Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko pitää shortseja Espanjassa? (KUVA)

Vierailija
19.07.2012 |

Olisin siis miehen kanssa lähössä Espanjaan pariksi viikoksi ja mietin vaan, että voinko kulkea siellä näin..?

Ei siis joka paikkaan tällein, mutta laitanko esim. legginssit (kokopitkät tai sukkahousut alle)?

http://aijaa.com/0020210556310

pyydän anteeksi kaikkea häiritsevää. + tiedän että pitäis alkaa laihduttaan, mutta mutta...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on myös selluliittiä. Yläkropasta oon pienempi kuin sinä.

Mutta siis kai sitä ulkomailla voi pitää jos oot mamma?

Itse en ole mamma ja liikun kavereiden kanssa enkä kehtaa käyttää shortseja.

Vierailija
22/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan alita leggingsejä alle!

Jalkas ruskettuu nopeasti ja sellu tasoittuu optisesti.

Tiedän tunteen. Kuitenkaan kukaan ei tunne sua siellä ja siellä paikalliset rehevätkin kulkevat shortseissa.

Älä tunne häpeää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainakaan hei mitään sukkiksia tai legginssejä shortsien kanssa kuumalla hei:(Hyi

Landeltako oot,kun moista mietit?

Vierailija
24/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nyt niin stressais siitä laihdutuksestakaan. Älä tunge mitään legginsejä tai sukkiksia, ne on kamalan näköiset sortsien kanssa ja missaat hienon rusketuksen.

Vierailija
25/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on myös selluliittiä. Yläkropasta oon pienempi kuin sinä.

Mutta siis kai sitä ulkomailla voi pitää jos oot mamma?

Itse en ole mamma ja liikun kavereiden kanssa enkä kehtaa käyttää shortseja.

Noh.. En kyllä oo mamma, vielä.

Vierailija
26/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikas vaihtoehto peittää jalat tällä hetkellä on koko pitkä hame tai mekko

Vierailija
27/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain rantakohteissa shortsit on juu, mutta mihinkään kaupunkikohteisiin en pukeutuisi noin.

Vierailija
28/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dont worry, ketään ei siellä kiinnosta missä vaatteissa kuljet. :) Pukeudu niin kuin itse tahdot. Suosittelen shortseja että rusketut :)

Vierailija
29/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi mitään alle

just hyvät kesäshortsit kun on kuuma

Vierailija
30/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit kintut minusta ja noin rusketut hyvin. Siellä on liian kuuma legginseille ja sukkiksille luultavasti jopa yöllä.Hame/mekko on toinen vaihtoehto.

Vierailija
31/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään leggingsejä tai sukkiksia, täällä on ollut viime aikoina välillä lähes 40 astetta varjossakin ja 30 on lähes taattua, tikahdut hengiltä leggingseissä.

Ja ihan rentoa täällä on, ja turistien erittäinkin paljastavaan pukeutumiseen on täysin totuttu. Ja mitä sinä siitä välität miltä näytät ulkomaanmatkalla, vaikka olisit kuinka nolo, niin eipä ne samat ihmiset siellä ole sulle kuittailemassa ja juoruamassa selluliiteihin sopimattomasta pukeutumisesta kun palaat kotiin :D

Vierailija
32/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kuuma. Kyllä siellä kulkee kaiken kokoista ja näköistä, ihan rauhassa vaan päälle sellaista joka itsestäsi tuntuu mukavalta.

Kivaa lomaa sulle!

Vierailija
33/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo shortsit sopivat sinulle hyvin ja laihduttaminen...Pyh, ei kuva ainakaan kerro isosta ongelmasta, mielestäni ei liian pullea eikä liian laiha, kumpikaan ei ole hyvä ja olit mielestäni juuri hyvä,olisin tyytyväinen tuohon vartaloon,täällä ollaan liian laihuuden ihannoivia. :-) (Ps. Tuskin kukaan Espanjassa välittää miten pukeudut,mutta älä ainakaan mitään lisää,noin kun on niin saat rusketustakin,kivaa lomaa!!!)

Vierailija
34/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan siis rantakohteeseen menossa, ei kaupunkiin.

Vierailija
35/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan siis rantakohteeseen menossa, ei kaupunkiin.

Me asumme Málagassa ja ihan shortseissa ja topeissa tulee usein kuljettua kun kesällä kuuma on.

Vierailija
36/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä noin pikkuruisia shortseja.

Toisaalta - eipä ne ihmiset sua koskaan näe enää uudestaan, jos jonkun mielestä epäesteettistä niin ei tarvi välittää.

Vierailija
37/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turisti jota kukaan ei tunne. Ja sieltä löytyy kyllä niin lihavia ihmisiä shortseissaan, että sulla ei ole mitään syytä hävetä.

Vierailija
38/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä noin pikkuruisia shortseja.

Toisaalta - eipä ne ihmiset sua koskaan näe enää uudestaan, jos jonkun mielestä epäesteettistä niin ei tarvi välittää.

Aa.. En kyllä ees omista sellasia, ja eiks ne tee pohkeistakin ison näköset?

Ja ainiin, oon sitte vasta 23v etten mikään suurperheen äiti :)

Vierailija
39/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottomasti joku löysä yläosa. Toi toppi ihan kamala, joten ei MITÄÄN vastaavaa! Vaikka joku sifonkinen tai liehuvainen paita? Niitähän löytyy paljon. Ei vatsaa nuolevaa.

Vierailija
40/45 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottomasti joku löysä yläosa. Toi toppi ihan kamala, joten ei MITÄÄN vastaavaa! Vaikka joku sifonkinen tai liehuvainen paita? Niitähän löytyy paljon. Ei vatsaa nuolevaa.

ei siellä ole tarkoitus tyylikkäältä näyttää vaan nauttia.