Onko kukaan kokeillut niitä ostos-tv rintaliivejä?
Mulla on isot rinnat ja mun on TODELLA vaikea löytää hyviä ja sopivia liivejä. Lisäksi ne, jotka edes etäisesti sopii maksaa maltaita. Ulkonäköseikoilla ei nyt oo niin väliä :)
Kommentit (14)
olet nähnyt niitä telkkarissakaan sovittavan. Ne laitetaan pieni ja kiinteärintaisten päälle joiden tissit näyttää hyviltä ilman liivejäkin. En ostaisi moisia. Se on ihan selvää että ne ei tue mitään eikä muotoile. Varmasti myös rullautuvat. Ostos tv:ssä ei ole mitään oikeasti hyvää tavaraa. Hyväuskoisten höynäytystä kaikki.
Ainoa ratkaisu olisi varmaan vaan teettää liivit jossain, mutta sellaiseen mulla nyt vielä vähemmän on rahaa. Voi kun vois vaan leikata nämä tissit pois.
Mukavat ja huomaamattomat (käytän yölläkin), eivät kyllä tue kauheesti. Sinun tilanteessa voisin kyllä tilata jos on vaikea löytää hyviä.
rinnat suunnilleen paikoillaan? Vai heiluuko ne holtittomasti ympäriinsä niin kuin suunnilleen kaikkien muiden liivien kanssa? Minkä merkkiset sinulla on?
Siellä niitä myydään ihan tavarataloissa ja apteekeissa. Ne ovat ainoat rintaliivit, joita pystyn pitämään, sillä normaalien liivien kuristushihna rintakehän ympärillä saa aikaan minulle kipuja ja klaustrofobisia oireita. Olen kulkenut 10 vuotta ilman liivejä, hällä väliä vaikka ammattilaisetkin niitä olivat minulle välillä valitsemassa. Nyt minulla on kerrankin sitten toimivat liivit.
Genie-bra:ssa hyvää on se, etteivät ne tunnu ja näytä liiveiltä. Käytän niitä myös toppina sisällä kun on kuuma. Vertaisin niitä enemmän urheiluliiveihin, sillä ne pitävät rintavarustusen hyvin kasassa, litistävät suorastaan (mikä taas ehkä ei ole yhtä nättiä kuin push-up -liivien kanssa. Kyllä ne kuitenkin tissivaon saavat aikaan, ettei ihan omituisesti ne rinnat sinne sijoitu. Minulla hölskyy rinnat vähemmän kuin missään normaaleissa liiveissä.
Oma kokoni on 75E, imetän juuri nyt. En tiedä miten nämä toimivat TOSI isojen liivien kanssa, minun kokoni on Change-liikkeen määrittelemä ja niillä koot menevät vähän yläkanttiin.
Huonoa Genie Bra liiveissä on se, että jos on ylipainoa, kuten minulla ja löysää nahkaa raskaudesta, ne eivät silota kainaloiden ympäriltä ja liivien alta makkaroita niin nätisti, kuin TV:ssä väittävät.
Lisäksi huonoa on sekin, etteivät ne tosiaan näytä liiveiltä. Et kyllä pue päällesi yhtään syvempään uurrettua juhlavampaa vaatetta. Liivit kyllä näkyvät tosi helposti sieltä.
Nämä liivit ovat kuitenkin olleet pelastukseni. Suosittelen edes testaamaan.
Minulla 75 E-kokoisena (175 cm, 77 kg, koko tällä hetkellä kai 40 tai 42) sopii sekä M ja L. Ne joustavat aika hyvin, ihme kyllä tuki pysyy silti samana.
Jos siitä huolimatta aiot tilata, niin tilaa numeroa pienempää kokoa jota olet. Tai jopa kaksi. Mutta siltikin ovat aika ohutta ja vetelää kangasta, joten eivät ne isoille rinnoille käy.
Itse ostin Genie-brat USA:ssa Siellä niitä myydään ihan tavarataloissa ja apteekeissa. Ne ovat ainoat rintaliivit, joita pystyn pitämään, sillä normaalien liivien kuristushihna rintakehän ympärillä saa aikaan minulle kipuja ja klaustrofobisia oireita.
pysty pitämään normaaleja rintaliivejä niiden kuristavuuden takia. Aina pitäisi ostaa ympärysmitaltaan suurempi (löysempi), jotta rintakehä ei kipeydy. Ja niissä taas on liian iso kuppikoko rinnoilleni. Ympärysmittani, jota normaaliliiveissä käyttäisin on 80 cm ja ostin XL koon genie brat, jotka ovat minulle sopivat. Olen pienirintainen, joten tukea en liiveiltä kovinkaan kaipaa. Genie brassa on ne "täytteet", jotka sitten antavat rinnoilleni kivasti hieman muotoa.
Kaikille "kiristysongelmasta" kärsiville suosittelen näitä liivejä.
citymarketissakin hiljattain. Käypä sieltä ensin katsomassa.
ei tukeneet lainkaan ja tuntuivat ikävältä päällä. Kokoni 80E. En suosittele isorintaisille.
(Comfortissime, Aire bra ja Genie bra). Genie brassa taitaa olla se tukevin rakenne. Itselläni ne.
Aire Brata, ei olleet hyvät. Mulle kuppiosa oli liian iso, vaikka toppi muuten oli sopivan kokoinen. Kangas oli ihan ohutta ja nännit paistoi ihan selvästi paidan läpi... Pysyivät kyllä napakasti paikoillaan, mutta ei niistä urheilurintsikoiksi ole, vaikka niin mainoksessa sanotaankin. Lähetin takaisin.
enkä enää muuhun vaihtaisi. Isot rinnat ja iso ympärysmitta, tilasin suurimman koon ja hyvät ovat. Voin suositella.
Kun käytän esim. t-paidoista yms. trikoovaatteista kokoa s tai m, mutta koon 44 paitapusero ei mennyt rintojen kohdalta kiinni. Kun sehän pitäisi ostaa paidan koon perusteella, niin mahtuuko mun g-h-kupin rinnat m-koon liiviin?