Meikkivoiteen osto edessä. Kehukaa/haukkukkaa omanne!
Eli mikä olisi hyvä tuote ja jos voisit kertoa myös hinnan noin suurinpiirtein, kiitos :)
Kommentit (26)
Netistä hankala ostaa, kun ei voi kokeilla.
Kicksit myy Bare Mineralsin sarjaa.
Netistä hankala ostaa, kun ei voi kokeilla.
Clarins: Luonnollinen Skin Illusion, peittävä EverLasting ja uusi mattainen kevyempi EverMatte.
Shiseido Skin Refining makeup on ohut, huomaamaton, mutta kerroksittain saa todella hyvääkin peittävyyttä. Tämä sopii kaikille ihotyypeille ja on hajustamaton!
Kanebon uusi Lasting Velvet on ohut ja mattainen, ja samalla hoitava.
Guerlainin uusin Lingerie de Peau on luonnollisten meikkivoiteiden parhaimmistoa. Ei paras rasvoittuvalle iholle.
Dior: Nude paksushko, mutta hoitava, normaalista kuivalle iholle. Uusittu Forever on ohut ja mattainen.
YSL Touche Eclat Foundation: uusi valomeikkivoide, todella kuulas ja raikas lopputulos, sopii kaikille ihotyypeille, ei sisällä mitään kimallehippusia.
Estee Lauder Double Wear Light: kevyt, mattainen, kestävä, kuulas ja raikas...
Kerro myyjälle, haluatko hoitavan/matan, kevyen/peittävän meikkivoiteen, ja pitääkö meikin kestää aamusta iltaan.
En itse tykkää Cliniquen, Armanin enkä MACin meikkivoiteista.
Saako noita mineraalimeikkejä ostettua Suomesta ihan ostarilta tms.? Netistä hankala ostaa, kun ei voi kokeilla.
Ne merkit mitä täältä saa ovat todella kalliita, eli halvemmaksi tulee tilata samplekokoja netistä iso kasa, niitä saa tosi halvalla ja joltain merkeiltä jopa postikulujen hinnalla ilmaiseksi kokeilupakkauksen. Minä tilasin ilmaisen pakin täältä http://www.oceanmistcosmetics.com/products/Try_Me_Kit_Free_Mineral_Make… ja käytän nykyisin niiden meikkipohjaa sävyssä "Fawn" ja olen tyytyväinen.
Merkit joita täältä saa kaupoista (lähinnä Kicks, Eve, jotkut kampaamot ja kosmetologiliikkeet) on Bare Minerals, Youngblood ja Jane Iredale, jotka on tosi kalliita. Mschiciltä saa halvemmalla mutta se ei tosiaan ole 100% puhdas mineraalimeikki, mutta hyvä - Trendi-lehdi valitsi vuoden parhaaksi mineraalimeikiksi!
Maybelline Super Stay 24h. Peittää hyvin, mutta ei ole kuitenkaan mikään pakkelimainen. Ja tosiaan pysyy naamassa koko päivän iltaan asti. Maksoi hieman yli 10 euroa! SUOSITTELEN!!!
minun kokemuksella ei ole tunkkainen eikä liian tumma. olen vaaleaihoinen ja aika kuiva iho. tykkään.