Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoiteen osto edessä. Kehukaa/haukkukkaa omanne!

Vierailija
19.07.2012 |

Eli mikä olisi hyvä tuote ja jos voisit kertoa myös hinnan noin suurinpiirtein, kiitos :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhteellisen hyvä iho ikäisekseni, olen 33-vuotias. Käytän Body Shopin meikkivoidetta ja oon tykännyt tosi paljon. Hinta on kohtuullinen, olisko jotain 20 euron kieppeillä.

Vierailija
2/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhteellisen hyvä iho ikäisekseni, olen 33-vuotias. Käytän Body Shopin meikkivoidetta ja oon tykännyt tosi paljon. Hinta on kohtuullinen, olisko jotain 20 euron kieppeillä.

http://www.glossy.fi/tuote/katso/2544

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvoittuva sekaiho, ei finnejä. Täydellinen meikkivoide on edelleen hakusessa, koska en halua pakkelimaista mattavoidetta mutta heleyttävät tuppaa kiiltelemään. Olen kokeillut monia:

- Dior Nude; kiiltelee. Dior Forever: tunkkainen ja vaalein sävy liian tumma.

- Lancome Teint Miracle: kiiltelee. Lancome Teint Idole ultra: vähän paksuhko, vaaleinkin sävy liian tumma vaalealle iholle.

- Armani Face fabric: ei peitä tarpeeksi jos sattuu pari finniä puhkeamaan, mutta silkkimäinen ja kevyt, laadukas. Ei pysy kuitenkaan mattana.

- Armani Lasting silk: ehkä paras voide mitä olen koskaan käyttänyt. Hieman tämäkin alkaa kiiltelemään.

- Joe Blasco: kauheeta jankkia! Tukkii ihon, ja on aivan liian maskimainen päiväkäyttöön. Ehkä johonkin juhliin, esim. häämeikkiin voisi sopia.

- Max factory lasting performance: halpissarjojen parhaita. Pysyy mattana, hyvät sävyt suomalaiselle iholle, edullinen (n. 15 egeä)

- Lumenen voiteet: en ole tykännyt yhtään, eivät peitä kunnolla ja sävyt jää edelleen tummiksi (hinta noin 15 euroa/pll?)

- Mineraalimeikkivoiteet (siis puuterimaiset): olen kokeillut MSCHIC-merkkistä, ihan ok. Kiristelee ja pistelee. Ei tule siistiä heleää pintaa, liian puuteroidun näköinen eikä peitä virheitä. Hinta jotain 15 euron paikkeilla.

Nuo kaikki muut voiteet maksaa 40-55 euroa puteli. Suosittelen käymään kempparissa myyjän pakeilla, hän osaa suositella sinulle oikeanlaista voidetta. Summassa ei kannata ostaa, menee vaan rahat haaskuun.

Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Vierailija
4/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköinen iho ja hinta lähes kaikilta merkeilta alle parin kympin.

Vierailija
5/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvoittuva sekaiho, ei finnejä. Täydellinen meikkivoide on edelleen hakusessa, koska en halua pakkelimaista mattavoidetta mutta heleyttävät tuppaa kiiltelemään. Olen kokeillut monia:

- Lancome Teint Miracle: kiiltelee. Lancome Teint Idole ultra: vähän paksuhko, vaaleinkin sävy liian tumma vaalealle iholle.

- Armani Face fabric: ei peitä tarpeeksi jos sattuu pari finniä puhkeamaan, mutta silkkimäinen ja kevyt, laadukas. Ei pysy kuitenkaan mattana.

- Armani Lasting silk: ehkä paras voide mitä olen koskaan käyttänyt. Hieman tämäkin alkaa kiiltelemään.

- Joe Blasco: kauheeta jankkia! Tukkii ihon, ja on aivan liian maskimainen päiväkäyttöön. Ehkä johonkin juhliin, esim. häämeikkiin voisi sopia.

- Max factory lasting performance: halpissarjojen parhaita. Pysyy mattana, hyvät sävyt suomalaiselle iholle, edullinen (n. 15 egeä)

- Lumenen voiteet: en ole tykännyt yhtään, eivät peitä kunnolla ja sävyt jää edelleen tummiksi (hinta noin 15 euroa/pll?)

- Mineraalimeikkivoiteet (siis puuterimaiset): olen kokeillut MSCHIC-merkkistä, ihan ok. Kiristelee ja pistelee. Ei tule siistiä heleää pintaa, liian puuteroidun näköinen eikä peitä virheitä. Hinta jotain 15 euron paikkeilla.

Nuo kaikki muut voiteet maksaa 40-55 euroa puteli. Suosittelen käymään kempparissa myyjän pakeilla, hän osaa suositella sinulle oikeanlaista voidetta. Summassa ei kannata ostaa, menee vaan rahat haaskuun.

Onneksi mulla ei ole ongelmaiho..

