa alaspäin. Kannattaa ruksia sieltä omista tiedoista vaikka aktiivisuustaso alhaisemmaksi niin se ehdottaa vähemmän kaloreita? Mulla on siellä aktiivisuustaso 1 kun oon tämmönen sohvaperuna-laiskamadon risteymä ;) koko ikäni ollut ylipainoinen, ala-asteelta lähtien.

Minulla on aktiivisuustaso matalammalla kuin oikeasti olisi tarpeen, koska käyn salilla 2 x viikko ja kävelen joka päivä 1 h töihin tai pyöräilen 30 min. En ole siis urheilija, mutta en ihan sohviskaan. :)

Kuten sanoin, niin tuo 1400 kaloria on sellainen luku, että sen avulla pidän yllä painoa. Jos sillä laihtuisin, niin eiköhän jotain olisi tapahtunut puolessa vuodessa. Et ole ainoa, joka ihmettelee aineenvaihduntaani, jopa työterkka epäili kalorimäärän alhaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi