Voisitko ottaa java-ohjelmoitsijan mieheksi?
Tapasin tässä mukavalta vaikuttavan java-ohjelmoitsijan mutta epäilyttää hieman voiko tästä tulla mitään. Kun olen kuullut epäilyttäviä huhuja heistä.
Kommentit (63)
Ammattihan tuo siinä missä muutkin, mieluummin java-ohjelmoitsija kuin vaikkapa se tyyppi, joka taidemuseossa istuu jakkaralla koko päivän ja katsoo ettei kukaan kajoa taide-esineisiin.
Kuinka paljon sun mies tienaa?
Mistä löytäisin sellasen miehen joka tienais yli 4000e, niin ei tarttis ite tehdä töitä...
Lähes kaikki javalla tehty on paskaa. Javalla koodaavat lähes ohjelmoijien pohjasakka, joiden alapuolella eivät ole kuin php-koodaajat.
Java-koodaajatkin on parempia kuin semmoiset, jotka on huonompia.
Lähes kaikki javalla tehty on paskaa. Javalla koodaavat lähes ohjelmoijien pohjasakka, joiden alapuolella eivät ole kuin php-koodaajat.
että milläs ohjelmointikielellä tai -kielillä se ohjelmoijien eliitti ja ei-paskat sovellukset sitten tehdään?
Java/J2EE kun on kuitenkin nykyään yleisin kieli myös isojen businessovellusten tekoon.
että jätät Java-miehet väliin. Suosi C# -koodareita, niillä on tutukitusti isoimmat penikset.
T.C#-nainen
mulla on myös DI-javamies mutta tienaa vähemmän kuin minä. Muuten ei mitään valitettavaa, joten tällaisen pikkuasian ei kannata antaa häiritä. Jossain pk-seudulla javamiehet tienaavat kai yli 4000e mutta ei todellakaan täällä maakuntien perähikiöillä.
java-ohjelmoija kun on viisas ja luova niin tuskin ottaa naista vaivoikseen, joka ei osaa kirjoittaa ohjelmoija vaan kirjoittaa ohjelmoitsija jne. Ei viisas tyhmän kanssa kimpassa pysy.
senhän nyt sanoo järkikin.
Noin yleensä en ottaisi minkäänlaista ohjelmoitsijaa, mielenterveyden ongelmat ovat heillä erittäin tavallisia, eihän ihmistä ole suunniteltu ohjelmoitsemaan.
Sellaisia saunatontun sukulaisia? Pieniä isokullisia miehiä jotka tienaa paikkakunnasta riippuen 4000e kk Tykkäävaät olla vapaa-aikana sohvan alla tai kaapissa, suuttuessaan muuttuvat vihreiksi ja joitain ei saa kastella tai muuttuvat kiukkuisiksi möröiksi.
(".. menneen talven Lumia" hehheh huomasitteko)
Javaa toki tehdään paljon koska se oli ennen varsin seksyä. Kuten muutama muukin niin itse myös suosin C, C++ tai C# -miehiä. Isommat penikset ja palkat.
Kannattaa toki harkita myös kehittyviä webikoodareita (html5/jquery ymsyms).
Toki tosi rakkauden sattuessa javamieheksi voit ehdottaa josko hän vaihtaisi edes python-koodariksi.
ensitapaamisella ei tosin kertonut tasta pimeasta puolestaan, mutta enaa en vaihtaisi toiseen :)
.. mutta Symbian-koodaria en ottaisi. Laitostapauksia kaikki tyynni, ja varmaan työttömiä luusereita suurin osa nyt, kun Nokia luopui sympparista.
Mä olen nimittäin koodannut niin Javalla, pythonilla, aspilla, cgi:llä, perlillä, html5/javascript juttuja, symbian 60 -mobiilisoftaakin on tullut tehtyä, C++:aa joskus aikoinaan.
Ja mä oon vielä nainen. Kuka tahtoo oikean nörttinaisen :D
Ei kai niissä java-koodareissa isompaa vikaa ole. Itse en tahtoisi php-koodaria, jonka mielestä php:ssä ei ole vikaa. Sellainen ehkä kävisi, jonka mielestä php on paskaa.
Perl-miehet olis kyllä mun listan keulilla, jos koodari pitäis ottaa.
Kuka tahansa nörttimies! 23/M/Oulu
Mä olen nimittäin koodannut niin Javalla, pythonilla, aspilla, cgi:llä, perlillä, html5/javascript juttuja, symbian 60 -mobiilisoftaakin on tullut tehtyä, C++:aa joskus aikoinaan.
Ja mä oon vielä nainen. Kuka tahtoo oikean nörttinaisen :D
Jos menee vaimo lopulta vaihtoon, niin seuraavan suhteen sitten oltava vähintään nörtin kanssa. Vois vähentää hiiltymisiä puolin ja toisin.
(en koodaaja mutta sisäinen nörtti vähintään)
Kaikki kuulemasi pitää varmasti paikkansa, ja se on vasta pieni osa totuudesta.
t: javamies