Vierailija
6/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilemistani (en tosin kovin paljon ole kallita merkkejä kokeillut) on Maybellinen Dream Liquid (tai jotain sinne päin). Ostin myös Clarinsin Skin Illusion meikkivoiteen, mutta se ei ole niin hyvä mielestäni kuin tuo Maybelline. Ehkä enemmän peittoa saisi olla. Ihoni tosin on aika hyväkuntoinen, pintakuiva.

Vierailija
7/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole ongelmaiho..

Juu, tiedän. Mutta mä olenkin tosi kranttu. Iho on kyllä tasainen ja finnitön mutta rasvoittuva. Ei ole kiva kiiltää kuin ferrari :D

Vierailija
8/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat musta vain parhaita. Yrittänyt mineraalipuutereita ( Bare minerals, Lily Lo), mutta parhaan tuloksen saa perinteisellä meikkivoiteella ( valoa heijastavalla erityisesti). Itselläni tosin kuulas ja ohut iho muutamia finniarpia lukuunottamatta. Teint Miracle paras tähän mennessä, aiemmin Teint idole. Puuteri ei peitä virheitä samoin ja tekee tunkkaisen vaikutelman. Diorilla oli joku tosi hyvä valoa heijastava meikkivoide joskus, ei tosin enää myynnissä.

Vierailija
9/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilemistani (en tosin kovin paljon ole kallita merkkejä kokeillut) on Maybellinen Dream Liquid (tai jotain sinne päin). Ostin myös Clarinsin Skin Illusion meikkivoiteen, mutta se ei ole niin hyvä mielestäni kuin tuo Maybelline. Ehkä enemmän peittoa saisi olla. Ihoni tosin on aika hyväkuntoinen, pintakuiva.

Peittää sopivasti, mutta ei jätä pakkelikerrosta. Löysin jopa iholleni sopivan sävyn.

Vierailija
10/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi laittaa ohuesti, jolloin maskimaista efektiä ei synny. Tarvittaessa saa kunnon peittävän lookin. Ei kuivata ainakaan minun ihoa ja yksi niistä harvoista meikeistä, jotka eivät aiheuta allergista reaktiota. Suomessa maksaa yli 50 e puteli (kestää vuoden, tarjouksessa noin 40 e), jenkeistä jos tilaa niin saa toimitusmaksuineen noin 20 e. Myyjiltä voi pyytää näytteen, jotta voi kokeilla väriä kotona.

Vierailija
11/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään sekä Lily Lolosta että baremineralsista. Lisäksi käytän Lushin "värivoidetta". Sitä siis sekoitetaan päivävoiteeseen sen verran kuin halutaan: vähän väriä -> sävyttävä päivävoide, paljon väriä -> meikkivoide.

Mineraalit maksaa max. 20e, Lush n. 10e brittinettikaupoista tilattuna.

Vierailija
12/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco on hyvä rasvaiselle iholle (huono kuivalle), ja sitä voi todellakin laittaa vain ohuesti :) (tarjouksessa n. 40e, normihintaa en edes tiedä, tämä riittää ainakin vuoden)

Lancomen Teint Miracle on tosi hyvä kuivan ihon meikkivoide (tarjouksessa 39e, muuten n. 50e).

Eilen ostin vaihteeksi sensain meikkivoiteen, mutta en ole vielä kokeillut (maksoi 49 e)

Vierailija
13/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi laittaa ohuesti, jolloin maskimaista efektiä ei synny. Tarvittaessa saa kunnon peittävän lookin. Ei kuivata ainakaan minun ihoa ja yksi niistä harvoista meikeistä, jotka eivät aiheuta allergista reaktiota. Suomessa maksaa yli 50 e puteli (kestää vuoden, tarjouksessa noin 40 e), jenkeistä jos tilaa niin saa toimitusmaksuineen noin 20 e. Myyjiltä voi pyytää näytteen, jotta voi kokeilla väriä kotona.

Sokokselta kun sitä niin kauheasti on kehuttu. Myyjä ei myynyt.. Sanoi rehellisesti että näinkin hyvälle iholle kuin minulla on hän ei suosittele niin paljon pigmenttiä (vähän hoitavia ominaisuuksia) omaavaa meikkivoidetta. Olipas ainakin rehellinen myyjä eikä tyrkyttänyt tuotetta. Vertasi sitä teatteri maskeihin.

Vierailija
14/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta kun sitä niin kauheasti on kehuttu. Myyjä ei myynyt.. Sanoi rehellisesti että näinkin hyvälle iholle kuin minulla on hän ei suosittele niin paljon pigmenttiä (vähän hoitavia ominaisuuksia) omaavaa meikkivoidetta. Olipas ainakin rehellinen myyjä eikä tyrkyttänyt tuotetta. Vertasi sitä teatteri maskeihin.

