Joku täällä pyörivistä av-mammoista saa parin viikon päästä kunnon yllärin..
..sillä hänen palvomansa mies vaihtaa vanhan, lihavan ja löysän 2 lapsen äidin 24-vuotiaaseen tyttöseen!
Järjestelyt on jo tehty ja uusi onni alkaa :) tavarat vaan pois. ONNEKSI mies ei ehtinyt tehdä lapsia sen kanssa, en todellakaan jaksais mitään toisten ipanoita nurkissa.
Kommentit (26)
oletko kuitenkin pikkusen epävarma?
Koska toi ei voi olla mun mies (meillä 1 yhteinen lapsi), niin otathan mun miehen sit ku toi sun tuleva avo jättää sut? Mä haluan eroon miehestäni, se on niin tyhmä ja sivistymätön ja sä kuulostat just sille sopivalta. Mut kuvailepas vielä se mies jonka heität kiertoon, jos se kelpais meille jollekin?
seuraavana kuuden vuoden päästä ja kaksi kakaraa kainalossa. Sorry vaan, mut niin se menee.
Sitäpaitsi olen varmasti kultivoituneempi, kuin ap. (ap. voi tarkastaa sanakirjasta, jos omistaa sellaisen tai jollei omista, niin lainata sellaisen kirjastosta).
Voipi olla tyttökulta, että yllättynyt oletkin sinä
;-D
kunnes mies löytää uuden ihanan rakkauden ja haluaa aloittaa hänen kanssaan uuden onnen :D
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
mun mies tienaa nettona +2000/kk. 2 lapsen elatusapu tulee olemaan siita enemman kuin kolmasosa. Lisaksi meilla on avioehto, minun perimista rahoista mieheni ei tule saamaan euroakaan. Kesamokki kuuluu suvulleni j autokin on puoliksi meidan molempien nimessa.
Voi kun kiva kun jaksat elattaa miestani.
P.S. ei palautusoikeutta! :D