Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa java-ohjelmoitsijan mieheksi?

Vierailija
20.07.2012 |

Tapasin tässä mukavalta vaikuttavan java-ohjelmoitsijan mutta epäilyttää hieman voiko tästä tulla mitään. Kun olen kuullut epäilyttäviä huhuja heistä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulemasi pitää varmasti paikkansa, ja se on vasta pieni osa totuudesta.

t: javamies

Vierailija
2/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattihan tuo siinä missä muutkin, mieluummin java-ohjelmoitsija kuin vaikkapa se tyyppi, joka taidemuseossa istuu jakkaralla koko päivän ja katsoo ettei kukaan kajoa taide-esineisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vastaus taitaa olla kyllä.

Vierailija
4/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on parempia.

Vierailija
5/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sun mies tienaa?

Mistä löytäisin sellasen miehen joka tienais yli 4000e, niin ei tarttis ite tehdä töitä...

Vierailija
6/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki javalla tehty on paskaa. Javalla koodaavat lähes ohjelmoijien pohjasakka, joiden alapuolella eivät ole kuin php-koodaajat.

Vierailija
7/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Java-koodaajatkin on parempia kuin semmoiset, jotka on huonompia.

Vierailija
8/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki javalla tehty on paskaa. Javalla koodaavat lähes ohjelmoijien pohjasakka, joiden alapuolella eivät ole kuin php-koodaajat.

että milläs ohjelmointikielellä tai -kielillä se ohjelmoijien eliitti ja ei-paskat sovellukset sitten tehdään?

Java/J2EE kun on kuitenkin nykyään yleisin kieli myös isojen businessovellusten tekoon.

Vierailija
9/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätät Java-miehet väliin. Suosi C# -koodareita, niillä on tutukitusti isoimmat penikset.

T.C#-nainen

Vierailija
10/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös DI-javamies mutta tienaa vähemmän kuin minä. Muuten ei mitään valitettavaa, joten tällaisen pikkuasian ei kannata antaa häiritä. Jossain pk-seudulla javamiehet tienaavat kai yli 4000e mutta ei todellakaan täällä maakuntien perähikiöillä.

Vierailija
11/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

java-ohjelmoija kun on viisas ja luova niin tuskin ottaa naista vaivoikseen, joka ei osaa kirjoittaa ohjelmoija vaan kirjoittaa ohjelmoitsija jne. Ei viisas tyhmän kanssa kimpassa pysy.

Vierailija
12/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän nyt sanoo järkikin.

Noin yleensä en ottaisi minkäänlaista ohjelmoitsijaa, mielenterveyden ongelmat ovat heillä erittäin tavallisia, eihän ihmistä ole suunniteltu ohjelmoitsemaan.

Vierailija
13/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia saunatontun sukulaisia? Pieniä isokullisia miehiä jotka tienaa paikkakunnasta riippuen 4000e kk Tykkäävaät olla vapaa-aikana sohvan alla tai kaapissa, suuttuessaan muuttuvat vihreiksi ja joitain ei saa kastella tai muuttuvat kiukkuisiksi möröiksi.

Vierailija
14/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(".. menneen talven Lumia" hehheh huomasitteko)

Javaa toki tehdään paljon koska se oli ennen varsin seksyä. Kuten muutama muukin niin itse myös suosin C, C++ tai C# -miehiä. Isommat penikset ja palkat.

Kannattaa toki harkita myös kehittyviä webikoodareita (html5/jquery ymsyms).

Toki tosi rakkauden sattuessa javamieheksi voit ehdottaa josko hän vaihtaisi edes python-koodariksi.

Vierailija
15/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitapaamisella ei tosin kertonut tasta pimeasta puolestaan, mutta enaa en vaihtaisi toiseen :)

Vierailija
16/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta Symbian-koodaria en ottaisi. Laitostapauksia kaikki tyynni, ja varmaan työttömiä luusereita suurin osa nyt, kun Nokia luopui sympparista.

Vierailija
17/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimittäin koodannut niin Javalla, pythonilla, aspilla, cgi:llä, perlillä, html5/javascript juttuja, symbian 60 -mobiilisoftaakin on tullut tehtyä, C++:aa joskus aikoinaan.

Ja mä oon vielä nainen. Kuka tahtoo oikean nörttinaisen :D

Vierailija
18/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä java-koodareissa isompaa vikaa ole. Itse en tahtoisi php-koodaria, jonka mielestä php:ssä ei ole vikaa. Sellainen ehkä kävisi, jonka mielestä php on paskaa.

Perl-miehet olis kyllä mun listan keulilla, jos koodari pitäis ottaa.

Vierailija
19/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa nörttimies! 23/M/Oulu

Vierailija
20/63 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimittäin koodannut niin Javalla, pythonilla, aspilla, cgi:llä, perlillä, html5/javascript juttuja, symbian 60 -mobiilisoftaakin on tullut tehtyä, C++:aa joskus aikoinaan.

Ja mä oon vielä nainen. Kuka tahtoo oikean nörttinaisen :D

Jos menee vaimo lopulta vaihtoon, niin seuraavan suhteen sitten oltava vähintään nörtin kanssa. Vois vähentää hiiltymisiä puolin ja toisin.

(en koodaaja mutta sisäinen nörtti vähintään)