Just näin. Vanhanaikainen ja paksu voide. Tukkii aika perinteisesti ihohuokoset, jos siihen on taipumusta. Eli en kyllä itse pystyisi tuota käyttämään. Parin käyttökerran jälkeen oli aiemmin sileä kasvojen iho täynnä näppylää :/

Vierailija
15/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on rasvoittuva, poskilla melko pahaa couperosaa eli peittävyyttä tarvitaan, ryppyjäkin jo on (ikä 38) eli ei saa olla ryppyihin pakkautuvaa lajia voide.

Omat suosikkini:

1. Bottega Verde illuminating review. Kunnolla peittävä voidemainen meikkivoide. Tuntuu hieman rasvaiselta mutta yllättäen en tarvitse tämän päälle edes puuteria, ei ala kiiltää. Niin luonnollisen näköinen että voin käyttää arkena vain couperosa-alueella ja jättää muut kasvot meikittä, eikä rajoja näe.

2. Joe Blasco. Hyvin peittävä ja ennen nro 1:n löytämistä käytin tätä pitkään. Ongelma on että minun rasvaisella ihollani se alkaa kiiltää, ja sitten kun joutuu pari kertaa päivässä lisäämään puuteria päälle, näyttää meikki maskimaiselta vaikkei ennen puuterointeja näyttänyt yhtään. Varsinkin kesällä oli tuo ongelma paha.

3. Max Factor Liquid Illusion Foundation. Kohtuullisen peittävä voidemainen "meikkipuuteri", joka toimii rasvaisellakin iholla. Pieni miinus että tämä vähän korostaa ryppyjä, näkyy päivän päättyessä meikkivoiderannut ilmeryppyjen pohjalla.

Vierailija
16/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

McChic:hän ei ole aito mineraalimeikki koska sisältää aivan karmean määrän kaikennäköisiä teollisia aineita (mm silikonia), aidot mineraalipohjat sisältävät vain 3-5 mineraaliperäistä ainetta. Näitä "mineraali"meikkejä kuitenkin löytyy mm Lumenelta eikä niillä tosiaan ole mitään tekemistä oikeiden mineraalimeikkien kanssa. Hyviä mineraalipohjia on paljon, paras mielestäni kuitenkin Everyday Mineralsilla jonka valikoimista löytyy pohjia eri peittävyydellä ja eri ihotyypeille.

Mineraalimeikkivoiteet (siis puuterimaiset): olen kokeillut MSCHIC-merkkistä, ihan ok. Kiristelee ja pistelee. Ei tule siistiä heleää pintaa, liian puuteroidun näköinen eikä peitä virheitä.

Vierailija
17/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuitenkin herkkä iho (reagoi lämmönvaihteluihin, punastuu helposti), joten tarvitsen vähän peittävämmän meikin. En minäkään suosittele sitä hyväihoiselle (tarkoitan lähinnä tasaista ihonväriä), mutta itselläni se on toiminut hyvin jo 20 vuotta. Minulla on muutoin kyllä tasainen, enkä ole koskaan kärsinyt finneistä tai muista näppylöistä.

Vierailija
18/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

McChic:hän ei ole aito mineraalimeikki koska sisältää aivan karmean määrän kaikennäköisiä teollisia aineita (mm silikonia), aidot mineraalipohjat sisältävät vain 3-5 mineraaliperäistä ainetta. Näitä "mineraali"meikkejä kuitenkin löytyy mm Lumenelta eikä niillä tosiaan ole mitään tekemistä oikeiden mineraalimeikkien kanssa. Hyviä mineraalipohjia on paljon, paras mielestäni kuitenkin Everyday Mineralsilla jonka valikoimista löytyy pohjia eri peittävyydellä ja eri ihotyypeille.

Minulla taas nuo oikeat mineraalimeikit ei oikein toimi (kokeiltu EDM, Lily Lolo, Meow), mutta jotkut noista semimineraaleista kuten Jane Iredalen kakkumainen ja MsChic kakkumainen toimivat kohtuuhyvin. Ei ne hyvää voidemaista meikkivoidetta voita, mutta eivät näytä vanhentavilta ja kamaliltakaan kuin nuo puhtaat mineraalimeikit.

Vierailija
19/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoni on päältä kuiva rasvottuva finniherkkä sekaiho. aivan loistava tuote.

Vierailija
20/26 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenekin myy "mineraali"meikkiä ja puuteria. Itsellä on testailun kautta osoittautunut parhaaksi tuo Everyday Minerals, olen tainnut lähes kaikkia valtamerkkejä tässä vuosien aikana kokeilla.

Minulla taas nuo oikeat mineraalimeikit ei oikein toimi (kokeiltu EDM, Lily Lolo, Meow), mutta jotkut noista semimineraaleista kuten Jane Iredalen kakkumainen ja MsChic kakkumainen toimivat kohtuuhyvin. Ei ne hyvää voidemaista meikkivoidetta voita, mutta eivät näytä vanhentavilta ja kamaliltakaan kuin nuo puhtaat mineraalimeikit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi